MoonLife01
Üye
Nokia C7 (NASIL TELEFON BU HACİYA)
Arkadaş nasıl bir telefondur kac metre yükseklikten yere düşüyor banamısın demiyor.. Kapanmıyor bile...
Yegenimin aliyor(3yaşinda) parcalıyor üstüne basıyor tek cizik yok.
Camura düştü hemen aldım kuruladım sonra temizledim telefonda yine bireşy yok
Sanırsam benim telefonumda şans yok başina herşey geliyor ama tek sorunu yok sapa saglam.
Fotografını cektıgım kızlar hasta kalıyor süper cekiyor diyolar havasindanda gecilmiyor C7 imin.
Nokia yaptimi yapıyor ya

Yegenimin aliyor(3yaşinda) parcalıyor üstüne basıyor tek cizik yok.
Camura düştü hemen aldım kuruladım sonra temizledim telefonda yine bireşy yok
Sanırsam benim telefonumda şans yok başina herşey geliyor ama tek sorunu yok sapa saglam.

Fotografını cektıgım kızlar hasta kalıyor süper cekiyor diyolar havasindanda gecilmiyor C7 imin.
Nokia yaptimi yapıyor ya




