akrepbekir
Üye
Nokia e 72 artık çıldırttı beni çöpe atacam telefonu
arkadaşlar bu telefon internete kendi kendine girip birşey ler indiriyo
sonra kullanım mb : şukadar
şu kadar kuruş yedi diye mesaj geliyo
nerden giriyo niye giriyo nasıl oluyo bilmiyorum
telefon daha yepyeni
aldığım yerde en büyük yetkili yer sakaryanın ama bir halt dan anladıklaır yok ...
ne yapmalıyım ?
ayarlardan bağlantıya gelip sonra hedeflere girip
internete girdim sonra sildim ordaki vodafone yazısını ..
bunun çözüm olacağını zannettim ama yok !!!
bu sefer de boyna uyarı geliyo bağlantı seçin diye
w-irless geliyo seçiyorum sonra yine geliyo sürekli geliyor
özetle telefon illaa internete girecek
artık çıldırıyorum .yoğun bir mesaim var zaten birde bu bana artık yoğun rahatsızlık veriyo
bilen varsa yardım etsin lütfen
--------------- Ekleme ---------------
??????????????????????????????????????????????????????????????
sonra kullanım mb : şukadar
şu kadar kuruş yedi diye mesaj geliyo
nerden giriyo niye giriyo nasıl oluyo bilmiyorum
telefon daha yepyeni
aldığım yerde en büyük yetkili yer sakaryanın ama bir halt dan anladıklaır yok ...
ne yapmalıyım ?
ayarlardan bağlantıya gelip sonra hedeflere girip
internete girdim sonra sildim ordaki vodafone yazısını ..
bunun çözüm olacağını zannettim ama yok !!!
bu sefer de boyna uyarı geliyo bağlantı seçin diye
w-irless geliyo seçiyorum sonra yine geliyo sürekli geliyor
özetle telefon illaa internete girecek
artık çıldırıyorum .yoğun bir mesaim var zaten birde bu bana artık yoğun rahatsızlık veriyo
bilen varsa yardım etsin lütfen
--------------- Ekleme ---------------
??????????????????????????????????????????????????????????????
bölümündeki programları kapat tmm mı
