Nokia WP8 GDR2 BETA hakkında [Guncelleme 03/04/2013]

Sponsorlu Bağlantılar

drangela61

drangela61

Üye
yaw arkadaşlar. L820 telefonumdan forumunuza yazmak istediğimde klavye açılıp kapanıyor. Kısacası L820 ile foruma yazamıyorum. Var mı bir çözümü?

genel bir sorun internet ayarlarınızı masaustu yaparsanız duzelir..
 


yasirtaha

yasirtaha

Üye
Arkadaşım sayfanın en sonunda altta. Maxşcep yazan kutucuğu tıkla oradan mobil light sürümü seç
yaw arkadaşlar. L820 telefonumdan forumunuza yazmak istediğimde klavye açılıp kapanıyor. Kısacası L820 ile foruma yazamıyorum. Var mı bir çözümü?
 
YkPkY

YkPkY

Üye
İnternet ayaronızı masaüstü yapmak yeterli
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Mobil site çok çok daha kullanışlı.Light değil mobil :)
 
YkPkY

YkPkY

Üye
Nayn
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
adamlar aşmışlar :) Almanca konuşuyorlar hadi bunu bırakın benim kapasite kontrolü sürekli donuyor ama bir şey olduğu yok ne yapmam gerekiyor

- - - Eklendi - - -

Hımmmm bende 2 GByte mobil paket var, yeter sanırım :bilmm

kardeş 2gb internet faturalıbmı faturasız mı ?
 
ÖEY

ÖEY

Üye
adamlar aşmışlar :) Almanca konuşuyorlar hadi bunu bırakın benim kapasite kontrolü sürekli donuyor ama bir şey olduğu yok ne yapmam gerekiyor
Valla bende de aynı şekilde sıfırlayıp deneyen oldu ama o zaman da kapasite kontrol ayarlardan silinmiş. Onun için ben kendi halina bıraktım, yokmuş gibi davranıyorum :d:
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Valla bende de aynı şekilde sıfırlayıp deneyen oldu ama o zaman da kapasite kontrol ayarlardan silinmiş. Onun için ben kendi halina bıraktım, yokmuş gibi davranıyorum :d:

yok benim çözüm bulmam lazım :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Çözümü yok, boşuna uğraşıp kendini yorma. :)
 

mert3548

Üye
lumia 820 için ne zaman gelicek acaba şu diğer klasörü resmen 4.5 gb mı yedi ve daha aspalt oyununun tadına varamadım şu futbol oyununu indirdim sadece oda fıs çıktı yani bi an önce gelmesi lazım ağzım açık bakıyorum oyunlara ki son gelen oyun hele onu oynamadan ölmek istemiyorum (modern combat zero 4 ) :D
 
serinaga

serinaga

Üye
adamlar aşmışlar :) Almanca konuşuyorlar hadi bunu bırakın benim kapasite kontrolü sürekli donuyor ama bir şey olduğu yok ne yapmam gerekiyor

- - - Eklendi - - -



kardeş 2gb internet faturalıbmı faturasız mı ?

Faturalı kardeş, Avea Akıllı Kamu ...
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Bende Lumia 820'yi NOKIA Firmasının Lumia Serisine ait bir cihazıdır diye aldım ama çin malı telefonlara destek gelmesini beklemek gibi saçma bir hal aldı güncelleme beklemek. Alt modele bile (L620) güncelleme sunan NOKYA!!! firması lumia 820'yi orta segmentte değil dip segmentte olarak tanıtsaydı daha iyiydi!!!! Bizde ona göre davranırdık. L820'ye verdiğim parayla 2 tane L620 alabilirken güncellemenin epey gecikmesi bana symbian anna donna dönemini hatırlattı biran
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bende Lumia 820'yi NOKIA Firmasının Lumia Serisine ait bir cihazıdır diye aldım ama çin malı telefonlara destek gelmesini beklemek gibi saçma bir hal aldı güncelleme beklemek. Alt modele bile (L620) güncelleme sunan NOKYA!!! firması lumia 820'yi orta segmentte değil dip segmentte olarak tanıtsaydı daha iyiydi!!!! Bizde ona göre davranırdık. L820'ye verdiğim parayla 2 tane L620 alabilirken güncellemenin epey gecikmesi bana symbian anna donna dönemini hatırlattı biran
Arkadaşım öncelikle haklı yanların var tabi ki, ama inan bana bu kadar stres yapacak bir güncelleme değil.
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Arkadaşım öncelikle haklı yanların var tabi ki, ama inan bana bu kadar stres yapacak bir güncelleme değil.

Gökçen hocam, aslında sıkıntı olan güncellemenin kendisi değil, mevcut eksikliklerin giderilmesi. Mesela en basitinden halen mesaj sesini değiştiremiyoruz, dosya yöneticisi yok vs.. gibi. yada bizim beklentilerimiz mi fazla acaba wp8'den? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Gökçen hocam, aslında sıkıntı olan güncellemenin kendisi değil, mevcut eksikliklerin giderilmesi. Mesela en basitinden halen mesaj sesini değiştiremiyoruz, dosya yöneticisi yok vs.. gibi. yada bizim beklentilerimiz mi fazla acaba wp8'den? :)

Fazla değil elbette, çok doğal beklentiler.
Ancak yeni, aceleye gelmiş ve gelişmekte olan bir sistem olduğu için biraz sabrı hakediyor.
Bugün kıyaslamakta olduğumuz sistemler de bir anda bugünlere gelmedi.
Bakalım önümüzdeki zaman dilimi neler gösterecek.
Geçen zamana rağmen beklenen gelişmeler olmazsa Microsoft ve Nokia kayba uğrayacaklarını en az bizim kadar biliyorlardır.
O yüzden Nokia bir yandan kendi küçük iyileştirmelerine devam ediyor.
Bakalım Microsoft'tan kullanıcıların gönlüne hitap edebilecek güzel hamleler gelecek mi yıl sonuna kadar. :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: umutgidik ve OttomaN TigeR

mert3548

Üye
Arkadaşım öncelikle haklı yanların var tabi ki, ama inan bana bu kadar stres yapacak bir güncelleme değil.


