Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

Narutodth

Narutodth

Üye
Ozellikler iyiymis :D
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bilmiyorumki :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
İnşallah
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Sanmam. Geçen sene de bunun gibi bir görsel çıkmıştı.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Nokia normandy antutuda göründü

 
  • Beğen
Tepkiler: meg1ddo ve 0MG90
avast

avast

Üye
Bu gercekmi :D antutu falan
 
Mr.FSK

Mr.FSK

Üye
Güzel olur ama pek olabileceğini sanmıyorum
Nokia zaten kendi işletim sistemini kullanıyor be memnun ayrıca böyle bi şey olursa Nokia kendi OVİ mağazasını kaldırmak zorunda kalıcak ve play storeyi kurmak zorunda olucak bu da Nokianın kazancını baya düşürebilir... Diye Düşünüyorum...
 
0MG90

0MG90

Üye
Nokia normandy antutuda göründü

Allah'ım nasıl mutlu oldum şuan bunu görünce :D
Hadi çık çık çık çık :DYabancı siteler şuan bu Antutu sonucuyla dolu :DEvleaks Twitter hesabından paylaşılmış 1 saat önce Alttaki tuş dokunmatik

Tweet:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Olacak gibi bakalım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90 ve -Börteçine-
veli-_-802

veli-_-802

Üye
Nokia+Android= KATLİAM :ah:ah
 
avast

avast

Üye
Umarim 2 gb ramli bisey cikarda simdi olmasa bile onumuzdeki 3 yil icinde yeterli destekle( malzeme kaliteli zaten) nokia duzlugr cikar ama ben nexus taraftariyim su saatten sonra
 
ON9

ON9

Üye
O biraz zor. Nokia Microsoft tarafından satın alındı. Yani Nokia artık Microsoft'un. Microsoft kendi işletim sistemi varken niye Android kullanmayı denesin?
Evet haklısın ama Nokia tamamen satılmadı, Bir kısmı sadece Lumia ailesi satıldı. Yani Nokia Asha serisi ile Androide geçer ve alt orta segmentte mşnilerin anasını avradını ağlatır. Mantıklı bence. Hem Android hem de Nokia
Nokia gitsin işten çıkardığı elemanlarının yaptığı telefona baksın sonra bu piyasadan çekilsin nokia'ya para verilmez bu vakitten sonra.
İşten çıkarıldı dediklerimiz zaten 20-25 yıldır Nokia için telefon yazılımı üreten beyin takımıydı. Jolla gitsin..
Afrikadaki yaban arilari ile ilgili bir forumda olsaydik,elini operdim senin,wp'a android yuklenmez yok oyle bise diye cikis yapmiycan,, ayrica google'in dedigine gore; Afrikada 4 cins yaban arisi yasar,bu arilarin ciftlesmesi icin mevsimsel defisiklikleri beklemek zorunda degildir o yuzden bir yil icinde ne siklikla ciftlestiklerinin sayisini srnin tabirinle 3-5 ilr sinirlamak olanaksizdir..... burda soylemek istedigim,bilgiye erisimin bukadar kolay oldugu bir zamanda,google amcaya sormaya tenezzul etmeden " yok oyle sey" diye konusmamak gerekir,adama cahilde derler,mazallah neler neler derler
Muhterem Hoca:sirit: yalnız Htc nin o modeli wp7.X kullanıyordu. Wp8in daha hacklenme işi tamamlanmadı ki Android yüklensin. :)
Milletimizdeki Nokia sevdası ya :)
Bende Nokia ile yılan oynamayı öğrenip de şimdi Nokia düşmanlığı yapanları anlamıyorum. Yumurta Kabuk sendromu diyelim biz
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Normandy prototipi
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
Anil-D

Anil-D

Üye
Telefonu kes
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tahmini çıkış 25 mart
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Microsoft el atmazsa evet :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
microsoft ne yapıp edip engel olmaya çalışır ama hadi hayırlısı :)eğer gerçekten çıkarsa bu telefon tam istediğim gibi bişey olacak, hala daha en sevdiğim işletim sistemi meego dur, sızan görüntülerden de bakılırsa Nokia, Meego görünümlü android arayüzü yapmış, swipe yöntemiyle çalışacak bu android o yüzden home tuşu yok, sanal tuşların da olacağını sanmıyorum çünkü olursa ekranın bir kısmı daha gider ve nerdeyse kare gibi bir hal alır o yuzden sanal tuş olmayacak sadece geri tuşu ve N9 daki gibi swipe yöntemine dayalı bir sistem olacak gibi. yada öyle birşey istiyorum :D
 

Benzer Konular



Üst Alt