Nokia n9

  • 28 Eylül 2012
  • 2670 Okunma
  • 52 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba arkadaşlar


    nokia n9 alıcamda ama spot kaçak olucak

    öğrenci olduğum için fazla bütcem yok çin malıda olmaz çünkü o telefonun özellikleri yapamazsa bence bir işe yaramaz

    SAGILARIMLA
     


    Yazan: asiburhan
  2. geliştirici değilsen hiç alma o fiyata android bişeyler al :oke:
     
  3. peki hocam nerden alıcam ya
     
  4. gittigidiyor'da falan var bir bak istersen,ama geliştirici değilsen hiç bulaşma tekrar söylüyorum :oke:
     
  5. hocam kaç gündür her yerdde araştırıyorum bide geliştirici ne demek ya onuda açıklarmısın
     
  6. biz ona geliştirici degil de telefonla ugraşmayi seven diyelim. Geliştiricilik başka bir olay.
     
  7. böyle kodlardan falan anlayanlar diyim sana :oke:


    - - - Eklendi - - -

    biliyorum ama bu telefonu kullanmak için çok tecrubeli olman gerekiyor,çünkü mağazası falan bomboş gidip android falan yüklemen lazım eğer bunları yapamam dersen hiç alma :oke:
     
  8. hocam hepsine razıyım ama ucuz olsun
     
  9. boşver hocam n9'u,ucuza dediğim gibi gittigidiyor'a bak olmadı İstanbul'da kartalkaya'daki esnaflara sor :oke:
     
  10. hocam 1 haftadır bakıyorum ama yok
     
  11. n9 pek tutulmayan bir cihaz belkide ondan koymamıştırlar :oke:
     
  12. Bütçen ne kadar acaba?
     
  13. n9 alırsan kurarsın androidi olur biter. Bence basit bir işlem çünkü ben daha önce symbianları hackledim,flaşladım iphone a jb yaptım, psp kırdım vs. hertürlü bunları yaptım. Sana şöyle söyleyeyim internetteki anlatımı işlemi yaparken açık dursun yeter. Ayriyetten bulman çok zor onu çünkü pek tutulmadı.
     
  14. androidleri bulamıyorum diyor.. N9 un satış rakamlarını Nokia hiç açıklamadı Talip sen nerden anladın tutmadığını? Ömründe hiç talk.meamo ya yada meegotürkiye ye girmedin di mi? N9 günlük kullanımda kullanımı en kolay cihaz,bir insanın günlük ihtiyacı olan tüm uygulamalar var.. Android kurulum konusunu okudun mu hiç? Yazman gereken 6 kod var hepsi o kadar.. N9 u geliştirici falan değil telefonu gerçekten kullanmayı bilen bundan zevk alan adam kullanır.. Telefon alma amacı tarayıcıda satranç oynamak 2384959472627494 tane oyun yükleyip sadece 3 tanesi oynayan,instagramda beşşüz resmi olan adam değil.. Gerçi bunlar N9 da da yapılıyor o ayrı ;) ya uğraşma diyorsunuz da androidde oyunu yüklemenin zahmetine kimse değinmiyor nedense? Yok sd si yok titanium backup lisans için lucky patcher uğraş dur bunu söyleyen hiç yok maşallah.. Kardeşim N9 senin her ihtiyacını gayet rahat karşılar gönül rahatluğıyla alabilirsin.
     
    famemonster16 ve Placebo- bunu beğendi.
  15. katiliyoum n9 şu ihiyaclari karşilicak potansiyelde bir cihaz sifr başinda nokia yaziyor diye kimse bu cihaz ve sistemin hakkini yememeli görünüm olarak kulanim olarak çok güzel bir cihaz ..
     
    famemonster16 ve Placebo- bunu beğendi.
  16. herhangi bir telefoncuya girip tutup tutmadığını sorabilirsin :oke:

    bu arada androidde uygulama oyun yüklemek zahmetli birşey değil :oke: asıl sen okumamışsın

    rootlu olmayan cihazlarda apk dosyasını internetten bulup telefonuna atıp bir symbian'a oyun yüklermiş gibi kuruyorsun sonra wi-fi'ni açıyorsun oyun wi-fi üzerinden kendi dosyalarını çekiyor sonra oyuna girip oynuyorsun

    sd kart işi oyunun datalarının wi-fi den önceden indirilip winrar ile sıkıştırılıp internete yüklenmiş halidir :oke: illa bulmak zorunda değilsin wi-fi den kendisi indirse daha iyi temiz kurulum oluyor,sd kart dosyalarını evinde wi-fi olmayanlar için yapmış olabilirler onu tam olarak bilmiyorum :oke:

    lisans için lucky pachter'la falan uğraşmıyorum dediğim gibi apk'mi indirip kuruyorum,apk mi de artık internetten aramıyorum telefonumu rootladım blackmart alpha diye bir mağaza programı var o senin yerine kuruyor :oke:


    - - - Eklendi - - -

    n9'un nokia olmasıyla bu söylediklerimin bir alakası yok,zaten donanımıda düşük bir cihaz tek çekirdekli

    benchmarklarda s2'yi falan geçiyormuş bence bunun sebebi n9 daki romun custom rom olması :oke:
     
  17. Sen de bir Nokia shop a sorabilirsin.. Mahalle telefoncusu yerine bizim caddede de telefoncu var adam epi topu 15 tane s3 satmış o zaman s3 de mi tutmadı? Valla o tek çekirdekli cihaz senin s3 ünle yaptığın hemen hemen herşeyi yapıyor ciğerim.. Gta 3 ünden novasına battlefieldından dead triggerına her oyunu rahat rahat oynatıyor.. Bunlar boş laf.. N9 gönüllü kullanıcı işi oyuncakçı değil.. Android cihazlaeınıza rom atmaktan root yapmaktan kolay N9 a nitdroid kurmak keşke biraz bazı şeyleri araştırsanız kullanmadan etmeden yorumlamasanız.
     
  18. tabi yerine göre değişir sen nokia shop diyorsun :ehe

    bizde rom atmak zor değil hele root yapmak hiç zor değil siyah kernel diye bir kernelimiz var sağolsun onu yükleyince rootlanmış oluyor kernelide bilgisayarına odin programı yükleyerek çok kolay bir şekilde atabiliyorsun :oke: ya MeeGo ile Android'in kulvarları farklı zaten baksana n9'da dual boot bile var :ehe

    ama o n9 bana göre değil daha doğrusu o n9'u kullanmayı bilmeyenlere göre değil ben kullanmayı bilmiyorum mesela :oke: bu arkadaşta bilmiyor sanırım :evet:
     
  19. bak işte bu yanlış bi algı.. Cihazı bir hafta kullanınca o sana kendini çok rahat öğretiyor zaten :oke: Ben de biraz tereddütle aldım ama şuan belki de bir sonraki telefonum wp li bir nokia değil de meego lu bir jolla olabilir o derece hasta oldum cihaza.. Meego ile androidin kulvarları farklı ama bu N9 için geçerli değil çünkü N9 iki kulvarda da ilerliyor ;) Ve N9 a da open kernel atmak gayet basit n9 nitdroid kurulumunu incelemen yeterli ;)
     
  20. ya biliyorum n9'u kötü telefon değil yahu :) ama sevmiyorum işte ben bir değişiklik yapmadan o markete girip birşeyler indirip kullanmak istiyorum fabrika çıkışlı yani
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
16/11/2018 - 04:55