Nokia, MeeGo için umutlu değil.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Uruloki

Uruloki

Üye
evet bu çok eski haber o da var ki şu da var intel daha yeni isteyene geçici bir süre projesini yapsın diye şc veriyor sırf uygulama yapmaları için bu arada bazı büyük firmlar duyumlarıma göre android den sıkılmış google a çok yaklaşmak istemiyorlarmış onun için intel ile masaya oturmuşlar bile ki türkiye piyasasında olan bir cep telefonu üreticisi yakında intel sadece meego ya işlemci sağlayınca o zaman görücem
 


ultrayer6

ultrayer6

Üye
ayrıca nonamex senin elindeki LG de bu meego işine girişiyor haberin ola
 
PureFood

PureFood

Üye
evet bu çok eski haber o da var ki şu da var intel daha yeni isteyene geçici bir süre projesini yapsın diye şc veriyor sırf uygulama yapmaları için bu arada bazı büyük firmlar duyumlarıma göre android den sıkılmış google a çok yaklaşmak istemiyorlarmış onun için intel ile masaya oturmuşlar bile ki türkiye piyasasında olan bir cep telefonu üreticisi yakında intel sadece meego ya işlemci sağlayınca o zaman görücem

Kim andoridden sıkılmış ki ? Hangi firmalar :D

Fandroidlerin gücüne gider deme böyle ama
 
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Valla Samsung ufaktan kayabilir MeeGo'ya bak. Netbook falanda duyurdu MeeGo'lu. Şok haberlere hazır olun :) FosDroid olabilirsiniz :)
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Uruloki

Uruloki

Üye
evet yakında fena şeyler olabilirmiş yani içeriden alınan bilgiler öyle samsung filan masaya oturmuş google fazla yakınlaşmak istemiyorlar sanırsam

----------Eklendi @ 23:41:49 ---------- Yazıldı @ 23:40:45 ----------

ve evet ibrahim kardeşime katılıyorum fosdroid olabilir yakında
 
PureFood

PureFood

Üye
Demeyin ama Fandroidlere öyle şeyler alınırlar :D
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
1.6 ghz islemcili prototipini gordum, Optimus Black tarzi bir tasarimla piyasaya cikarsaydi tutulurdu bayagi..

şimdi ağzımı bozduracan yaaa...
sen değil miydin biz:

"N9 tasarımı güzel"

dediğimizde

"tasarım önemli değil, önemli olan işlemci gücü, bunun işlemcisi 1 ghz, rakipleri ise 1,2 ghz"

diyen.
Şimdi de dediğin gibi oldu işlemci daha da fazla oldu 1,6 ghz oldu ama bu sefer de tasarım diye geveliyon.
Ben daha sana ne diyim arkadaş...
 
Uruloki

Uruloki

Üye
bu arada o işlemci intel beyler
 
punisher123

punisher123

Üye
Meego sağlam os,Androidi fln çok rahat alaşağı edebilir ama tam olarak piyasada desteğe sahip değil,bi intel var,nokiada üzerine pek düşmüyo gibı,ama dengeler değişebilir yakında,bir 2 firma denesin,eminim meegoya yoğunlasacaklardır..
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi


şimdi ağzımı bozduracan yaaa...
sen değil miydin biz:

"N9 tasarımı güzel"

dediğimizde

"tasarım önemli değil, önemli olan işlemci gücü, bunun işlemcisi 1 ghz, rakipleri ise 1,2 ghz"

diyen.
Şimdi de dediğin gibi oldu işlemci daha da fazla oldu 1,6 ghz oldu ama bu sefer de tasarım diye geveliyon.
Ben daha sana ne diyim arkadaş...


O cihaz prototip ve deneme amaçlıydı, iptal edildi..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
evet prototipdi ve MeeGo nun atalarından olan Moblin kullanıyordu isteyen youtube a lg gw990 yazıp nasıl çalıştığına bakabilir
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
yaw prototipse prototip sen bana işlemci/tasarım arasında neden 180 derece döndüğünü söyle.
 
pRime.

pRime.

Üye
Karalama karalama diyorsunuz bir de, sanki aciklamayi ben yaptim, sikayetiniz varsa Nokia'nin Ceo'su Stephen Elop'a gideceksin

Senin yapmadığını biliyoruz ama konuları sen açıyorsun hep de kötümser konular oluyor.
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
yaw prototipse prototip sen bana işlemci/tasarım arasında neden 180 derece döndüğünü söyle.

Tasarimi kotu almam demedim ki..

Saglam bir donanim ve ob gibi bir tasarimla piyasaya ciksa cok satar dedim.
O cihaz piyasaya cikmayacakti..
 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi


Senin yapmadığını biliyoruz ama konuları sen açıyorsun hep de kötümser konular oluyor.

İlk defa forumda haber paylaştım, sürekli kötümser konular ? onun dışındada genellikle telefonları karşılaştırmak için anket açıyorum..
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
İlk defa forumda haber paylaştım, sürekli kötümser konular ? onun dışındada genellikle telefonları karşılaştırmak için anket açıyorum..

peki, madem kötümser değilsin, şu haberin konusunu aç o zaman:

 

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
Olumsuz konu acan , olumlu konu acip durumu dengeleyecek diye bir sey mi var ?..

Olumsuz diye stephen elop'un soylediklerini gormezden gelemeyiz.. Adam biz bunun projesini rafa kaldiracagiz diyor. Nokia rafa kaldirir ama belki LG ve Samsung meegolu telefon cikartir bilemeyiz simdilik..

(Olumlu dedigin konuda bile Nokia haril haril WP icin calisiyor, Nokia pek beklenti icerisinde degil mesaji var ayrica)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
yaw anlaman kıt mı!!
olumsuz diye stephen elop'un dediklerini gözden gelemeyiz AMA
stephen elop sadece olumsuz sinyaller vermis o da 2 AY ÖNCE
güncel haberlerde de destek vereceğini söylemiş.
olumsuz bi durum yok, yani şu anda durum olumlu.
o yüzden şu an STEPHEN ELOP'UN 2 AY ÖNCE VERDİĞİ SİNYALLERİ GÖZ ARDI EDEBİLİRİZ

 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood

nonamex

Üye
    Konu Sahibi
yaw anlaman kıt mı!!
olumsuz diye stephen elop'un dediklerini gözden gelemeyiz AMA
stephen elop sadece olumsuz sinyaller vermis o da 2 AY ÖNCE
güncel haberlerde de destek vereceğini söylemiş.
olumsuz bi durum yok, yani şu anda durum olumlu.
o yüzden şu an STEPHEN ELOP'UN 2 AY ÖNCE VERDİĞİ SİNYALLERİ GÖZ ARDI EDEBİLİRİZ


Ilk cumleni okudum, senin gibi birine harcadigim vakte uzuldum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt