Donma filan yok, al memnun kalırsın![]()
kardeş bnde bu telefondan almayı düşünüyorumda kullanan biri olduğun için soruyorum artılarını eksilerini bi yazarmsn..?

Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin...![]()
Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin...![]()
Kardeş telefonun dokunmatiği, estetiği ve görüntü kalitesi gayet iyi.. usb otg özelliği zaten benim favorim. kamerası güzel video kayıdı yapıyor.sadece af si yok. bu yüzden yakın cekimlerde sorun yasıyorum... aklıma bunlar geldi. sorun varsa sorabilirsin...![]()
