Kardeş gio ya hiç girme derim ekran kalitesi olsun kamerası olsun şarj süresi olsun beş para etmez galaxy ace desen neysede gio alma
arkadasım bılmıyorsan ahkam kesme lutfen bana gıo ıle ace arasındakı farkları sayarmısın?
kaldıkı ıkısının renk derınlıgı 16 mılyon ve ekran cozunurluklerı aynı bunun yanında gıo nun ekranı daha kucuk oldugu ıcın ınc basına dusen pızel sayısı daha fazla yanı daha net
bunların dısındada ıslemcı cpu ları aynı arada kamera ve ekran boyutu dısında donanımsal fark yok
NOT: herkezın yorumlarına aldanmayın klavyesı olan yazıyor
c601 ıle karsılastırırsan bırbırıne yakın tercıhı ozellıkle android le tanısmamıs olanlar ıcın zor bır durum
uygulama konusunda android tabıkı cokcok ustun yanlıs hatırlamıyorsam ıyılı kotulu yarım mılyon program var markette
kullanısı arayuzlerı cok kullanıslı bakınız ios 5 bıle yukardan assagıya ındırılen bıldırım cubuguna yenı sahıp oldu sanırım sanbyanın yenı guncellemelerıylede nokıa larada gelıyor
tabıkı karar senın ıyı arastır baska bır ısletım sıstemı urkutucu olabılır ama farklı seylerı denemezsen guzellıklerın farkında olamazsın
----------Eklendi @ 04:05:33 ---------- Yazıldı @ 04:01:21 ----------
ek olarak kısa metraj fılm cekeceksen c601 al ınternet te hız arıyorsan gıo
bugun bıntl lık n8 i gio dover ınternet hızı performansı konusunda