Nokia C6-01 mi? Samsung Galaxy Gio mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Nokia c6-01 varken Gio veya Ace düşünülmemeli diyorum ben de.
 


61semih

61semih

Üye
Kardeş gio ya hiç girme derim ekran kalitesi olsun kamerası olsun şarj süresi olsun beş para etmez galaxy ace desen neysede gio alma
arkadasım bılmıyorsan ahkam kesme lutfen bana gıo ıle ace arasındakı farkları sayarmısın?
kaldıkı ıkısının renk derınlıgı 16 mılyon ve ekran cozunurluklerı aynı bunun yanında gıo nun ekranı daha kucuk oldugu ıcın ınc basına dusen pızel sayısı daha fazla yanı daha net
bunların dısındada ıslemcı cpu ları aynı arada kamera ve ekran boyutu dısında donanımsal fark yok
NOT: herkezın yorumlarına aldanmayın klavyesı olan yazıyor
c601 ıle karsılastırırsan bırbırıne yakın tercıhı ozellıkle android le tanısmamıs olanlar ıcın zor bır durum
uygulama konusunda android tabıkı cokcok ustun yanlıs hatırlamıyorsam ıyılı kotulu yarım mılyon program var markette
kullanısı arayuzlerı cok kullanıslı bakınız ios 5 bıle yukardan assagıya ındırılen bıldırım cubuguna yenı sahıp oldu sanırım sanbyanın yenı guncellemelerıylede nokıa larada gelıyor
tabıkı karar senın ıyı arastır baska bır ısletım sıstemı urkutucu olabılır ama farklı seylerı denemezsen guzellıklerın farkında olamazsın

----------Eklendi @ 04:05:33 ---------- Yazıldı @ 04:01:21 ----------

ek olarak kısa metraj fılm cekeceksen c601 al ınternet te hız arıyorsan gıo
bugun bıntl lık n8 i gio dover ınternet hızı performansı konusunda
 
pRime.

pRime.

Üye
Evet klavyesi olan yazıyor onun için birtek sen gio'yu ısrarla savunuyorsun. c6-01: usb otg, 8mp, 720p, cbd amoled, 360x640, 2 kat güçlü gpu, GERÇEK MULTITASK, anna tarayıcısıyla eskiye göre 2 kat daha hızlı gezinme, telefonla gelen ÜCRETSİZ gps... C6-01 bariz üstün bir cihazdır, gio'da üstünlük bulamayan arkadaşlar konuyu android symbian savaşına çevirmesin.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Walla oyle ıkı telefon arasında kalmıssın kı hocam hayatta tavsiye etmeyecegım Symbian'lı telefonu tavsıye ettıreceksın bana :)) Şaka bı yana Nokia c6-01 tavsıye ederım bende... Galaxy Gio ile hiç ugrasma..
 
Masha

Masha

Üye
Android hakkında söylenenler doğrdur. :) Ama Samsung Gio hakkında söylenenlere bakma. Çünkü o fiyata değecek bir telefon asla değil. Android kullan ama Samsung Gio'ya yaklaşma, parana yazık olur.
Nokia ve Symbian zaten bitmiş.
 
APOvBABA

APOvBABA

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yorumlar için saolun. Aslında ben Galaxy Ace'ı inceledim. Güzel telefon en azından uygulamaları bol ve Skyfire yükleyerek istediğim siteden video izleyebiliyorum gerçekten güzel bi özellik. Eğer ace'a benziyorsa güzel diyebilirim fakat çok fazla incelemedim kötü bir yanı var mı. Şimdi C6-01'e gelelim Symbian versiyon yükseldikçe uygulamaları azalıyor. Ve internete girmek için programlar belli zaten Opera, Bolt .. . Bildiğim kadarıyla kendi tarayıcısı ile video da izlenmiyor. Arada kalmam bunun için yani bi yanda bol uygulama ve gerçekten güzel bir internet, bi yanda amoled, 8mp vs.
 
pRime.

pRime.

Üye
Arkadaşlar yorumlar için saolun. Aslında ben Galaxy Ace'ı inceledim. Güzel telefon en azından uygulamaları bol ve Skyfire yükleyerek istediğim siteden video izleyebiliyorum gerçekten güzel bi özellik. Eğer ace'a benziyorsa güzel diyebilirim fakat çok fazla incelemedim kötü bir yanı var mı. Şimdi C6-01'e gelelim Symbian versiyon yükseldikçe uygulamaları azalıyor. Ve internete girmek için programlar belli zaten Opera, Bolt .. . Bildiğim kadarıyla kendi tarayıcısı ile video da izlenmiyor. Arada kalmam bunun için yani bi yanda bol uygulama ve gerçekten güzel bir internet, bi yanda amoled, 8mp vs.
Kendi tarayıcısıyla video izleniyor anna tarayıcısı zaten çok daha hızlı eski sürüme göre. Uygulama olarak da az değil. Diğer platformlarda olan bir çok uygulama mevcut. Özellik istiyorsan c6-01'i kaçırma derim.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
yorum yok adamın beynini yıkamıslar diyo :D
 
