musty522
Üye
Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat!
Nokia 701 Almak İstiyorum Fakat C7 İle Arasında Bir Sürü Özelliklik Olduğu Halde Afedersiniz Ama Telefonu Yerin Dibine Sokmuslar Bu Yüzden Sizden Ricam Sadece 701 i Kullananlar + Özelliklerini Saysınlar Ekranı C7 ye Göre Nasıl Hızı Nasıl Her Kafadan Bir Ses Çıkmış Ve Benim Haliyle Kafam Karıştı Dediğim Gibi Lütfen Sadece 701 i Kullananlar Nasıl Bir Telefon Olduğunu Ve C7 ye Göre + Larını Yazmalarını Rica Ederim
Not:Eğer Mümkünse Video Çekip Sesli Ve Görüntülü Tanıtım Yaparbilirseniz Çok Makbule Geçer Arkadaşlar
Teşekkürler Saygılarım Mustafa YAŞAR
Bazı Arkadaşlar Ne Kadarlık Bir Ürün Felan Bakıyorsunuz Diye Sormuslar Söyliyim Dedim Bende 850-1200 Arası Bir Telefon Bakıyorum Görüntü Kalitesi Canlı Bir Telefon Olsun Ve Camerası İyi Olsun Diğer Özellikler Çoğu Yeni Telefonda Var Zaten İşlemci Hızı Felan Hepsi Yüksek Oluyor Yeni Çıkanlarda Dediğim Gibi 850-1200 Tl Civarı İyi Bir Cihaz İstiyorum En Fazla 1300 Olabilir
Not:Eğer Mümkünse Video Çekip Sesli Ve Görüntülü Tanıtım Yaparbilirseniz Çok Makbule Geçer Arkadaşlar
Teşekkürler Saygılarım Mustafa YAŞAR
Bazı Arkadaşlar Ne Kadarlık Bir Ürün Felan Bakıyorsunuz Diye Sormuslar Söyliyim Dedim Bende 850-1200 Arası Bir Telefon Bakıyorum Görüntü Kalitesi Canlı Bir Telefon Olsun Ve Camerası İyi Olsun Diğer Özellikler Çoğu Yeni Telefonda Var Zaten İşlemci Hızı Felan Hepsi Yüksek Oluyor Yeni Çıkanlarda Dediğim Gibi 850-1200 Tl Civarı İyi Bir Cihaz İstiyorum En Fazla 1300 Olabilir

nelere önemverdiğinizi felan yazın bize öneri verelim kelime başına 10krş almıyoruz
işte bunu bu yzden yazdım yani ne btçe biliyoruz nede başka birşe biraz açıkla daha iyi yardımcı oluruz

sarji dayansin diye ne varsa sildim. Suan tek ev ekrani be iki widget var ama yine de n8in yerini tutamiyo bu konu da. Satabilirsem ben de 701 alicam walla. asiri oyun meraklisi degilsen hic bulasma androide. Ben bi anlik hefes aldim ama abartildigi gibi degil hic de. Nokia candir. Ya n8 al yada 701