nokia c6-00 mı? iphone 3g 16 gb mı??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6-00 mı? iphone 3g 16 gb mı??
arkadaşlar şu an kullandığım tel nokia c6..Bu arada reklamını da yapıyim :ehe 4 aylık bi telefon olmasına rağmen, sıfırı 630tl iken ben 750ye satıyorum :D :d çünkü 3 yıl uzatmalı olmak üzere 4buçuk yıl elektroword garantisi var . :aha: . Neyse konu şu: dokunmatik ekran kullandığım ilk tel c6 ve sizce iphone kullanma durumum nasıl olur?bide apple işletim sistemini hiç bilmiyorum ve oyunlarını filan oynamadım kullanan arkadaşlar bu konudada bilgi verirlerse iyi olur :) şimdiden teşekkürler. . .
 


N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
o telefona kimse 750 tl vermez. gidip sıfır nokia c7 alırlar daha iyi..
bu arada 750 tl bir telefon alıcaksan iphone 3gs al.
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
peki benim telin fiyatı ne kadar olmalı bi fikrin varmı? sahibinden.com a uyup biraz uçmuşum :d :d ama 600 diye düşünüyorum en az ??
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
azmış :\ neyse bakalımmm :) ben 400 e almıştım :d :d
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
evet---2 haftalık filandı :)) adamın teki almış 3 yılda ek garantili almış sağolsun, sonra paraya sıkışınca satmış..Faturası filan herşeyi var..
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
evet---2 haftalık filandı :)) adamın teki almış 3 yılda ek garantili almış sağolsun, sonra paraya sıkışınca satmış..Faturası filan herşeyi var..

bence nokia c6dan memnunsan satma. yinede sen bilirsin.

 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
aslında n97den sonra nokia nın klavyeli telefonlarına aşık oldum ama dün ablam iphone almış onu gösterdi çok hoşuma gitti.Zaten nokianın şu sinirbozucu yavaşlığı da canımı iyice sıkmıştı..Ben telefonu alalı 1 ay oldu nerdeyse :d şimdi değiştirmeye çalışıyorum :D :D
 
pRime.

pRime.

Üye
3g değil de 3gs daha iyi olur değişeceksen.
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
arasında ne fark varki?? ayrıca büüyük ihtimal 3g 8gb olacak :((
 
pRime.

pRime.

Üye
arasında ne fark varki?? ayrıca büüyük ihtimal 3g 8gb olacak :((
3gs çok daha hızlı, video çekebiliyor, kamerası daha yüksek ve yeni güncellemeleri alıyor. Oyun uygulama desteği de çok daha fazla.
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
3gs nin ikinci elini ancak 700tl ye bulabilirsin.. (alabilirsen bunu öneririm)
3g nin ikinci eli ise 400tl ye bulabilirsin.

bu arada sen nokia c6 yı internetten mi aldın ? hangi site ?
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
    Konu Sahibi
netten almadım Telefoncudan aldım :) hem neyse biraz daha satmaktan vazgeçcem anlaşılan :) mesaj yazarken büyük kolaylık sağlıyo :d :d yinede sağolun arkadaşlar.. Bu arada iphone 3g ile 3gs arasındaki farkın işlemcileri olduğunu söyledi bugün bi telefoncu..Ne kadar doğru bilmiyorum ama 3gsnin çift işlemcili olduğunu söyledi :\ :s :S :S :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt