APOvBABA
Üye
Nokia C6-01 mi? Samsung Galaxy Gio mu?
Sayın kullanıcılar ve telefon uzmanı arkadaşlarım. Ben bikaç haftaya kadar C6-01 almayı düşünürdüm fakat beynimi yıkadılar.Devir Android devri dediler. Android sistemi ile tanıştım. Gerçekten güzel bir işletim sistemi, uygulamaları symbianı aratmıyor. Skyfire olsun, Opera, Tv programı filan baya geniş bir uygulama kitlesi var. Ama yine de şüpheliyim, nokia kadar kullanışlı mı, görselliği, kullanışı, Fonksiyonu vs. nasıldır. Uygulama genişliği tercih etmeme deymez mi sizce. Bilginize ihtiyacım var, bi yardım ediverin.. Teşekkürler



