Nokia N82 ile Nokia N86 Karşılaştırma

Sponsorlu Bağlantılar

SaGa21

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N82 ile Nokia N86 Karşılaştırma
Merhaba değerli arkadaşlar, sizce Nokia N82 mi yoksa Nokia N86 mı tüm yönlerini ele alacak olursak hangisi daha iyi?(Ses.Kamre,Wi-fi,Gps hız ve performans çözünürlük, sağlamlık vb..)gerçektende karasız kaldım hangisi seçmeliyim varsa her iki modeli kulanalar da yazarsa çok iyi olur yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekürlerimi sunarım.
Saygılarımla...
 


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Bence n86 dostum bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum kamerası fevkalede güzel çekim yapıyor
 
Poxx

Poxx

Üye
Artık Telefonları Kamerası İçin Almayın Bence :) Tasarım Ve Pratikliğine Bakın.. Bana Sorarsanız N82 Çook Çook Daha iyi Bu Karşılaştırmada .. Saygılar.
 
chacked

chacked

Üye
Bikere n86 ile karsilastrmnz hata , n86 bu zamana kdr nokia nin ckrdgi en iyi tlfnlrdn biri , ozellikleri bi yana telefnun kasasi gercektnde cok hos , surgulu olmasna rgmn sportf ve hos duryr...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bence N82 daha kolay kullanıma sahip..
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
Bende bu karşılaştırmayı çok yapıyorum.. n81 kızak konusunda gına getirdiği için n82 diyorum bence..ama n86 karizmasına laf yok ;")..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
karizmasına diyecek yok ama aynı özellikere sahipler ve biri çok pahalı niye gidip ucuzu almayalım ki?
 
A1234567A

A1234567A

Üye



N86





N86 8MP





N82


BENCE N86 8MP
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Tuğrulcuğum güzel resim falan eklemişsin ama biz dijital fotoğraf makinesi almıyoruz..işletim sistemleri aynı niye 200-250 tl fazla verelim ki zaten 8 mp dijital kameralar 200-250 tl civarında..
 
steven gerrard

steven gerrard

Üye
tartışmasız n86..
 
masterayfox

masterayfox

Üye
n86 alırım çünkü daha yeni bir cihaz hemde özellikler olarak daha iyi ayrıca sarjıda daha uzun ömürlü ama görünüm olarak n82 süper
 

bahadirarslando

Üye
arkadaşlar N86 alıcam ama öncelıkle bır sorum olcak..TEKNOSA dan alınan 4-5 adet N86 buldum ve fıyatları 750-800 arası..ama diğer mağzalardan alınan N86 lar ıse 850-1000 TL arası..neden böyle?TEKNOSA dan alınan cihazlarda bır sorunmu var?
 
Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
n86 , n82 nin bi model üstü diyelim
 

bahadirarslando

Üye
arkadaşlar N86 alıcam ama öncelıkle bır sorum olcak..TEKNOSA dan alınan 4-5 adet N86 buldum ve fıyatları 750-800 arası..ama diğer mağzalardan alınan N86 lar ıse 850-1000 TL arası..neden böyle?TEKNOSA dan alınan cihazlarda bır sorunmu var?
 

sadece üyelik

Üye
ben n86 kullanıom çok ta memnunum
 

bahadirarslando

Üye
arkadaşlar N86 alıcam ama öncelıkle bır sorum olcak..TEKNOSA dan alınan 4-5 adet N86 buldum ve fıyatları 750-800 arası..ama diğer mağzalardan alınan N86 lar ıse 850-1000 TL arası..neden böyle?TEKNOSA dan alınan cihazlarda bır sorunmu var?LÜTFEN yardımmmm
 

bahadirarslando

Üye
arkadaşlar N86 ların arkasında Chına yazıyor. Bi problem olurmu? Finlandıye deılmı?
 
futbol123

futbol123

Üye
n86 tabiki sorulmaz bile
 
HayaLeT80

HayaLeT80

Üye
Tuğrulcuğum güzel resim falan eklemişsin ama biz dijital fotoğraf makinesi almıyoruz..işletim sistemleri aynı niye 200-250 tl fazla verelim ki zaten 8 mp dijital kameralar 200-250 tl civarında..

OZAMAN n70 al neden fazla para veresinki :kop: ada symbian
 

Revengeful

Emekli Yönetici
n86
 


Üst Alt