Nokia Lumia Flash Atma (videolu)

Sponsorlu Bağlantılar



kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
navi'de bahsi geçen sürüm mevcut.thailand için olduğu yazıyor buyrun inceleyin buda resmi...acaba yüklesek dili taice mi olur telefonun :ehe bu tür işlerden anlayan bi arkadaş bu signatüre yazan parçanın içine bi baksa farkı ne diğerleriyle?şimdi baktımda bu sinatüre hepsinde var


 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yukluyeceksen bile ya elinde bir tane daha wp cihaz olsun ya da dil degiştirme menusune ulaşmayi vedoya cek. Tai dilinde acilsa bile ingilizce yapabilesin.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
yukluyeceksen bile ya elinde bir tane daha wp cihaz olsun ya da dil degiştirme menusune ulaşmayi vedoya cek. Tai dilinde acilsa bile ingilizce yapabilesin.

dili değiştirmek sorun olmaz onu bulurum ama wp ye flash konusunda ben kendime güvenmiyorum açıkcası :D ama ali abi bu signatüre hepsinde var farkı ne ki son güncellemedede olmasının?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dili değiştirmek sorun olmaz onu bulurum ama wp ye flash konusunda ben kendime güvenmiyorum açıkcası :D ama ali abi bu signatüre hepsinde var farkı ne ki son güncellemedede olmasının?

bilmiyorum zaten flashla simkilidinin acilmasina aklim ermedi hala belki de biz at&t oldugu icin acamamiştik. Cunku iphonelarda da at&t simkilidi acilmiyordu
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye


bilmiyorum zaten flashla simkilidinin acilmasina aklim ermedi hala belki de biz at&t oldugu icin acamamiştik. Cunku iphonelarda da at&t simkilidi acilmiyordu

simkilidi dedinde şimdi ben bi deli cesareti gösterip flash lamaya kalksam cihazım kayıtlı kapanma riski oluşurmu? ayrıca bu arkadaş bootloader kilidinide açtığını sölemiş bu mümkünmü ki?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kayitli cihazin kapanma riski yok o konuda rahat olabilirsin. Bootloader kilidinin flashla acilmasi hic duymadigim ve gormedigim bir şey.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bootloader açılmayacaksa onca uğraşa değecek bişey yok bence.sim zaten açık.teşekkür ederim
 

nejter76

Üye
turkce haric butun diller mevcut
 

nejter76

Üye
bootloader açık yada kapali oldugunu nasil bilecez mesela oyun falan yukleniyor su an simde acik hatta flaslardan sonra bana su mesaj geldi. de ontgrendel code is votre code de deverrouillage est ******.veel
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bootloader açık yada kapali oldugunu nasil bilecez mesela oyun falan yukleniyor su an simde acik hatta flaslardan sonra bana su mesaj geldi. de ontgrendel code is votre code de deverrouillage est ******.veel

mesajdan falan anlamam abi ama aşağıdaki konuda yazan şekilde .xap dosyasını telefonuna yükleyebiliyorsan bootloader i açık demektir.

işte .xap yükleme konusu;

http://www.maxicep.com/windows-phon...a-xap-dosyalarini-yukleme-iceride-631788.html
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
benim product kodum 059P0V3 bu değil bunu yüklemem mümkünmü acaba?
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye

teşekkür ederim.

- - - Eklendi - - -

ya bi flash atayım dedm lumia800 e hata alıyorum bu konuyu baştansona okudum bu hatayı alan yok ilk ben oluyorum sanırım :(
cihazı bağladım bahsi geçen tüm uygulama ve sürücüleri kurdum Nss telefonu görüyor ama READ e basınca verdiği hata

Checking selection...Supported(USB) interface selected.
Init connection...No (JSON) for this function.


bu...ne yapmalıyım şimdi ben nette bakim dedm ama alakasız siteler çıkıyor biri bana yardım edebilirmi?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cihazi bagladigin usb portunu degiştirip tekrar dene
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
pc'de nokia care suite kurulu mu?
 

Benzer Konular



Üst Alt