nanotex
Üye
Nokia 5800'mı - Samsung S5620 Monte'mi ?
Arkadaşlar sorum gayet açık.. Bu iki telefon arasında kaldım. Fiyatları ve özellikleri nerdeyse aynı.
5800'ın eksikleri; büyük bir telefon ve 2008 tarihli çıkışı var eski
Monte'nin eksiklikleri; 5800 a göre çözünürlüğü ve renk derinliği düşük. mesaj yazmada klavye yok normal tuşlarla yazıyoruz ve batarya miliamperi düşük. Ama bu telefonun görünüşü daha çok hoşuma gidiyor.
Karşılaştırmaya birde siz bakın ona göre yorum yapın.
Sizce hangisini alayım çok kararsız kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim iyi günler dilerim..
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar açıklama da yaparsanız sevinirim.
Ve sizce hangisinin arayüzü daha güzel?
5800'ın eksikleri; büyük bir telefon ve 2008 tarihli çıkışı var eski

Monte'nin eksiklikleri; 5800 a göre çözünürlüğü ve renk derinliği düşük. mesaj yazmada klavye yok normal tuşlarla yazıyoruz ve batarya miliamperi düşük. Ama bu telefonun görünüşü daha çok hoşuma gidiyor.
Karşılaştırmaya birde siz bakın ona göre yorum yapın.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sizce hangisini alayım çok kararsız kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim iyi günler dilerim..
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar açıklama da yaparsanız sevinirim.
Ve sizce hangisinin arayüzü daha güzel?

.... ! (by.anestezi)