sıkıntı yapıyoruz neden çünkü 620 ye bile geldi güncelleme arkadasımda baktım kapasitesi artmıs bi anda işte benim sorunum yani sadece onun için bekliyorum yoksa mesaj sesi falan ilgilendirmiyor inanırmısınız aldığımdan beri sadece futbol oyunu yükleyebildim yani 243 mb boş yerim var ve bişey deneyemeyip indiremiyorum 18 mb lık oyun bile indirilmiyor keske hepsini bi anda atsalardı burda bunu düşünüyorum 620 ve 920 daha üstte 820 arada bakarız gibi bir şey çıkıyor yani keşke 300 tl daha fazla verip 920 alsaydım diye geçimiyo değilim alalı 2 ay oluyo tam zevkine varamadım sitemlerimiz bu yönde millet sanıyoki cihazın 8 gb olduğunu biz aldığımızda 5.5 gb olarak geliyor o zamanlar aspalt oyununa güncelleme gelmeden önce 4 gb hafızan yoksa o oyunu oynayamazdın ama şimdi o 1 gb düştü burdan anlaşılcağı gibi hafıza sorunu çok büyük sıkıntı kafanızı şişirdim ama halimizden anlayın lütfen :)
 
  • Beğen
Tepkiler: umutgidik
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Umut, Özgür bana söyleyecek bir şey bırakmamış. :) Gerçi hoş her zaman ona katılmaktan başka bir şey yaptığım da yok. :islik

Özgür'ün de söylemiş olduğu gibi, wp8 henüz yeni bir sistem ve doğal olarak kimsenin inkar etmediği bir çok eksiği söz konusu. Aslında bir çok kişi symbian vb. gibi sistemlerden artık sıkılmış olacak ki, deneyimlerine yenilikler katmak için; henüz kundaktan kurtulmuş ve emeklemekte olan bir bebek misali, yeni yeni hareketlenen bir sisteme yöneliyorlar. Yalnız bu yönelişi maalesef ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmadan biraz aceleye getiriyorlar. Buda yine misal o bebeğe hadi len kalkta halay çekelim gibi bir şey demek oluyor.

Wp8 bu kadar hızlı/stabil çalışan bir işletim sistemi olmasına rağmen, bildirimler merkezi, dosya yöneticisi vb. gibi bazı eksiklikler yüzünden, hayal kırıklığına uğramış bir çok kullanıcının eleştirilerine maruz kalıyor. Ben bir kullanıcı olarak şunu söylemek istiyorum; Lütfen telefon seçimlerinizi yaparken ihtiyaçlarınızı göz önünde tutun, araştırın ve sonradan pişman olmayacağınız seçimleri yapın.

Wp8 ve cihazları konusunda formumuz da fikirlerine başvurulacak, deneyimi ile bu konuda bilgi sahibi olan (birbirinden samimi) bir çok arkadaş mevcut, bu kişilerden istediğiniz zaman bilgi alabilirsiniz. :oke:



sıkıntı yapıyoruz neden çünkü 620 ye bile geldi güncelleme arkadasımda baktım kapasitesi artmıs bi anda işte benim sorunum yani sadece onun için bekliyorum yoksa mesaj sesi falan ilgilendirmiyor inanırmısınız aldığımdan beri sadece futbol oyunu yükleyebildim yani 243 mb boş yerim var ve bişey deneyemeyip indiremiyorum 18 mb lık oyun bile indirilmiyor keske hepsini bi anda atsalardı burda bunu düşünüyorum 620 ve 920 daha üstte 820 arada bakarız gibi bir şey çıkıyor yani keşke 300 tl daha fazla verip 920 alsaydım diye geçimiyo değilim alalı 2 ay oluyo tam zevkine varamadım sitemlerimiz bu yönde millet sanıyoki cihazın 8 gb olduğunu biz aldığımızda 5.5 gb olarak geliyor o zamanlar aspalt oyununa güncelleme gelmeden önce 4 gb hafızan yoksa o oyunu oynayamazdın ama şimdi o 1 gb düştü burdan anlaşılcağı gibi hafıza sorunu çok büyük sıkıntı kafanızı şişirdim ama halimizden anlayın lütfen :)
Bu tür sıkıntılar hoş değil elbet, zaten nokia'nında bu konuda bazı çalışmaları devam ediyor diye biliyorum. Aslında (Lumia 820 kullanıcılarında ki) sizlerdeki sıkıntı şimdilik uygulamaların hafıza kartına yüklenememesinden kaynaklanıyor, bununda nedenine sistemin halen microsoft tarafından kısıtlaması deniliyor. Umarım en kısa zamanda sıkıntınızı giderecek bir güncelleme yayınlarlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: drangela61, umutgidik ve bulutsuzgece
umutgidik

umutgidik

Üye
Özgür ve Gökçen hocanın dediklerine katılmakla beraber, iyi niyet ve temenniler için (Nokia+Ms'un eksikleri hızlıca tamamlaması açısından) Amin İnşallah deyip beklemekten başka seçeneğimiz yok gibi görünüyor :)
 

mert3548

Üye
evet sd karta bir atabilsek harika olucak ama işte biraz aceleci davranıyoruz :) inşallah en kısa zamanda gelir şu güncellemeler telefonun tadına varmak istiyorum :)
 


Üst Alt