Nokia c7 Film izleyenler..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NeverLetYouGo

NeverLetYouGo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c7 Film izleyenler..
Arkadaslar aranızda hiç telefonda film izleyen var mı?
2 Saatlik bir film telefona zarar verirmi video netlik acısından?
 


xLucifer

xLucifer

Üye
Sürekli izlerim hiç soruna raslamadım. Telefona zarar vereceğini sanmıyorum.
 
idris-tolar

idris-tolar

Üye
Arkadaslar aranızda hiç telefonda film izleyen var mı?
2 Saatlik bir film telefona zarar verirmi video netlik acısından?

devamlı izliyorum bellede flash sorunu olduğu icin şuan bazı sitelerden anca izleyebiliyorum...

video izlerken siyah renkte sorun var sanırım ekrandan kaynaklanıyor..hiç hoş değil..
 
aleranol

aleranol

Üye
hayır hiçbir sorun olmaz
 
Dimi3

Dimi3

Üye
beyler videonun yanında siyah sütunlar oluşuyor. Onu düzeltmenin bir yolu yok mu ? 603
 

hypnose26

Üye
hangı sitelerdn izlysunz ben açn blamadm
 
AHMED...

AHMED...

Üye
ben c6.01 de hafta da en az 5 film izlerim avı formatlı görüntü kalitesi de on numara oluyor 5800 kullanırkende izlerdim 3gp iki yıl boyunca izledim zevkli de oluyor

----------Eklendi @ 23:12:51 ---------- Yazıldı @ 23:10:52 ----------

hangı sitelerdn izlysunz ben açn blamadm

fullfilm.mobi veya mobiletr.net den indir ben avı formatlı izlediğim için indirmiyorum internet kafeden atıyorum
 

hypnose26

Üye
tskler denicem
 
FlaxLy

FlaxLy

Üye
Tüm telefonlarımdan rahatça film izliyorum. Gerek n8'den gerek c7'den izliyorum. Ben 3-4 film ard arda izliyorum. Telefona problem yapmıyor.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
valla bi problem olsaydı benim 5800 a olurdu iki yıl boyunca ise geldiğim de şarja bir takıyordum film internet radyosu :D 8 saat boyunca kapanmaz di iki yıl boyunca bu şekilde kullandım batarya ya bile hiç birşey olmadı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
c6-01 ipman seri izledim be :D
 
  • Beğen
Tepkiler: AHMED...
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt