Nokia n8 im var 701 mi alsam

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mesut1979

Üye
ForeverAlone";4249650][COLOR=Black][B] Önce şuraya bakta yanından nasıl geçiyor öğren. [URL="http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=3252&idPhone2=4212&idPhone3=4119' Alıntı:
Photo Compare Tool - GSMArena.com[/URL]

Altınada 701'in kamerasınıda koydum.Bilip bilmeden yorum yapmazsınız birdaha ;)[/B][/COLOR]

arkadas su bir gercektir ki suan piyasada n8 den iyi ceken bir cep yoktur ,kac tane forumlarda ve magazin sitelerinde test edildi bu kameraolayi ve hepsinde acik ara n8 birinci cikti.
 


valent

valent

Üye
sölediğin şey çok mantıksız ve bize gösterdiğin site bile dandik. adam belli ki titretmiş ya da nokia düşmanlarından biri. eğer o siteye kaldıysak telefon kameraları konusunda yandık demektir. ve lütfen bi daha da iphone 4s in kamerasının n8 den daha iyi olduğunu söleme!!! çünkü bu koca bi yalan. insanlarıda yanlış yönlendirme!
Tamamen katılıyorum sana nerden baksan 5,6 mesajdır arkadaşa anlatmaya çalışıyorum ama dediğim dedik takılıyor kendisi bence hiç tartışmaya girilecek mevzu değil bu konuda zaten bizlere aksini söyleyenler muhattabımız bile olamaz...
 
mahirmete

mahirmete

Üye
Arkadaşım 4s deki kamera iyi ama N8 in bırak yanından geçmeyi yanına yaklaşamaz buna video da dahil pc ye attığın zaman ortadaki farkı anlarsın.Herkez bilir ıphone daki kameraların vasat olduğunu birde N8 gerisinde kaldı diyorsun lütfen komik olma.4s deki lensin ne kadar performans verdiğini biliyorum kuzenim ıphone hastası 4s kullanıyor ve şuan 4s elimde ayrıca N8 den yazıyorum.Ben sana çektiğim resimleri atayımmı ne dersin video da var istersen aradaki komikmi komik farkı kendi gözlerinle gör.Tamam 4s uçuyor hız konusundan ezdi demin N8 imi ama kameraya sıra gelince hiç affetmedi N8 inan buna.

merak etme arkadaşım ben hd monitörde aynı açıdan aynı ışık altında çekilmiş fotoğraflarla karşılaştırdım. sabitleyerek çektim fotoları ve videoları. ben de bu güne kadar n8 in fotoğrafına laf söyletmeyenlerdendim ama artık bu moddan çıktım. neyse, ben gelip de size fanatiklik yapmadım hiç bi telefon için, arkadaş sormuş görüşlerimi söyledim. bu tarz tartışmalar bana göre değil yok o tel iyi yok bu tel iyi. komik olma vb tarzı konuşmalar da çok yanlış bence. iyi forumlar size.

----------Eklendi @ 11:27:21 ---------- Yazıldı @ 11:26:04 ----------

arkadaşım eşekten inip tekrar eşeğe binilir mi ya.. git android al ios al ya da wp al ne alırsan al ama nokia alma bence..ben illahlah diyorum şu nokianın yavaşlığından,hantallığından ve uygulama eksikliğinden..c7 kullanıyorum bu arada

+1 ben de çok sıkıldım. hele gene adam gibi bir sosyal ağ uygulamasının olmaması bu devirde çok ama çok saçma
 
uruno

uruno

Üye
merak etme arkadaşım ben hd monitörde aynı açıdan aynı ışık altında çekilmiş fotoğraflarla karşılaştırdım. sabitleyerek çektim fotoları ve videoları. ben de bu güne kadar n8 in fotoğrafına laf söyletmeyenlerdendim ama artık bu moddan çıktım. neyse, ben gelip de size fanatiklik yapmadım hiç bi telefon için, arkadaş sormuş görüşlerimi söyledim. bu tarz tartışmalar bana göre değil yok o tel iyi yok bu tel iyi. komik olma vb tarzı konuşmalar da çok yanlış bence. iyi forumlar size.

----------Eklendi @ 11:27:21 ---------- Yazıldı @ 11:26:04 ----------



+1 ben de çok sıkıldım. hele gene adam gibi bir sosyal ağ uygulamasının olmaması bu devirde çok ama çok saçma

Gravity kur gelmiş geçmiş en iyi sosyal ağ uygulaması hatta orjinal twitter dan daha kullanışlı bence
 
valent

valent

Üye
merak etme arkadaşım ben hd monitörde aynı açıdan aynı ışık altında çekilmiş fotoğraflarla karşılaştırdım. sabitleyerek çektim fotoları ve videoları. ben de bu güne kadar n8 in fotoğrafına laf söyletmeyenlerdendim ama artık bu moddan çıktım. neyse, ben gelip de size fanatiklik yapmadım hiç bi telefon için, arkadaş sormuş görüşlerimi söyledim. bu tarz tartışmalar bana göre değil yok o tel iyi yok bu tel iyi. komik olma vb tarzı konuşmalar da çok yanlış bence. iyi forumlar size.

