YuZaRSiFTaN
Üye
Hep mesaj sayısı 20 nin altında olan profil resmi bile olmayan arkadaşların işine yaramış nedense,
Bide mesaj sayısı 100 aşmış olan arkadaşlardan "wallahi oldu, uçuyor arkadaş uçuyor" tarzı yorumlar duysakta inansak
aynen katılıyorum ama gülmektende kırılıyorum

--------------- Ekleme ---------------
Nokıa geri zekalıya telefonlara bide ram koyuyo salaksın len nokıa bak arkadaşlar nasıl hızlandırıyo telefonları()
ya harbi gecenin 03,43 de iyi gülüyorum yorumlara

--------------- Ekleme ---------------
yaa moruk bırak allah aşkına sallama ne nasıl oluyo bi sefer sen bunu deniye n bir izleyici değil konu başlığını açan terbiyesiz insanın açtığı bir fake hesapsın. ispat isminin altında kullandığı tlf. olarak iphone 3Gs yazıyo ama konu S60 serisini ilgilendiriyo YEME bizi hüsmen ağaaa)))
hey ALLAHım ya su yorumlar ne tatlı ne güzel ya inan gözlerimden yas geldi gülmekten

)







