nokia careler yazilim icin bir saat sure veriyordu herhalde htc servisleri de o kadar olur.
nokia careler yazilim icin bir saat sure veriyordu herhalde htc servisleri de o kadar olur.
hoş şuan bende düşünüyorum güncelleme gelince serviste yükleyeyim diye.ön kamera tozunuda aldırcam vermişken. İç-dış bakım yani
bu arada bir şey sormak istiyorum.ben (me) tile ımın resmi güncellenmiyor benim
yani pcden Facebook a girip profil resmimi değiştirdiğimde,teldeki tile değişmiyor.önceden böyle değildi.sorun nedir sizce? Hiç başına gelen oldumu?ne yapmalıyım?bence bayram hediyesi alabiliriz ali kemal ne dersin![]()

Umarım gelecek güncellemeyle şu sinir reset sorunundan kurtulurum![]()

Valla insanlar attıkları maillerle isteklerle fm radyoyu getirtebildiyse MS ye bizde data sensi getirtiriz turkcell zibidisineGüzel düşünce ben varımHatta Nokia ve MS'e de mail atma kampanyası düzenleyebiliriz ayrıca dürtme amaçlı
![]()