61semih

61semih

Üye
Evet klavyesi olan yazıyor onun için birtek sen gio'yu ısrarla savunuyorsun. c6-01: usb otg, 8mp, 720p, cbd amoled, 360x640, 2 kat güçlü gpu, GERÇEK MULTITASK, anna tarayıcısıyla eskiye göre 2 kat daha hızlı gezinme, telefonla gelen ÜCRETSİZ gps... C6-01 bariz üstün bir cihazdır, gio'da üstünlük bulamayan arkadaşlar konuyu android symbian savaşına çevirmesin.
ben gıo ıle ace arasında fark varmıs gıbı yazan arkadasa dedım bunu her konuda gıo c601 den ustunde demedım zaten ınternet uygulama ve hız acısından ustun vıdeo cekımı kamera ekran cozunurlugu konusunda c601 utun ama ucretsız navıgasyon olmayan akıllı telefon kalmadı zaten gıo dada aura ıgo gıbı UCRETSIZ navıgasyon programları var
 
Consul9

Consul9

Üye
Kardes buradaki yorumlara bakma symbianci C6-01der ben gio derim eğer fırsat bulabilirsen al ikisini de eline gir karistir oyun oyna nete gir müzik dinle foto cek dokunmatik ekran performanslarını karsilastir sonra git beğendiğini al:oke:
 
APOvBABA

APOvBABA

Üye
    Konu Sahibi
Kardes buradaki yorumlara bakma symbianci C6-01der ben gio derim eğer fırsat bulabilirsen al ikisini de eline gir karistir oyun oyna nete gir müzik dinle foto cek dokunmatik ekran performanslarını karsilastir sonra git beğendiğini al:oke:
kardeş güzel diyosun.gerçekten çok iyi olurdu keşke öyle bir fırsat olsa. C6-01' i inceledim ama Gio'ya nasip olmayacak sanırım. Ve incelemeden seçim yapacağım mecburen, onun için bilenlerin bilgilerini ihtiyacım var gerçekten..

----------Eklendi @ 21:43:08 ---------- Yazıldı @ 21:22:12 ----------

Bu durumda ikisinide incelemiş ve mümkünse bilen ve kullananların bana yardımcı olmasını bekliyorum.. Aslında şimdi merak ettiğim C6-01'de internetten video izlemek flash media'ları oynatmak mümkün mü? Programla veya dahili olarak.
 
baranselona

baranselona

Üye
galaxy gionun dokunmatigi daha kaliteli dokunmadan algiliyor nerdeyse.. ama c6-01 inki gio kadar iyi degil... bide gio biraz daha hizli komutlarini hemen algiliyor.. c6-01 ise gio ya gore biraz yavas ama yinede hizli bi telefon...

diger butun yonleriyle c6-01 onde...
telefon cok kucuk mesela
ekrani oled olmasina ragmen ben fazla bi fark goremedim... sadece parlaklikta ise yariyor sanirim...
oyun olarak gio da c6-01 de ayni sayilir.gioda hd oyun fazla yok.. ayni sekil c6-01 dede... program olarak giodakiler daha kullanisli...
kamera olarak c6-01 bariz onde tek eksigi makro...

bide c6-01 in tasarimi falan daha uzun sure gotururmus gibi duruyor gio hafif ve hassas bi tasarima sahip ama c6-01 kucuk ve agir bence iyi telefonu daha saglam hissettiriyor agir olmasi...

ikisinide kullandim fiziksel farklar ve gionun dusuk ram ve kamerasi yuzunden c6-01 alman senin icin daha iyi olacaktir...

----------Eklendi @ 22:03:24 ---------- Yazıldı @ 22:01:35 ----------

ha bu arada c6-01 mediamarktta 650-680 arasi bi fiyata satiloyor gionun fiyati ise 450-500 arasi degisiyor... fiyat farkinida giz onunde bulundurmalisin arada bariz bi fiyat farkida var...
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Ben ve arkadasda tereddutte kaldık c6nın internet tarayıcısı ve wifisi nasıl
 
APOvBABA

APOvBABA

Üye
    Konu Sahibi
Ya benim gio 'da yaptığımı C6-01'de de yapmam lazım. Skyfire çalışmaması işi çok bozuyor. Bir android telefonda bilgisayardan farksız şekilde internette dolaşabiliyorsun. Bunu denedim, ace'de skyfire ile facebook'a girdiğin zaman sohbet ve video olanakları var. bu tüm siteler için geçerli bu özelliğin C6-01'de olup olamayacağını bilmiyorum. NE dersiniz..?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ByEmre221
Cevap
46
Görüntüleme
3K
Kit Kat
Mustafa-26
Cevap
27
Görüntüleme
2K
ANIL
Cevap
67
Görüntüleme
4K
MasteLaa


Üst Alt