wansjaxell
Üye
nokia c6-00 mı? iphone 3g 16 gb mı??
arkadaşlar şu an kullandığım tel nokia c6..Bu arada reklamını da yapıyim
4 aylık bi telefon olmasına rağmen, sıfırı 630tl iken ben 750ye satıyorum
:d çünkü 3 yıl uzatmalı olmak üzere 4buçuk yıl elektroword garantisi var .
. Neyse konu şu: dokunmatik ekran kullandığım ilk tel c6 ve sizce iphone kullanma durumum nasıl olur?bide apple işletim sistemini hiç bilmiyorum ve oyunlarını filan oynamadım kullanan arkadaşlar bu konudada bilgi verirlerse iyi olur
şimdiden teşekkürler. . .
4 aylık bi telefon olmasına rağmen, sıfırı 630tl iken ben 750ye satıyorum
:d çünkü 3 yıl uzatmalı olmak üzere 4buçuk yıl elektroword garantisi var .
. Neyse konu şu: dokunmatik ekran kullandığım ilk tel c6 ve sizce iphone kullanma durumum nasıl olur?bide apple işletim sistemini hiç bilmiyorum ve oyunlarını filan oynamadım kullanan arkadaşlar bu konudada bilgi verirlerse iyi olur
şimdiden teşekkürler. . .
(
:S :S :S