Nokia e 72 artık çıldırttı beni çöpe atacam telefonu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akrepbekir

Üye
    Konu Sahibi
Nokia e 72 artık çıldırttı beni çöpe atacam telefonu
arkadaşlar bu telefon internete kendi kendine girip birşey ler indiriyo
sonra kullanım mb : şukadar
şu kadar kuruş yedi diye mesaj geliyo
nerden giriyo niye giriyo nasıl oluyo bilmiyorum
telefon daha yepyeni
aldığım yerde en büyük yetkili yer sakaryanın ama bir halt dan anladıklaır yok ...
ne yapmalıyım ?
ayarlardan bağlantıya gelip sonra hedeflere girip
internete girdim sonra sildim ordaki vodafone yazısını ..

bunun çözüm olacağını zannettim ama yok !!!
bu sefer de boyna uyarı geliyo bağlantı seçin diye
w-irless geliyo seçiyorum sonra yine geliyo sürekli geliyor

özetle telefon illaa internete girecek
artık çıldırıyorum .yoğun bir mesaim var zaten birde bu bana artık yoğun rahatsızlık veriyo
bilen varsa yardım etsin lütfen

--------------- Ekleme ---------------

??????????????????????????????????????????????????????????????
 


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
internet ayarlarından otomatik güncelleme veya rssleri otomatik alamyı iptal et yada onun gibi bir seçenek bul
 

akrepbekir

Üye
    Konu Sahibi
yok abicim arayıp tarıyorum yok
 
celibar

celibar

Üye
diğer uygulama ayarlarına bak.mail programı gibi...
 
theemnt

theemnt

Üye
arkadaşım killme programını indiriyosun sonra programdaki (A:) bölümündeki programları kapat tmm mı
 

skyman_352451

Üye
hard format cek yedeklrnı al snra 1 ust yazlmını yuklu nokıa kendı stesndn bula bılrsın
 

mula2001

Üye
iade et kardeş.. iphone4 al tavsiye ederim..
 

doktor_hektor

Üye
bende aldım e72 ama biz cok cahilmi kalmışız nedir telefonu çözemiyorum bi türlü 50 bin tane ayarı var :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt