OttomaN TigeR
Üye
Eyvallah Umut, bana adımla hitap edebilirsin.Özgür ve Gökçen hocanın dediklerine katılmakla beraber, iyi niyet ve temenniler için (Nokia+Ms'un eksikleri hızlıca tamamlaması açısından) Amin İnşallah deyip beklemekten başka seçeneğimiz yok gibi görünüyor![]()

İnşallahevet sd karta bir atabilsek harika olucak ama işte biraz aceleci davranıyoruzinşallah en kısa zamanda gelir şu güncellemeler telefonun tadına varmak istiyorum
![]()

bunu kesinlikle almam lazım