Arkadaşlar ben ppu dosyasını nereden bulacağım?
Telefon nokia 7230
yardım etmeye çalışacaklara şimdiden teşekkürler

RM-604 / Nokia 7230 için ppu dosyası :
www.mediafire.com/?7ycvdfz8j9twc79
Anlattıklarımı 7. aşamaya kadar harfiyen uygulayın ancak bu işlemde Activate yerine alttaki Read butonuna tıklayın.Sonrasında yine 48. ya da 28. Satırdaki Java Tck support seçeneğini on yapın.
Aslında konuyu çoktan beri düzenleme niyetindeyim ama fırsat olmadı![]()
6300 oluyor mu acil cevap? Ayrıca minimize edilen uygulamaları bi daha nasıl açıyonuz?
Bende nokia 7230 var bunun ppu dosyasını nerden bulacam.
x3 ppu dosyasi verirmisin lutfen
merhaba arkadaşım. Ben şey sorucaktım .. Telefonum C3 . Henüz bahsi edilen uygulamayı yapmadım yaptım diyelim uygulamadan uygulamaya geçerken hangi tuşu kullanıcam ?? yani kırmızı tuş diye belirtmişsin fakat , ona basılı tutunca telefonu kapatmıyormu ?![]()
arkadaşım ben şu telefon hackleme işini yapamıyorum bir türlü. telefonum 6300. telefonu bağlıyorum nokia modu'nu seçiyorum açarken. ama phoenix bir türlü görmüyor telefonu.
Usta ben 11. adıma kadar yaptım ve her sey dediginiz gibi yolunda. telefonda uygulama falan kapanırken ' warnıng tck flag set' telefon acılırkende 'test ın rndıs usb mode' falan yazıyo(Nokia c3-00) her sey dedıgınız gıbı ama benım anlamadıgım yer buradan sonrası. Yani jar dosyasını rar la acıp o yazdıgınız kodu eklemek falan. ben bıraz ugrastım ama bıraz karıstırdım galiba cunku olmadı. Orasını detaylı bır sekılde anlatabilirmisiniz? 2. sorunumda ebuddy ve opera mini programlarına telefon uzerınde degısıklık yapamıyorum.Bilgisayara kopyalamak istiyorum erişim engellendi diyor yani kopyalamayada izin vermiyor... Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
Nokia-MIDlet-no-exit: true
Telefonunuz bilgisayarınıza Ovi Suite modunda bağlı iken telefondaki bazı dosyalara bilgisayarınızdan erişemiyorsunuz. Telefonunuzu Depolama modunda bilgisayarınıza bağlayın. Bunun için veri kablosunu bağladığınız sırada telefonunuzdaki "Depolama" seçeneğini seçin ya da Ayarlar>Bağlantı>USB Veri Kablosu'nu "Depolama" yapın mesela ana menüye turuncu ev ekranı ekleyebilirsinÇok güzel birşey tekrar tekrar dile getiriyorum. Birşey soracağım. .ppm dosyası ile farklı şeyler de yapabiliriz dimi orda sadece java tck yok birsürü şey var. Ben denedim birşeyler olmadı. Farklı şeyler bulan var mı acaba?
mesela ana menüye turuncu ev ekranı ekleyebilirsin
