Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

dakamon

dakamon

Üye
Arkadaşlar o dönme sorunu820 lerde yüksek oranda oluyormuş bende de oldu. Şu an ki tek çözüm telefonu sıfırlamak diyorlar. Nokia ya bunun la ilgili sürekli 0 puan vererek durumu anlatan yazı gönderin telefonunuzdaki nokiaya ger bildirimden. Şikayetlerin sayısı ne kadar çoksa kısa zamanda çözerler sorunu.
 


ferit.61

ferit.61

Üye
Arkadaşlar,
En sonunda bize de gelen (L820) güncellemeyi yaptım bu akşam korkarak. Niye korkarak ?
Üstte de arkadaşlarımızın bahsettiği gibi yuvarlak bölümün bende de deli gibi dönüp dönüp duracağından dolayı. Ama çok Şükür ara ara kapasite kontrole girip çıkıyorum. Teli kapatıp açtım girdim çıktım, 3-5 saniye de dönmesi duruyor. Yani problem yok şimdilik. Güncellemeden önce yedek medek bir şey yapmadım. Direkt indirip kurdu... İnşallah böyle devam eder.

Aklıma takılan hafıza da yer açtı eyvallah da şu durum var. Kapasite kontrol gelmeden önceki hafızaya baktığımız yerde diğer klasörü 1gb civarı. Ama kapasite kontrolden baktığımda diğer kısmı 500 mb kadar. Ama iki bölümde de gösterdiği boş alan doğru.
Dikkatimi çekti paylaşmak istedim. En azından hafızaya artık eski yeri değil de kapasite kontrolünü baz almak lazım sanırım.. Birde artık dosyayı sil dediğimde geriye kalan 16 mb. Daha da inmiyor. 800 mb a yakın uygulama yüklü. Tel boş değil
 

postmix

Üye
Nokia'nın güncellemesi tamamda microsoft ne zaman yayınlayacak yeni sürümü ?
 
dakamon

dakamon

Üye
Nokianınkide kalır microsoftunkiden şimdi donanımsal işleri Nokia kendi hallediyo kamera iyileştirmesi dokunma iyileştirmesi stabilite vs. Microsoft tamamen işletim sistemiyle alakalı yenilikler getiriyor. Radyo yada kutucuk büyüklükleri gibi.

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Benim merak ettiğim, Microsoft'un güncelleme yayınlaması ile Nokia'nın yayınladığı güncellemdeki kapasite kontrol vs. kalır mı ? yoksa :bilmm
Abi modele göre sisteme gömülü halde yayınlarlar güncellemeyi.
 
PureFood

PureFood

Üye
Temmuz ayına sarkmamalı. Mayıs ortaları gibi dağıtılmalı diye düşünüyorum. Aradaki iki aylık fark sınıtı oluşturacaktır.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
O zaman Microsoft Nokia'ya al kardeşim bu yeni güncellememiz, sende kendininkileri ekle ve yayınla mı der acaba ???
Abi nokianın iyileştirme yazılımlarının ilki ...1249.x-PR1.0 portico'yla, ikincisi ...1308.xpr1.5-gdr2 ile yayınlandı. O yüzden bu yenilikler misal .yeniSWsürüm.x-Pr2.0-gdr3 ota güncellemesi ile yayınlanır.
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga
serinaga

serinaga

Üye
Abi nokianın iyileştirme yazılımlarının ilki ...1249.x-PR1.0 portico'yla, ikincisi ...1308.xpr1.5-gdr2 ile yayınlandı. O yüzden bu yenilikler misal .yeniSWsürüm.x-Pr2.0-gdr3 ota güncellemesi ile yayınlanır.

:hmmm, hmmmm, teşekkürler Gökçen ...
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Zaman_yolcusU

Zaman_yolcusU

Üye
bu gun bi iki şey farkkettimde guncelleştirmeyle gelmiş olabilir ya da belki ben yanlış gormusumdur 1. si klavyedeki dil değiştirme kısmı



ayrıca tileların yerini değiştiriken bası tuttugunda digerleri artık daha fazla kuculuo gibi

 
csH

csH

Üye
bu gun bi iki şey farkkettimde guncelleştirmeyle gelmiş olabilir ya da belki ben yanlış gormusumdur 1. si klavyedeki dil değiştirme kısmı



ayrıca tileların yerini değiştiriken bası tuttugunda digerleri artık daha fazla kuculuo gibi

klavyedeki dil değiştirme güncellemeden önce de vardı ama diğerini bilmiyorum
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Diğerleri de öyle.
 
alasulumurat

alasulumurat

Üye
4 ay önce 820 aldım. İlk aldığımdan beri klavyede dil değiştirme tuşu var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
nanotex

nanotex

Üye
bu gun bi iki şey farkkettimde guncelleştirmeyle gelmiş olabilir ya da belki ben yanlış gormusumdur 1. si klavyedeki dil değiştirme kısmı

ayrıca tileların yerini değiştiriken bası tuttugunda digerleri artık daha fazla kuculuo gibi
:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k

mert3548

Üye
klavyedeki dil değiştirme güncellemeden önce de vardı ama diğerini bilmiyorum


:) olsun yavaş yavaş daha yenilikler bulucaksın ama güncellemeyle ilgisi yok bunların :) sadece güncellemeyler gelen müziği ileri geri sarmak oldu o önceden yoktu tek sıkıntım oydu tek düzelen o
 
komando04

komando04

Üye
:) olsun yavaş yavaş daha yenilikler bulucaksın ama güncellemeyle ilgisi yok bunların :) sadece güncellemeyler gelen müziği ileri geri sarmak oldu o önceden yoktu tek sıkıntım oydu tek düzelen o

müziği ileri geri sarmak mağaza güncellemesi olarak geldi Nokia müzik güncellemesi olarak
 


Üst Alt