Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat!

Sponsorlu Bağlantılar

musty522

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat!
Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat C7 İle Arasında Bir Sürü Özelliklik Olduğu Halde Afedersiniz Ama Telefonu Yerin Dibine Sokmuslar Bu Yüzden Sizden Ricam Sadece 701 i Kullananlar + Özelliklerini Saysınlar Ekranı C7 ye Göre Nasıl Hızı Nasıl Her Kafadan Bir Ses Çıkmış Ve Benim Haliyle Kafam Karıştı Dediğim Gibi Lütfen Sadece 701 i Kullananlar Nasıl Bir Telefon Olduğunu Ve C7 ye Göre + Larını Yazmalarını Rica Ederim

Not:Eğer Mümkünse Video Çekip Sesli Ve Görüntülü Tanıtım Yaparbilirseniz Çok Makbule Geçer Arkadaşlar
Teşekkürler Saygılarım Mustafa YAŞAR

Bazı Arkadaşlar Ne Kadarlık Bir Ürün Felan Bakıyorsunuz Diye Sormuslar Söyliyim Dedim Bende 850-1200 Arası Bir Telefon Bakıyorum Görüntü Kalitesi Canlı Bir Telefon Olsun Ve Camerası İyi Olsun Diğer Özellikler Çoğu Yeni Telefonda Var Zaten İşlemci Hızı Felan Hepsi Yüksek Oluyor Yeni Çıkanlarda Dediğim Gibi 850-1200 Tl Civarı İyi Bir Cihaz İstiyorum En Fazla 1300 Olabilir
 


5800XMBLACK12

5800XMBLACK12

Üye
bosver 701 mis en az 700-800 olur o paraya en kötü xperia neo v xperia ray galaxy ace bulabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
701 kullanan az vardır 3 4 kişi c7 ye göre tek farkı güçlü cpu işletim sistemi ve ekran kalitesi dışında hiç bir farkı yok kopyası c7 onların yerine xperia neo v galaxy ace v.s bakabilirsin

----------Eklendi @ 17:31:11 ---------- Yazıldı @ 17:30:06 ----------

bosver 701 mis en az 700-800 olur o paraya en kötü xperia neo v xperia ray galaxy ace bulabilirsin.


700 800 mü kendindemisin c7 bile 900 lira o en az 950 1000 olur
 
SilentOne

SilentOne

Üye
illa kin nokia symbian diosan al hiç kaçırma yok başka modellere göz atıyorsan sony ericson neo diom
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Ben olsam o fiyata nokia almazdım artık nokia devri biticek gibi daha doğrusu nokia demeyelimde symbian diyelim daha yüksek fiyattan alabiliyorsan lumia 800 al derim 1000 lira civarıysa htc ye göz atmanda fayda var
 
realplayer2

realplayer2

Üye
979 lira 701 ama n8e değişmem forever n8
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
701 kullanmıyorum ama;
512 mb ram bunun bi 400 mbsi temiz kalır,
1GHz ancak hakkını veremediği söyleniyor.
en parlak ekran.
+ları bunlar.kesinlikle öneririm;)
 
qsaw

qsaw

Üye
[h=1]Samsung I9100 Galaxy S II daha mantıklı bir seçim[/h]
 
  • Beğen
Tepkiler: woldemor ve Suyaka
slant1111

slant1111

Üye
bu telefondan Cok daha iyileri var ama birazda fiziksel açıdan bakmak lazım.öncelikle testlerde görmüşsündür nokia ile iphone vs vs. Falan nokia da tek bir çizik olmazken iphone kırılabiliyor.biraz daha aydınlat bizi neler yapmak istiyorsun ona göre Bişe önerelim.ayrıca pil durumunu da göz önünde bulundur telefonun.dikkate almazsan htc de bu konuda cok acı cekersin :)
 
qsaw

qsaw

Üye
evet hep aynısı ,yazmaya üşenmeyim :D nelere önemverdiğinizi felan yazın bize öneri verelim kelime başına 10krş almıyoruz :D konuşun açılın:naughty:işte bunu bu yzden yazdım yani ne btçe biliyoruz nede başka birşe biraz açıkla daha iyi yardımcı oluruz
 

ayasin

Üye
Donanım açısından farkları görmek istiyorsan dan bakmanı tavsiye ederim.

Donanımı gayet iyi ve bazılarının sandığı gibi C7 kopyası değil... Ancak seni düşündürecek olan şey uygulama desteği olsun. Yoksa gayet güzel telefon...
 
qsaw

qsaw

Üye
evet hep aynısı ,yazmaya üşenmeyim :D nelere önemverdiğinizi felan yazın bize öneri verelim kelime başına 10krş almıyoruz :D konuşun açılın:naughty:işte bunu bu yzden yazdım yani ne btçe biliyoruz nede başka birşe biraz açıkla daha iyi yardımcı oluruz
işte bu yüzden yazdım bunu bütçenizi felan bilemiyoruz nasıl istediğinizide
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
[h=1]Samsung I9100 Galaxy S II daha mantıklı bir seçim[/h]

Adam 900 TL civarı diyor sen hayalindeki telefonu yazıyorsun. Böyle öneriler adamı bıktırıyor. Bana da aynısı yapıldı. Bari 2. el de, tam olsun.
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Hocam o fiyata 2. El Uçak hissi yapan androidler bukabilirsin. Bzim gibi bisiklet hızıyla gitmek istiyorsan 701 iyidir :D Symbian asla önermem ;) nokia eski nokia değil. Eskiden bi sybian vardı nokia o yüzden satıyırdu, şimdi androidler ios lar var :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Suyaka
mcnpl4

mcnpl4

Üye
ben de galaxy sl var walla pisman oldum aldigima:( sarji dayansin diye ne varsa sildim. Suan tek ev ekrani be iki widget var ama yine de n8in yerini tutamiyo bu konu da. Satabilirsem ben de 701 alicam walla. asiri oyun meraklisi degilsen hic bulasma androide. Ben bi anlik hefes aldim ama abartildigi gibi degil hic de. Nokia candir. Ya n8 al yada 701
 

musty522

Üye
    Konu Sahibi
vallaha oyun yönündende çok lazım sonradan da eklediğim gibi 850-1200 civarı bir cihaz arıyorum en fazla 1300 olsun
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Oyun olmasina var ama kendi telefonum adina konusayim sokakta oyun zevki yasayamam heralde. Mesaj yazarken bile bitiyo sarj. Yedek bataryayla ugrasmak istemiyorum. Bi n8le takas imkanim olsa hayir demezdim
 


Üst Alt