sakkan
Üye
Nokia Lumia 920 Almadan Okuyun
920 alalı bir ay oldu hala kullanmıyorum ,uygulama konusundan çok eksik ,turkcell uygulama hiç yok,çoğu cep banka yok(garanti ve işbank var sadece),tivibu,turkcell tivi,ttnet müzik,bilyoner falan aramayın çünkü yok ,pil manyak yiyor şarj edip kenara koyuyorum,hiç kullanmadığım halde 1 günde kapanıyor( arka plandaki herşey kapalı),açıksası,aldığıma pişmanım ve 4s i kullanmaya devam ediyorum,tek iyi yanı kamera ve fotoğraf kalitesi,iyi bir update gelmezse 5 para etmez.
Nasıl olsa aldık diye kimseyi yanıltmayın,şu an için çok kötü durumda ve batıp çıkacağıda belli değil...
Nasıl olsa aldık diye kimseyi yanıltmayın,şu an için çok kötü durumda ve batıp çıkacağıda belli değil...

