Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ios7'ye wp'ye benzedi eleştirileri başladı. Bakalım wp nasıl gelişecek

 


dakamon

dakamon

Üye
Valla ios7 yi beğendim ne yalan söylim. Microsoft bünyesine yaratıcı elemanları almalı ve bizi şaşırtmalı bence 8.1

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
nanotex

nanotex

Üye
dakamon

dakamon

Üye
Yani gdr2 ile fm radyo getirecekler yeminle aramıyorum radyoyu atarım hafıza kartını sevdiğim müzikleri dinlerim biran önce tek tuşla wifi açıp kapama hafıza kartını uygulama yükleme gibi kilit şeyleri vermeleri lazım tamam 2007 de falan olsak deriz ya daha teknoloji nerelerde ki biz bunları istiyoruz diye android te o zamanlar şimdiye göre bok,gibiydi ama sonuçta hıl olmuş 2013 rakiplerinde olanlardan en az sendede onlar kadar olmalı bence ama Windows daha çok stabiliteye önem vermiş önce galiba umarım 8.1 gelmeden dilimizin kovuğunu dolduracak şeyler verirler bize ve 8.1 ile de büyük bombayı patlatırlar.

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Yeni telefonum bile eskidi.hala güncelleme gelecek.umarım beklediğimize değer
 
YkPkY

YkPkY

Üye
zaten tongaya getirdiler beni dostum.nokia iyi kelek attı yine sevinmiştim ama kursakta.
nokia beni aradığında anakartı değiştirilmiş tamir görmemiş cihaz talebime, kesinlikle sıfır cihaz gönderilecek sözlerine rağmen tam umduğum gibi kasası ve anakartı değişmiş cihaz göndermişler.
vidalarda tornavida izleri vardı ve kasayı açtığımda bataryasına koyduğum işaret vardı artı işlemci üzerinde bakır soğutucu yapışkan folyo kalkık duruyordu kırışmış haldeydi.pis kandırıldım.
mailimi attım 2 kere, yoksa hukuki yollardan dava açacağım cevap gelmezse.
ayıplı malı tamir görmüş halde kullanma mecburiyetinde ve devamlı şu belimdeki pilatinlerle koşturma zorunluluğunda da değilim.
cihazı aldığımdada iyi jelatinlemişlerdi.o an ayıksaydım kafalarına atacaktım.teleservicede çok üç kağıtçı.
nokia beni aramadan bir gün önce teleservice destek takip sayfasında halen cihazınızda bir sorun yoktur,testlerden başarı ile geçmiştir yazıyordu ki,nokia beni arayıp kandırdıkdan sonra takip formunda cihazınız değiştirilmiştir dedi.
süper anlaşmalı iki şirket.
bu cihazı açılmamış kutusunda alana kadar direniş,Gezi Parkı gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood, pirenuri ve ÖEY
suyunsesi

suyunsesi

Üye
#direnYkPkY tüm Lumia ailesi seninle...
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri ve YkPkY
YkPkY

YkPkY

Üye
Eyvallah dostum.cihazımın Bi bataryası eski,değişmedik parça kalmamış
 
pirenuri

pirenuri

Üye
zaten tongaya getirdiler beni dostum.nokia iyi kelek attı yine sevinmiştim ama kursakta.
nokia beni aradığında anakartı değiştirilmiş tamir görmemiş cihaz talebime, kesinlikle sıfır cihaz gönderilecek sözlerine rağmen tam umduğum gibi kasası ve anakartı değişmiş cihaz göndermişler.
vidalarda tornavida izleri vardı ve kasayı açtığımda bataryasına koyduğum işaret vardı artı işlemci üzerinde bakır soğutucu yapışkan folyo kalkık duruyordu kırışmış haldeydi.pis kandırıldım.
mailimi attım 2 kere, yoksa hukuki yollardan dava açacağım cevap gelmezse.
ayıplı malı tamir görmüş halde kullanma mecburiyetinde ve devamlı şu belimdeki pilatinlerle koşturma zorunluluğunda da değilim.
cihazı aldığımdada iyi jelatinlemişlerdi.o an ayıksaydım kafalarına atacaktım.teleservicede çok üç kağıtçı.
nokia beni aramadan bir gün önce teleservice destek takip sayfasında halen cihazınızda bir sorun yoktur,testlerden başarı ile geçmiştir yazıyordu ki,nokia beni arayıp kandırdıkdan sonra takip formunda cihazınız değiştirilmiştir dedi.
süper anlaşmalı iki şirket.
bu cihazı açılmamış kutusunda alana kadar direniş,Gezi Parkı gibi
Teleservice den nefret ediyorum zaten. Parayı kazanalım da nasıl kazanırsak kazanalım amacındalar. Şirketi amacı müşteriye hizmet falan değil. Umarım en kısa zamanda davayı açarsın ve dava da sonuçlanır. Böyle bi şeref yoksunluğu yok ya. Yabancı ülkelerde böyle değil. Dayım yoktan yere telefonu gitti servise verdi. Hemen değiştirdiler yenisi ile . Umarım senin davan da senin lehine sonuçlanır ve böyle firmalara tüketicinin de hakkının olduğunu gösteririz
 
  • Beğen
Tepkiler: YkPkY
YkPkY

YkPkY

Üye
Burada tüketici saygısı denen bişey yokki.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:eller:'i hazırlayın:)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood

bj_kmurat

Üye
bugün mü geliyor güncelleme yoksa :hmmm
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yok o kadar da değil:kıskıs:
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
Şu baklayı çıkarsan ne güzel olur Ali Kemal abi ;)
 


Üst Alt