XXXturi01
Üye
-
Konu Sahibi
-
Konnektörü komple sökmen lazım büyük ihtimal kısa devre mevcut bu yüzden bitiriyor. Değiştirmen elin lehim tutuyorsa yapabileceğin bir iş mi değil mi bilemem.Önceden konu açmıştım subzero bataryanın sorunu ile ilgili ama sorun telefondaymış. 3 farklı bataryayla denedim batarya fullken bı anda bitiyordu. Farklı şarj aleti ile denediğimde de olmuyordu. Sorun cihazdaymış. Bir konu gördüm telefondaki batarya konnektörunu temizlersek oluyomus ama ne ile temizleyeceğim? Onun dışında telefoncuda kaç liraya yaparlar ben telefoncuya batarya konnektörunu değiştir desem ve değiştirse sorun duzelirmi yoksa başka işlemlermi gerekiyor? Yardımlarınızı bekliyorum lütfen yardım edin evdede yapsbilirmiyin bu sorunu?
Konnektörü komple sökmen lazım büyük ihtimal kısa devre mevcut bu yüzden bitiriyor. Değiştirmen elin lehim tutuyorsa yapabileceğin bir iş mi değil mi bilemem.
Konjektörlerin arasına zımpara yapsan belki kurtarabilir.
Ben direk telefoncuya götürüp yeni konnektör taktıracağım. Elektrikten anlayan bir arkadaşım vardı belki oda yapabilir ama telefoncu daha iyi yapar. Sıvı teması olabilirmi peki?Konnektörü komple sökmen lazım büyük ihtimal kısa devre mevcut bu yüzden bitiriyor. Değiştirmen elin lehim tutuyorsa yapabileceğin bir iş mi değil mi bilemem.
Konjektörlerin arasına zımpara yapsan belki kurtarabilir.
Yani yeni batarya konnektörümü taktirmam gerek?Kısa devre net board da sıkıntı vardır
Emin bir şekilde cevap vermem yanlış olur ama anakartında sorun varmış gibi görünüyorYani yeni batarya konnektörümü taktirmam gerek?
Batarya + - terminalleri arasında ground hattı bulunur . + - arasında etkileşim olursa zaten anakart falan kalmaz. GND hattından fazlaca akım boşaltılıyor olabilir. Güç devresine zarar vermez.Emin bir şekilde cevap vermem yanlış olur ama anakartında sorun varmış gibi görünüyor
Bu arada sorun c2-02de değil c2-01de sorun. Sen karıştırdın.Batarya + - terminalleri arasında ground hattı bulunur . + - arasında etkileşim olursa zaten anakart falan kalmaz. GND hattından fazlaca akım boşaltılıyor olabilir. Güç devresine zarar vermez.
@XXXturi01 anakartında sorunu anca devre tamiri yapanlar anlar. C2-02'nin anakartını bilmiyorum sökmesi kolay mı zor mu ?;
sordunuz mu telefonculara böyle böyle sorunum var yapar mısınız diyeBu arada sorun c2-02de değil c2-01de sorun. Sen karıştırdın.
Bence anakartta değil konnektordedir sorun
bu haftasonu yada sonraki haftasonu baktırcam. yaparlar konnektor işini 10-20 tlye falan. anakartta değildir bence sorun.sordunuz mu telefonculara böyle böyle sorunum var yapar mısınız diye
Çok pahalı yaptırsan250 tlye hurda diye satacagım
Parayı sen ver telefonu ben alim100 200 tl de para değil
Silgiyle sil temizlertelefoncuya baktırdım ankart sorunu dediler ama telefonun içini falanda açmadıla direk konnektore baktılar. 100-200 tl tamir ücreti istediler ama pahalı rakamdı yaptırmadım. 3 tane daha telefoncu kaldı soracağım onlarda kapalıydı onlara sonra baktırcam. umarım sorun konnektordedirde çok ucuz tamır fiyatı olur. birde telefonun içini açtım bakiyim dedim belki yaparım diye ve konnektorun altında konnektor pinlerine denk gelecek sırada anakartta yuvarlak noktalar vardı ve bu noktalarda konnektordeki pinlere giden çizgi vardı. bu yuvarlak noktalardan birinde kir vardı kiri temizledim sorun çözülmüşmüdür kiri giderince. bilmiyom ne yapcam ya telefoncu yapamazsa napcam? eğer telefoncu yapamazsa 250 tlye hurda diye satacagım alacak varsa söylesin. birde evde tamir etme şansım varmıdır?
alıp napacan para verim vestel venus v7 al diyeceğimde gerek yok boşverParayı sen ver telefonu ben alim
Ama öylede silgi parçaları dökülür. Kolonyayla trmizlesem olurmu hem alkol içerdiği için iyi temizlerSilgiyle sil temizler
Alırım hemide vestel hemi de v7alıp napacan para verim vestel venus v7 al diyeceğimde gerek yok boşver
Dediğimi sert mavi silgi ile sil . Devre yollarınıAma öylede silgi parçaları dökülür. Kolonyayla trmizlesem olurmu hem alkol içerdiği için iyi temizler
Parçaları dağılır silginin ama. Başka ne ile temizlenir meselz ıslak mendil yada kolonyayla olurmu. Islak mendille temizlerken ıslak mendil alkollumu olcak?Dediğimi sert mavi silgi ile sil . Devre yollarını
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?