SaGa21
Üye
Nokia N82 ile Nokia N86 Karşılaştırma
Merhaba değerli arkadaşlar, sizce Nokia N82 mi yoksa Nokia N86 mı tüm yönlerini ele alacak olursak hangisi daha iyi?(Ses.Kamre,Wi-fi,Gps hız ve performans çözünürlük, sağlamlık vb..)gerçektende karasız kaldım hangisi seçmeliyim varsa her iki modeli kulanalar da yazarsa çok iyi olur yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekürlerimi sunarım.
Saygılarımla...
Saygılarımla...
Tasarım Ve Pratikliğine Bakın.. Bana Sorarsanız N82 Çook Çook Daha iyi Bu Karşılaştırmada .. Saygılar.
ada symbian