Nokia X2 - Nokia C3 - LG GW525 Sizce Hangisi?

  • 16 Kasım 2010
  • 4821 Okunma
  • 14 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Bu 3 telefondan herhangi birini almak istiyorum. Kararsız kaldım. Size göre hangisi en iyisi. yardımcı olursanız sevinirim.

    not: birde C5 i ekledim :)
     


    Yazan: hanrym00
  2. c5 hatta dokunmatik versiyonu çıkacak onu alabilirsin
     
  3. bilmem
     
  4. nokai c3 (nokiadan vazgeçme)
     
  5. gw525 e klavyesi için sakın kanma c3 burda en iyisidir c3 te wifi var gw525te ne wifi ne 3g bence c3 almalısın
     
  6. nokia c3
     
  7. nokia c3
     
  8. kullanım amacın önemli kamera dersen x2 (5 mgpxl) ses dersen x2 ( çift siter. hoperlör) ama 3 g lazımsa yaramaz wifi dersen c3
     
  9. 2 aydır kullanıyorum LG GW525 bi arkadas yazmıs ne 3g dıyede bılmeden yazmasın ınsanları yanlıs yonlendırıyor. 3G goruntulu gorusmede donma dıye sorun kesınlıkle yok klavyesı harıka msn programı kullanıyorum tıkır tıkır yazısıyorum. Bence tek eksisi Klavyeyi her yerde kullanamıyorusun Örnegın bı yazı yazacagın zaman active oluyor kulklanıyorsun yada arama yapacagın zaman aktıve oluyor. Oyun yukledım Fifa klavyesınde oynansa harıka olacak saadece oyun acıldıgında yön tuslarını kullanabılıyorm dıger tusları actıve olmuyor. Bence wifi olmaması hiiiç onemlı dewgıl Wodafone Sınırsız pakete uyeyım kota mota derdı yok 24 saat onlıne cepten ;) Ayrıca youtubdan dırek vıdeo ızle tıkla hemen acılıyor. Facebooktan vıdeolara tıkla telefona yukluyor ve ızlıyorsun. Kamerası mukemmel bılgısayara atınca fark ortaya cıkıyor 2048 cozunurlukte kaydedıyor.Alan Arkadaslara veya alacak arkadaslara bi onerım olacak( telefon agır hantal calısıyor dıyorsanız hafıza kartınızı degıstırın bende 2gb vardı 8 taktım fişek gibi 1gb taktım fişek gıbı ama gel gelelım 2gb takınca agırlasıyor hafıza kartınızı degıstırın boyle bır sorununuz warsa)
    Saygılar...
     
  10. walla kardesım c3 almada dıerlerını bılmem ben 1 ay once aldım tek gusel yanı wlan baska hc bı cacıgı yok ses kalıtesı dandık kamera dandık ısletımı sıfır bn yandım sn yanma cok cıddı soluom berbat bı cıhazzz
     
  11. 3 g takılma olup olmaması hattına bağlı bu bir ikincisi bilip bilmediğimi neye göre yazdığını anlamadım ben kullanım amaçlarını yazdım
     
  12. c3 ..
     
  13. c3 kullanan biri olarak sakın almasın diyorum akıllı telefon diye tanıtılıyo ama aksine manuel telefon mesajlar karışıyo hafıza kartını görmuyo dnuyo kapanıp acılıyo vs vs 2 ay kullandım inanın 35 gününü gempa ve kvk da geçirdi
     
  14. uurcftcı arkadaşım.bu senın yorumun.kişiye göre değişir.bence c3 güzel.bana göre en önemli wifi olduğu için onu aldım.zaten 2mp kameradan ne bekliyorsun ki ?ben gayet memnunum.v7.20 yi yükle iş tamamdır.ayrıca telefonla verilen hafıza kartı iyi değil.
     
  15. C5 diyorum telefon süper ama istersen o fiyatta sana 6730c ve E63 önerebilirim paranı boşa vermez 6730un kamerası 3.2 ama x2 den daha iyi çekiyor 3g var gps var s60v3 yazılım var
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 02:57