Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

PureFood

PureFood

Üye
Klavyedeki TUR'u kapatmak yani sadece TR klavye kullanmak için, ayalar-klavye'ye gidin ve oradaki ingilizceyi basılı tutarak silin.
 


dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Arkadaşlar ben hız gösteren uygulama varmı diye soracam daha doğrusu en iyisi hangisi
Ben Free GPS Speedometer kullanıyorum
ama çok stabil değil sanki devamlı rakamlar oynuyor aslında araç bisiklet uçak ve yürüme de var gidilen mesafe ve yükseklikte görünüyor ama dediğm gibi rakamlar çok değişken tafsiye edeceğiniz
başka güzel program varmı yoksa bu gerçekten içlerindeki en iyisimi ?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Arkadaşlar ben hız gösteren uygulama varmı diye soracam daha doğrusu en iyisi hangisi
Ben Free GPS Speedometer kullanıyorum
ama çok stabil değil sanki devamlı rakamlar oynuyor aslında araç bisiklet uçak ve yürüme de var gidilen mesafe ve yükseklikte görünüyor ama dediğm gibi rakamlar çok değişken tafsiye edeceğiniz
başka güzel program varmı yoksa bu gerçekten içlerindeki en iyisimi ?

Arkadaşlar soru ve sorunlarımızı diğer konularda paylaşalım.
GDR2 Beta Güncellemesi ile ilgili konuların dışına çıkmayalım.
Yoksa her konu Lumiacıların sohbet konusuna dönüşüyor.
Bu tür soru ve paylaşımlar için Kulüp konumuz mevcut.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye


Arkadaşlar soru ve sorunlarımızı diğer konularda paylaşalım.
GDR2 Beta Güncellemesi ile ilgili konuların dışına çıkmayalım.
Yoksa her konu Lumiacıların sohbet konusuna dönüşüyor.
Bu tür soru ve paylaşımlar için Kulüp konumuz mevcut.

Pardon bende az önce fark ettim ve sorumu kopyalayıp uygulamalara açtım silim bunu şimdi
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Arkadaşlar Kapasite kontrol güncellemesi GDR2 mi GDR2 beta mı oluyor anlamadım . Bilgi verebilir misiniz ?:tşk:
Bu arada Kapasite kontrol geldiğinde çalışmamıştı. Telefonu sıfırlayıp tekrar yükledim şu an çalışıyor.
 
komando04

komando04

Üye
Arkadaşlar Kapasite kontrol güncellemesi GDR2 mi GDR2 beta mı oluyor anlamadım . Bilgi verebilir misiniz ?:tşk:
Bu arada Kapasite kontrol geldiğinde çalışmamıştı. Telefonu sıfırlayıp tekrar yükledim şu an çalışıyor.

beta kardeşimde şu an birde uygulaması mevcut
 

mert3548

Üye
Arkadaşlar Kapasite kontrol güncellemesi GDR2 mi GDR2 beta mı oluyor anlamadım . Bilgi verebilir misiniz ?:tşk:
Bu arada Kapasite kontrol geldiğinde çalışmamıştı. Telefonu sıfırlayıp tekrar yükledim şu an çalışıyor.


sıfırlamak kaç dk veya saat sürdü ki ne gibi değişiklik oldu telefonda bozulma donma vs gibi seyler varmı
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Sıfırlama yaklaşık 10 dk filan sürdü. Telefon hafizasına kayıtlı herşey silindi . Telefon ilk günkü haline döndü anlayacağın :). Bozulma donma vs herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Güncellemeyide aldım tıkır tıkır çalışıyor :)
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Sıfırlama yaklaşık 10 dk filan sürdü. Telefon hafizasına kayıtlı herşey silindi . Telefon ilk günkü haline döndü anlayacağın :). Bozulma donma vs herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Güncellemeyide aldım tıkır tıkır çalışıyor :)

:nazar:
 

kartal-78

Üye
bugun kapasite kontorolu programını kulladım devamlı olarak tarama ypıyor ve hiç bitmiyor ve durmuyor daha once boyle birşey olmamıştı ne yapmam lazım şimdi bilgisi olan varmı arkdaşlar
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
bugun kapasite kontorolu programını kulladım devamlı olarak tarama ypıyor ve hiç bitmiyor ve durmuyor daha once boyle birşey olmamıştı ne yapmam lazım şimdi bilgisi olan varmı arkdaşlar

Henüz net bir çözüme kavuşmuş değil :no:
 

mert3548

Üye
bugun kapasite kontorolu programını kulladım devamlı olarak tarama ypıyor ve hiç bitmiyor ve durmuyor daha once boyle birşey olmamıştı ne yapmam lazım şimdi bilgisi olan varmı arkdaşlar


çözümü belli sıfırlamak :) sıfırladım ve çalıştı yoksa sakın düzelicek diye bekleme
 
dookie85

dookie85

Üye
kapasite kontrolü için güncelleme geldi arkadaşlar. az önce yükledim. şimdiye kadar yuvarlak hep dönüp duruyordu, şimdi artık gösteriyor herşeyi çok şükür. :) 4 gb yer sildim.
 

endera

Üye
lumia 800 için guncelleme var mı
 


Üst Alt