Nokia C7 (NASIL TELEFON BU HACİYA)

Sponsorlu Bağlantılar

MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 (NASIL TELEFON BU HACİYA)
Arkadaş nasıl bir telefondur kac metre yükseklikten yere düşüyor banamısın demiyor.. Kapanmıyor bile...:)
Yegenimin aliyor(3yaşinda) parcalıyor üstüne basıyor tek cizik yok.
Camura düştü hemen aldım kuruladım sonra temizledim telefonda yine bireşy yok
Sanırsam benim telefonumda şans yok başina herşey geliyor ama tek sorunu yok sapa saglam.:)

Fotografını cektıgım kızlar hasta kalıyor süper cekiyor diyolar havasindanda gecilmiyor C7 imin.
Nokia yaptimi yapıyor ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga, DenizhaNq ve benighted


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
katiliyorum
 
aşikar53

aşikar53

Üye
yuh bi telefona bu kadarmı eziyet edilir
:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Turkuaz0, CanKartaL ve benighted
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş şans sanırsam elimde olan bireşy degil :D
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
5110 mübarek :) sen arada bir takoz olarak da kullan onu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SSnıper
ercnshn'

ercnshn'

Üye
Sağolasın 1,5 yaşındaki kardeşim 5230u 5.kattan attı bi şeyciği yok sadece ekrana koyduğum jelatin çizildi

Bu arada zemin topraktı :)
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Ben iş yerinde üstümü giyinirken kolilerinden üstünden yere çakıldı, telefon. En ufak bir şey yok. :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
c7 kirilmaz
 
aşikar53

aşikar53

Üye
kalbi kırılır dikkat edin yinede :)
 
metyuu

metyuu

Üye
benimde elimden beton zemine 2-3 defa düştü yerde zıpladı bir kaç defa :) maşallahı var sağlam ala
 
SilentOne

SilentOne

Üye
o telefon c7 olduğuna eminmisin sen :)
 
metyuu

metyuu

Üye
evet c7, gerçi benimde ödüm koptu her seferinde telefon gitti diye, bazı arkadaşların yanda çatlak olmuş benimkinde de olur diye çekindim ama şu an sağlam.ozamanlar kılıf yoktu kayıyor du elden. hep yan düştüğü için zıpladı :)
 
Artles

Artles

Üye
C6 01 var en az 5 kere düşmüştür hemde betona 1.5metre yükseklikten camının üstüne kaç kere düştü hatırlamıyorum hala en ufak bir çizik yok camında bugün gene düştü. bir de düştümü 2 3 takla atıyor :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sağlamlık konusunda C6-01 tıknaz yapısıyla C7'den daha sağlam ;)

Çivi çakmakta, ceviz kırmakta falan kullanıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve iatis
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
C6 01 var en az 5 kere düşmüştür hemde betona 1.5metre yükseklikten camının üstüne kaç kere düştü hatırlamıyorum hala en ufak bir çizik yok camında bugün gene düştü. bir de düştümü 2 3 takla atıyor :D

Haci nokianin tüm telefonları saglam bir tane 3310 vardi 12 senelik duvara astım hatira diye saklıyorum şarjı 10 gun gıdıyor Telefonun başına gelmyen halt kalmadı sapa saglam :D

----------Eklendi @ 21:24:32 ---------- Yazıldı @ 21:23:15 ----------

Sağlamlık konusunda C6-01 tıknaz yapısıyla C7'den daha sağlam ;)

Çivi çakmakta, ceviz kırmakta falan kullanıyorum :D

Arada cift kale macta yapıyorum c7 ile :D:D:D:D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: benighted
spartuas

spartuas

Üye
Arkadaşımın c7 si Teras kattan binanın bahçesine düştü. Yaklaşık 20-25 metre yükseklikten. Ama düştüğü yer yoğun çimenlik alan oldugundan ufak tefek çiziklerle kurtuldu.

Günlerden karlı bir gündü. Otobüsdeydim. İneceğim durağa gelmeden daha doğrusu otobüs dururken kaydı. Otobüs kayınca benim c7 fırladı. Düştüğü yer ise tam kapının açılacağı şerit üzerine. Kapı açıldı açılamadı c7 basamakdan destek alarak kapıyı zorladı ve kapı arızaya geçti xP :D


Günlerden perşembeyi cumaya bağlıyan gece. Her zaman ki gibi uykum yoktu ve telefonla yatakda oyalanıyordum. Bir an uyuduğumu hissetmedim. Ve uyumuşum :D


Günlerden Pazartesi. Okuldayız ve dersden sıkıldık. Telefonla birşeyler oynuyorduk. Mesajlaşıyorduk bir an hoca gelmiş farketmemişiz ve telefonumuzu aldı. Ve veli gelene kadar vermem dedi. :D


Günlerden cuma. Ailemle birlikde akşam yemeğe gidicektik. Ben de o sıralarda c7 ile oynuyordum. Elimden düşmüyordu çünkü asphalt 6 da son yarışdaydım. İşte öyle böyle alışveriş merkezi dedektörlerinden geçtim. Öttü :D alla alla dedim. Cüzdan vs.vs çıkardım yine öttü. En son elimden düşmeyen c7 yi koydum geçtim. Kadın c7 yi eline aldı bana verecekken etiket okunamadı yazdı. Ne okuyor bu dedim. Görevlinin kimliğini okumaya çalışıyormuş. Anlıyacağınız nfc açıkmış. 1 sn dedim nfc yi kapattım ve geçtim ötmeden :) deneyin güzel bişi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: benighted
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
haha denemek lazim :zuhaha:
 


Üst Alt