bu arada eldar murtazin bir tvit atmış nokia bir MeeGo cihaz yapıyor diye ama sadece rumor(dedikodu veya sızıntı diyelim ona biz) dedi ve tablet mi diye soranlara hayır dedi sanırsam bir MeeGo cihaz daha geliyor çünkü bu adamın dedikleri %90 çıkıyor da