Nokia c6-01 kullanan var mı? Donuyor mu?

Sponsorlu Bağlantılar

EmWiLWiZaRD

EmWiLWiZaRD

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 kullanan var mı? Donuyor mu?
Arkadaşlar, C6-01 kullananların yorumlarını almak istiyorum. Bu telefonu almayı düşünüyorum ama nokia'nın dokunmatiklerinde ekran donuyor, ekran dokunduğumu hissetmiyor gibi şikayetler duydum. Kullananlar ne düşünüyorlar??
:aha::aha::aha:
 


__xXx__

__xXx__

Üye
öyle birşey yok kesinlikle kampanya da iken bu telefonu kaçırma durma al:D
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Bu arkadasın kafasını karıstıran fandroidler eserinizle gurur duyun.
Telefon da hiçbi sıkıntı yok dostum için rahat olsun:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
_ardaa

_ardaa

Üye
c6-01 değil n8 kullanıyorum öyle bir şikayet hiç yaşamadım, dokunmatiği çok harika blackberry torch'da kullanılan dokunmatik teknolojisi kullanıyor, ama teknoloji bu bazen aldığın en iyi cihaz bile sorunlu çıkabiliyor ama nadir tabi, yani herhangi bir sorun yok sen sadece kullananlardan yorum al, androidçiler birazdan yazarlar evet bozuk donuyor dokunmatiği kötü diye aldırma sadece kullanıcılarının yorumlarını dikkate al.
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD

nonamex

Üye
Klasik Symbian telefon..
 
EmWiLWiZaRD

EmWiLWiZaRD

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler...
 

nonamex

Üye


Şikayet yok hakkında.
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
marsharun

marsharun

Üye
Dokunmatikte problem yaşamazsın al kampanyadayken 599 TL:yuru
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
cardanadam

cardanadam

Üye
n8 kullanıyorum şu anda siteye telefondan giriyorum ne donma nede takılma yaşıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
pRime.

pRime.

Üye
Kesinlikle tavsiye ederim fiyatına alınabilecek en iyi telefon. :oke: Bahsettiğin sorunlar yoktur.
 
  • Beğen
Tepkiler: EmWiLWiZaRD
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Donma filan yok, al memnun kalırsın ;)
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
kardeş bnde bu telefondan almayı düşünüyorumda kullanan biri olduğun için soruyorum artılarını eksilerini bi yazarmsn..?

Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin... :)
 

nonamex

Üye
Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin... :)

usb otg kablosu kutudan cikiyor mu yoksa siz mi aldiniz ?
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
yok ben aldım. kutudan cıkmadı.
 
EmWiLWiZaRD

EmWiLWiZaRD

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin... :)

kalemi var mı içinde?
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Kapasitif ekranlarda kalem çıkmıyor kutu içeriğinde bildiğim kadarıyla, sonrada satın alman gerekiyor fiyat biraz pahalı ama sanırım.



bu tüm nokia kapasitif ekranlı dokunmatik telefonlara uyumlu kalemdir.
 
fireman87

fireman87

Üye
Donma geneli symbian'da var diye biliyorum ama..
 

nickbullbana

Üye
Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin... :)

şarjı ne kadar gdyo ?
 
__xXx__

__xXx__

Üye
vallaha benm kardeşim sürekli internette takılıo sürekli derken de sık sık facebook a girio wlan üzerinden ama 2 güne yakın gidiyo normal kullanımda 3 gün hatta belki 4 gün gider bu arada kapasitif ekranlı cihazda kalem e ne gerek var?
 

Benzer Konular

0sıfırcı
Cevap
13
Görüntüleme
685
saban19
Silinen Üye 2625978
Cevap
94
Görüntüleme
5K
0sıfırcı


Üst Alt