şöyle oluyor, 6120 data kablosu zaten kutudan çıkıyor tabi pc ye nokia pc suite programının yüklü olmasıda lazım ... onun dışında senin yaptığın gibi de yüklemesi lazım,birde ayarlar/dosya yöneticisi/uygulama yöneticisinden bak...ordada yoksa uygulama telefonla uyumlu olmayabilir ve tabi telefon o yüzden tanımıyor olabilir
--------------- Ekleme ---------------
ARKADAŞLAR MERHABA NOKIA 6120 İÇİN TEMA BULAMIYORUM BANA YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ? ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİM

Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
6120 tema link yukarda ve aşağıdada program linki
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız