Nokia 5800 Hızlandırma Komutu

Sponsorlu Bağlantılar

YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
Hep mesaj sayısı 20 nin altında olan profil resmi bile olmayan arkadaşların işine yaramış nedense,
Bide mesaj sayısı 100 aşmış olan arkadaşlardan "wallahi oldu, uçuyor arkadaş uçuyor" tarzı yorumlar duysakta inansak


aynen katılıyorum ama gülmektende kırılıyorum :aha:

--------------- Ekleme ---------------

Nokıa geri zekalıya telefonlara bide ram koyuyo salaksın len nokıa bak arkadaşlar nasıl hızlandırıyo telefonları(:))

ya harbi gecenin 03,43 de iyi gülüyorum yorumlara :P:

--------------- Ekleme ---------------

yaa moruk bırak allah aşkına sallama ne nasıl oluyo bi sefer sen bunu deniye n bir izleyici değil konu başlığını açan terbiyesiz insanın açtığı bir fake hesapsın. ispat isminin altında kullandığı tlf. olarak iphone 3Gs yazıyo ama konu S60 serisini ilgilendiriyo YEME bizi hüsmen ağaaa :))))


hey ALLAHım ya su yorumlar ne tatlı ne güzel ya inan gözlerimden yas geldi gülmekten :op:
 


charged

Üye
eyvallah kardesim süper hızlandı telefon..
 
onuraslan

onuraslan

Üye
BENDE YAPTIM BUNU SANKİ TELEFONA UÇAK MOTORU TAKMIŞIM GİBİ HIZLANDII ZUHAHAHHA:kop::kop::kop:
SİZDE SÖYLEYİN ADAMIN YAZDIKLARI BOŞA GİTMESİN.. :D
 
YuZaRSiFTaN

YuZaRSiFTaN

Üye
hıhı cift cekirdekli motor oldu adeta ucuyorrr telefonnn :)
 
kea_

kea_

Üye
Yani mümkünatı varmı ya bu olayın allaşkına anca saçmalık yani denemeye bile gerek yok. Adamlar bu hızda ürettilerse bi bildikleri vardır di mi yani hani bilgisayarada overclock tarzı hızlandorma yapabilirsin ama ömrü azalık aynı mantık üstelik böyle şifreyle zart zurtla olamaz bu işler. Bide fake konuşanlar yokmu yav koptum. Eli boşluk zor zanaat:D
 
onuraslan

onuraslan

Üye
nokıa nın bile beyni basmıyo bunların basııoooo helallllll:ehe:kop:
 
EbiXa

EbiXa

Üye
:kop::d::aha::aha::d::kop:
 

yarbay58

Üye
denedim bi halt yok. boşşş
 

bugrasert

Üye
ya abi saka gibisiniz bide hızlandı dıolar bence sız telefona daha önceden dıkkat etmemıssınız ya bı mantıgı warmı bır not ıle telefonu hızlandırmanın hadı cok hızlı bı telefon ıstıosanız ram alın belki ise yarar :)))
 

ERKANTEZCAN

Üye
ya alem ya
 

tsp777

Üye
beyler ben notlara "transformers" yazdım kaydetdiim gibi robot oldu gitti telefonsuz kaldım bi yardım edin yaaa zordurumdayım bilsem "turn a lamborgini" yazardım hiç yoktan lamborgini arabam olurdu :D
 
kemal21

kemal21

Üye
zamanında n73 için de vardı böyle bir şeyler ama hepsi boş zaten nerede yavaş bir telefon varsa orada böyle garip mesajlar oluyor takmayın bunları 5800 da eğer telefonun bir problemi yoksa makul bir hızda zaten

yaa bende hakikaten bir şey var sandım. forumda bunun gibi gereksiz bir konu daha var 5800 dokunmatiğini hassaslaştıran fevkaladenin fevkinde bir program diye :D hurafedir bunlar inanmamak lazım böyle şeylere. notun konusuna speed yazma fly yaz telefon uçsun. hiç olacak iş mi Allah aşkına :D :D
bu arada bu mesajda çok hoşuma gitti uçsun arabayı sürsün falan
 
regasoft

regasoft

Üye
arkadaşlar boşuna arkadaşa yüklenmeyin doğru sölediklerini yapın ve sonucu görün bunu dünyanın 1 numaralı hackerı GEORGE HOTZ da kanıtladı ve ister inanın ister inanmayın ama oluyo hemde gayet süper...
 
efato

efato

Üye
hiç de inandırıcı gelmiyor kulağa..
 
onuraslan

onuraslan

Üye
arkadaşlar boşuna arkadaşa yüklenmeyin doğru sölediklerini yapın ve sonucu görün bunu dünyanın 1 numaralı hackerı GEORGE HOTZ da kanıtladı ve ister inanın ister inanmayın ama oluyo hemde gayet süper...


DENEDİM OLDU HEMDE TELE ÇİFT MOTOR EKLENDİ UÇUOOOOooooooooo TELEFONNN:kop::d::aha::evet::heyo:
 

lord5885

Üye
ise yarıyo askadaslar hemde inanılmaz sekilde:D
 
petrucci82

petrucci82

Üye
yaw şu konuyu hortlatıp durmayın yok öle bişey ya yatın uyuyun:nono:
 
Cordee

Cordee

Üye
İşe yarıyor. Playstation 2 yi arkadaş 3 e çevirmiş. Playstation 2'nin üzerine oturup 3 kere kıcıyla daireler çizerken aynı anda 3 kez de playstation 3 demiş playstation 2, playstations 3 olmuş. Telefonlarda model yükseltmeye çalışmayın, ebat küçük olduğu için tehlikeli. Sonra kaçıverir bir yere mazallah ürolog, ürolog gezmeye gerek yok.
 
by_jirex

by_jirex

Üye
fakeee..
 

vortex_007

Üye
güzel bir paylaşım teşekkürler
 


Üst Alt