Nokia Lumia Flash Atma (videolu)

Sponsorlu Bağlantılar



nejter76

Üye
telefon bilgilerinde
ne ise yariyor
 

nejter76

Üye
evet islem suber kilit acildi

- - - Eklendi - - -

iphone4 flas nasil atilir bununla ilgili bir bilgi verebilirmisin
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nasil yani ne kilidi acildi.
 

nejter76

Üye
hem sim kiliti hemde telefon kiliti tesekkurler paylasimin icin simdi kullaniyorum
simdi birde iphone4 32 gb var onun hakkinda bir bilgin varmi flash nasil atilir yardimlarin icin tesekkurler
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hem sim kiliti hemde telefon kiliti tesekkurler paylasimin icin simdi kullaniyorum
simdi birde iphone4 32 gb var onun hakkinda bir bilgin varmi flash nasil atilir yardimlarin icin tesekkurler

hayirli olsun da nasil acildi telefonun kilidi ne yaptin ki
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iphone4 mu 4s mi 4ise sorun degil gec ios bolumune absinthe jailbreak yap on dakikada acilir.
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
hem sim kiliti hemde telefon kiliti tesekkurler paylasimin icin simdi kullaniyorum
simdi birde iphone4 32 gb var onun hakkinda bir bilgin varmi flash nasil atilir yardimlarin icin tesekkurler

hocam ne işlemi yaptın da bu kilitler açıldı açıkca yazarmısın?
 

nejter76

Üye
daha once de aynisini n8 denemisdim biraz tehlike kiliti acmak icin 100 eur falan deyince ilk telefonu cokert sonra farkli flaslar at sonra kilit diye bir sey kalmiyor bilmem verdigim numaralarla sitede biri kiliti acmadiysa eyer benim yaptigim islem bu emegi gecen arkadaslara tesekkur ederim

- - - Eklendi - - -

iphone4 mu 4s mi 4ise sorun degil gec ios bolumune absinthe jailbreak yap on dakikada acilir.
iphone4 32gb t mobil buna nasil bir islem yapmak lazim
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
daha once de aynisini n8 denemisdim biraz tehlike kiliti acmak icin 100 eur falan deyince ilk telefonu cokert sonra farkli flaslar at sonra kilit diye bir sey kalmiyor bilmem verdigim numaralarla sitede biri kiliti acmadiysa eyer benim yaptigim islem bu emegi gecen arkadaslara tesekkur ederim

- - - Eklendi - - -


100 euro mu istiyorsun bootloader i açmak için? daha doğrusu bootloader i açabiliyomusun?

 

nejter76

Üye
yok be abim o anlamda soylemedim. benim basimdan geceni anlattim
benden o parayi istediler.bende son care kendim ugrasdim ve acildi
verdigim telefon bilgileriyle bu sayfada baskasi acmadiysa eger yine de senin verdigin bilgilerle flas attim tesekkurler
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
yok be abim o anlamda soylemedim. benim basimdan geceni anlattim
benden o parayi istediler.bende son care kendim ugrasdim ve acildi
verdigim telefon bilgileriyle bu sayfada baskasi acmadiysa eger yine de senin verdigin bilgilerle flas attim tesekkurler

son bişey sormak istiyorum size.o kodları lumia800 ün neresine yazıyoruz_?hayır yani mesajlardan başka yazacak biyer bulamadım... arama penceresinin olduğu tuşlarda p yok çıkmıyor eski nokialarda çıkıyodu ama lumia da yok nasıl yaptında açtın bizede sölesende bizde açsak şu bootloader i...
 

nejter76

Üye
kodlari yazmadim olay flasda bitiyor
sunlari dene 059M045
yada bunu RM801_059P0V3_1750.0805.8779.12221_008_signature
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
kodlari yazmadim olay flasda bitiyor
sunlari dene 059M045
yada bunu RM801_059P0V3_1750.0805.8779.12221_008_signature

anladım teşekkür ederim.flash lama konusuna iyice hakim olduğumda denerim...
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye


olabilir rom bilgisinde signature yaziyor ilk defa dikkatimi cekti acaba bununla bir alakasi olabilir mi.

ali abi içimden bi his bu kilir işini bizim 800 lerde çözeceksin diyor ama hayırlısı artık...
 

nejter76

Üye
signatur yazan rom sim romu oluyor herallde
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Boatlader kilidi acik bir cihaz kullanan arkadasla karsilasmadik zaten henuz
 

Benzer Konular



Üst Alt