Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

ÖEY

ÖEY

Üye
Çeviri için teşekkürler Dtn kardeş :yuru
 


dakamon

dakamon

Üye
Sağol çeviri için. Açıklamaların haberlerin al birini vur ötekine sanki hepsi birbirinden araklayıp araklayıp haber yapıyorlar haliyle aynı haberden başka birşey olmuyor. Anladık arkadaş ya MS yüzüne gözüne bulaştırdı güncelleme işini. Bodosladı açıkcası. Biz kullanıcılara da beklemekten yada sayıp sövmekten başka bir şey kalmıyor. :hmmm
 
nanotex

nanotex

Üye
Arkadaşlar bu gdr2 veya amber güncellemesi görüntülü aramayı içeriyor mu?
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Arkadaşlar bu gdr2 veya amber güncellemesi görüntülü aramayı içeriyor mu?
İçermiyor diye biliyorum ben. Görüntülü arama olayı birazda operatörlerle yapılan anlaşmalara bağlı sanırım. En geç wp8.1 de gelir diyelim biz ona :D Her şeyi ona bağlıyoruz nasıl olsa :hih::D
 
nanotex

nanotex

Üye
Büyük eksiklik ama millet sövmekte haklı değil mi :D operatör bahanesi saçma bence
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Büyük eksiklik ama millet sövmekte haklı değil mi :D operatör bahanesi saçma bence

bahane degil. Operatörlerle anlaşma imzalamadan boyle servisi aktif edemezsiniz. Mesela Amerikadaki cihazlarda wifi hotspot bile kilitli.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bence en geç wp8.1'den sonra firmalar anlaşır operatörlerle ve görüntülü görüşme gelir. 5800'da bile olduktan sonra wp8 telefonlarda hiçbir zaman olmayacak tarzından bir şeye inanmam ben :D
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Bence asıl saçma olan operatörlerle hala anlaşılamamış olmasıdır. Dev gibi firmalar anlaşmaya varamıyor.

Diyorlar ki insanlar üstün ırktır. Dünyanın insanlar var olduğundan beri savaşsız geçen tek bir günü bile olmamış ki insana üstün diyeyim ben. :D Ne alakası var derseniz haklısınız da. Ama bazen sinirlere hakim olmakta başarısız oluyoruz. Ne de olsa insan ırkına mensubuz.

Hele hele sanki hiç ölmeyecekmiş gibi her şeyi hiçe sayarak herkesi ezmeye çalışıp sırtlarına basıp yukarılara çıkmaya çalışan, paralar kazanmaya çalışan insanları gördükçe ...

Bıraksınlar bu işleri ya isteseler çok daha hızlı anlaşabilirlerdi.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Skype varken görüntülü görüşmenin aktif edilmesi biraz zor gibime geliyor.
 
PureFood

PureFood

Üye
Doğru, Skype Microsoft'un işine gelir zaten. Ama yine de bu bir bahane değil.
 

ozymax

Üye
Arkadaşlar güncellemeyi kurabilmek için 800 mb yer olması lazım deniyo en az. 50 mb boş yer varken telde yine birsürü uygulama silicez yer açmak için :angry:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Yapacak bir şey yok silecen :D Senin cihaz HTC galiba değil mi?:hmmm
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Sana önerim sıfırla ve yükle.
Yeni almış gibi oluyor.
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Benim merak ettiğim bir kaç güncelleme gelse telefon hafızasında yer kalmayacak... Lumia 820 620 vs... ve özellikle HTC için.
Bu sıkıntı olmaz mı ?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Benim merak ettiğim bir kaç güncelleme gelse telefon hafızasında yer kalmayacak... Lumia 820 620 vs... ve özellikle HTC için.
Bu sıkıntı olmaz mı ?

gelen guncelleme telefon hafizasinda yer kaplamiyor. Guncellemeleri ilk olarak dosya şeklinde indiriyor ondan sonra eski yazilimi silip yenisini kuruyor. Bu yuzden indirme ve kurulum aşamasinda boş hafizaya ihtiyac duyuluyor.
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Eyvallah abi bilgi için.

Diğer türlü olsa işler kesattı...
 
dakamon

dakamon

Üye
O zaman en az 800 mb lik yer açmak lazım yada bana yeterli alan yok hatası vermeyene kadar silecez ne varsa puff :angry:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
O zaman en az 800 mb lik yer açmak lazım yada bana yeterli alan yok hatası vermeyene kadar silecez ne varsa puff :angry:

800mb kesin degil o benim tahminim sadece. Belki daha az veya daha fazla olabilir. Bence nasilsa guncellemeden sonra tekrar yuklenecegi icin en buyuk bir kac uygulamanizi silin. O uygulamalari secerken de "kapasite kontrolu'nden" boyutlarina bakin ki gereksiz silme işiyle ugraşmayın.
 
dakamon

dakamon

Üye
Usta şimdi oyun sildimi de kayıtların gidiyo. Oyuna sıfırdan başlamak zorunda kalıyorsun. Bir de işin bu boyutu var ama.
 


Üst Alt