Bence asıl saçma olan operatörlerle hala anlaşılamamış olmasıdır. Dev gibi firmalar anlaşmaya varamıyor.
Diyorlar ki insanlar üstün ırktır. Dünyanın insanlar var olduğundan beri savaşsız geçen tek bir günü bile olmamış ki insana üstün diyeyim ben.

Ne alakası var derseniz haklısınız da. Ama bazen sinirlere hakim olmakta başarısız oluyoruz. Ne de olsa insan ırkına mensubuz.
Hele hele sanki hiç ölmeyecekmiş gibi her şeyi hiçe sayarak herkesi ezmeye çalışıp sırtlarına basıp yukarılara çıkmaya çalışan, paralar kazanmaya çalışan insanları gördükçe ...
Bıraksınlar bu işleri ya isteseler çok daha hızlı anlaşabilirlerdi.