Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Özgür ve Gökçen hocanın dediklerine katılmakla beraber, iyi niyet ve temenniler için (Nokia+Ms'un eksikleri hızlıca tamamlaması açısından) Amin İnşallah deyip beklemekten başka seçeneğimiz yok gibi görünüyor :)
Eyvallah Umut, bana adımla hitap edebilirsin. :anlas:

evet sd karta bir atabilsek harika olucak ama işte biraz aceleci davranıyoruz :) inşallah en kısa zamanda gelir şu güncellemeler telefonun tadına varmak istiyorum :)
İnşallah :oke:
 


mert3548

Üye
371 mb lık bi güncelleme geldi ama omu değilmi bilmiyorum inanın size telefonda hiç birsey kalmadı herseyi sildim zar zor 394 mb yaptı yani bu diğer klasörü baya abarttı işi

tam diyodum ki alan yetersiz diyor ne yapmam lazım artık silicek uygulamam kalmadı :( bunu kesinlikle almam lazım
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
Banada geldide kaç mb oldugunu bilmiyorum.
 

mert3548

Üye
nasıl yüklicem şimdi bunu %100 dedi kaldı yüklenmiyo :(
 
kursatalpkaan

kursatalpkaan

Üye
Guncelleme indirildi fakat açılamadı diyo. Ne diyo bu :)
 

mert3548

Üye
şuan heryere bakıyorum herkes alıyo güncellemeleri ama benimki yükledi 10-15 dk sürebilir dedi ve ekranda bişeyler dönüyo inşallah oluyodur gerçekten cok ihtiyacım var
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncellemeyi açmanız için şarjınızın dolu telefonun batarya tasarruf modunun kapalı olması gerekiyor.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şuan heryere bakıyorum herkes alıyo güncellemeleri ama benimki yükledi 10-15 dk sürebilir dedi ve ekranda bişeyler dönüyo inşallah oluyodur gerçekten cok ihtiyacım var
iki tane dişli dönüyorsa şu anda telefonunu güncelliyor birazdan restart yapıp açılır cihazın:oke:
 

mert3548

Üye

iki tane dişli dönüyorsa şu anda telefonunu güncelliyor birazdan restart yapıp açılır cihazın:oke:


evet öyle görünüyor ki o diğer klasörü resmen sömürmüş telefonu hiç birşey kalmadı telefonda zorla 394 mb yapabildim neyseki oluyor :)

- - - Eklendi - - -

bu ne zaman durucak acaba hep dönüyor mu ?
 
tanercoskun

tanercoskun

Üye
820 kullanıcılarının gözü aydın. Tabiki bana gelmedi Önceden NSU ile guncellemistim.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Sonunda NL820'ler de kavuştu :)

Merakla bekleyen kullanıcıların gözü aydın :)
 

mert3548

Üye
Sonunda NL820'ler de kavuştu :)

Merakla bekleyen kullanıcıların gözü aydın :)


şuana kadar hiçte gözümüz aydınlanmadı :) hala dönüyor bu ekran ki birşey sorucam 920 de de ilka başta ne kadar süre döndü ne zaman kendine geldi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
şuana kadar hiçte gözümüz aydınlanmadı :) hala dönüyor bu ekran ki birşey sorucam 920 de de ilka başta ne kadar süre döndü ne zaman kendine geldi

yedeklemeniz aciksa ve uygulama sayiniz fazlaysa baya uzun surer.
 

mert3548

Üye


yedeklemeniz aciksa ve uygulama sayiniz fazlaysa baya uzun surer.


sadece kısa mesaj olan açık diğerleri kapalı ki zar zor açtım hafızayı güncellemeyi yüklesin diye yani ne zaman kendine gelir :(

- - - Eklendi - - -

bakın kaç saat oldu hala aynı yani bu ne zamana kadar böyle sürücek
 
serinaga

serinaga

Üye
Bende ortalama 45-50 dk. sürdü güncelleme ...
 

postmix

Üye
dün akşam 820 cihazımı güncelledim ama hiç bir değişiklik göremedim emin olun. Mutlaka yazılım olarak bir şeyler düzelmiştir ama telefonun görsel kullanımında hiç bir değişiklik yok. Ne radyo nede başka bir şey.. Nasıl bir güncelleme anlamadım. Gdr2 ile yok şu gelecek yok bu gelecek diyen arkadaşlara sesleniyorum.. hani nerdeeee ????
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
dün akşam 820 cihazımı güncelledim ama hiç bir değişiklik göremedim emin olun. Mutlaka yazılım olarak bir şeyler düzelmiştir ama telefonun görsel kullanımında hiç bir değişiklik yok. Ne radyo nede başka bir şey.. Nasıl bir güncelleme anlamadım. Gdr2 ile yok şu gelecek yok bu gelecek diyen arkadaşlara sesleniyorum.. hani nerdeeee ????
Bu Nokia'nın GDR2beta güncellemesiydi.
Yani bir ön güncellemeydi.
Normal GDR2 Microsoft tarafından yayınlanacak, o beklediklerin gelirse o zaman gelir ancak.
 
PureFood

PureFood

Üye
Bende çarklar 10 dk döndü. yedeklemeye zaten gerek yok, ha tamam uygulama az bende belki ondandır.
 

mert3548

Üye
7.3 gb 6.9 dolu diyo ve rahat 4 saat açık kaldı ekranda hala hala dönüyor yani ne yapmam lazım onların durması için yardım edermisiniz
 


Üst Alt