----------Eklendi @ 11:27:21 ---------- Yazıldı @ 11:26:04 ----------



+1 ben de çok sıkıldım. hele gene adam gibi bir sosyal ağ uygulamasının olmaması bu devirde çok ama çok saçma
Sana karşı yanlış ve ağır bir cümle kurmadım sadece buraya gelip başka markaların övülmesine karşıyım başlıktada ıphone 4s in adı dahi geçmiyor.Bu konuyuda burada kapatmak en güzeli kimsenin kalbi kırılmasın dostluk içersinde önemli ve mantıklı bilgiler paylaşmamız daha iyi olur.
 
man20

man20

Üye
Sana karşı yanlış ve ağır bir cümle kurmadım sadece buraya gelip başka markaların övülmesine karşıyım başlıktada ıphone 4s in adı dahi geçmiyor.Bu konuyuda burada kapatmak en güzeli kimsenin kalbi kırılmasın dostluk içersinde önemli ve mantıklı bilgiler paylaşmamız daha iyi olur.
:spr
 

maddock

Üye
arkadasim. n8 in temizse. uygun bir fiyat ver alayim senden.
 
NonaZayi

NonaZayi

Üye
Bana göre artık Nokia bitmiştir. Benim açımdan en azından. 11 yıldır Nokia kullanıcısıyım ve Nokia'dan başka tel kullanılmaz prensibindeydim. En son 7. Nokiam olan Nokia N8'i geçen yıl aldım ancak iPhone 4s çıktıktan sonra anladım ki Nokia çok ama çok geride kalmış. Bi tane adam gibi Facebook uygulaması bile yok ki günümüzde sosyal ağların ve medyanın ne kadar önemli olduğunu ve göz önünde olduğunu biliyoruz hepimiz.

10 kişiyiz sınıfımda, sadece 1 kişide Nokia var. 4 kişide ise iPhone 4s. Ellerine alıp merak edip baktıklarında bu ne ya diyorlar. Menü geçişleri olsun, hantallığı olsun, uygulama zaten hiç kalmadı artık. Bakıyorum arkadaşlarım çeşitli uygulamalarla oyun oynuyorlar netten iletişim halindeler. Ben de bakim bi indiriim diyorum bakıyorum yok, symbian için çıkmamış.. Artık önce iOS a sonra da Android'e çıkıyor uygulamalar. Bi uygulama için tel mi alınır demeyin. O kadar çok yardımcı olan uygulama var ki onlarda. Eğitimimizde kullandıkları harika programlar var. Symbian için hiç biri yok, çıkmayacak da. Fotoğraf falan da demeyin, kendim ayrnı ortamda aynı açıdan ikisiyle de fotoğraflar çektim. 12mp olmasına rağmen Nokia N8, iPhone 4s'in biraz gerisinde kaldı. İsteyene fotoğrafları da koyabilirim. Video konusunda da aynı şekilde 4s daha net ve gerçekten akıcı. Biraz kıyaslama gibi oldu kusura bakmayın ama arkadaşım bence symbian'dan vazgeçmelisin. Aslında bence Nokia'dan :)

Elime para geçince değiştiricem bu telefonu. N8'i satıp 4s almak istiyorum. İkinci el N8 bakanlar da varsa buradan ilan olmuş olsun :p
Ha 4s çok uçuk bir fiyatla satılıyor. O ayrı :)
yazını okudum tam diyecektimki sen kafayımı yedin. son anda fiyat farkını belirttiğini gördüm içim rahatladı. senin 4s 2.400tl n8 930tl. buna goz onunde bulunduralım. N8i tv ye bağlamak klavye takıp arkadaşlarımla msjlaşmak o kadar zevklıkı. babam deseki sana 4s alıyorum. yok derim istemem. 2.400tl verceğimi süper mini leptop alırım daha iyi. ıphone saçmalığın ta kendisidir!
 
WebStyle

WebStyle

Üye
N8'den 701'e geçmek son derece saçmalık olur. N8 hoşunuza gitmedi madem ve Nokia'dan da vazgeçemiyorsanız N9 alın ya da Lumia 900'ü bekleyin. Ancak size tavsiyem Galaxy S2 almanızdır. 980 TL'den sıfır satıyorlar. G.g ve sanalpazar üzerinde.. Ha bütçe sıkıntım yok diyorsan kesinlikle iphone 4s i tavsiye ederim. Ancak yine de karar sizindir..
 

maddock

Üye
arkadaslar zevkler ve renkler tartisilmaz. multimedya olarak kullanacaksaniz iphone hic guzel degil. ben bircok telefon kullandim. iclerindeki en berbat (multinedya bazinda) iphone . telefon dogru duzgun cekmiyor bile. telefon bozuk diye dusundum fakat cogu oyle. nokia veya android ikiside guzeldir. n8 in varsa vazgecme eskiyene kadar kullan derim.
 
atakan25

atakan25

Üye
paran bol galiba
 
boyabatlı

boyabatlı

Üye
arkadaşım bence tercih önemli 701 hız yönünden harika ben n8 i sattım 701 aldım memnun oldum andiroid güzel ama şarz yiyor beni çileden çıkarıyor
 
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
konu hortmuş yeni farkettim özür.
 
xxSadrazamxx

xxSadrazamxx

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadarlar konuyu hortlatmayalım locked(ben zaten yeni telımi aldım)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt