nokia 5800 dokunmatiği hassas mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Mr-Trojan

Mr-Trojan

Üye
5800 ekranına laf yapan arkadaşlara vericen çakma trident iphoneyi ben görürüm sonra sizi yemin ediyorum bu tridenti yere çakasım geliyor :D
 


pruva

Üye
ben alısamadım dokunmatik telefonlara ama gördügüm bana görede cok hassas olmaması iyi
 
alpharry

alpharry

Üye
bn mennunnum dokunmatikten
 
dellhuseyin

dellhuseyin

Üye
arkadaşlar bence çok iyi.daha hassas olmaz herhalde
 

bearcoll

Üye
samsung kaliteli değil dokunmatik ve genel özlk olarak 2 günde ekran vs bozuluyor nokia bozulmuyor samsunglardan daha iyi bir kere bana soracak olursan bende 5800 var nokia tavsiye edrm. bana on(10) tane samsung telefon verseler geri ceviririm.şahsen :)
 
okumus_43

okumus_43

Üye
Kardeş maalesef 5800 en son 16GB destekliyor 32GB kaldırmıyor..
 
hamit melen

hamit melen

Üye
valla fazla hassas değil ama herkesin dediği gibi hayal kırıcı bişeyde değil
 
frowell

frowell

Üye
Arkadaşlar 5800 ın dokunmatiği kötü değil tabi ki iPhone gibi değil fakat iPhone babamda var kullandığımda elim nereye deyse hemen giriyor aslında güzelmiş gibi görünüyor o kadar iyi bir şey değil ve telefonun fiyatı 500 ytl bu fiyata bu telefon bir mucize dokunmatiği cok iyi istiyorsan x6 var 5800 ın dokunmatiğinden daha iyidir.
 

JayJayyy

Üye
bundan daha hassası heralde üfleyince menüye filan giren bi ekrandır.gayet iyi bence abartmayın
 

krokodilll

Üye
5800 ete duyarlı değil tırnağa duyarlı bi telefon et ile biraz bastırmak gerekiyor :)
 
Slck*

Slck*

Üye
iPhone dan sonra 5800 kullandım.Şahsen iPhone veya samsung veya LG lerden çok daha kaliteli. Nedeni mi ?

Bir kere ekranı diğerleri gibi cam değil Keratin. Ve iphone gibi sadece parmak izi okuyuculu değil. Tırnak veya herhangi bir cisim işinizi görür.

Dokunmatiğinin hassaslığına gelince.

Siz nasıl birşey arıyorsunuz bilemiyorum fakat, iphone dan eksik bir yanı yok. "Basmatik" gibi laflarada sadece gülüyorum. Bundan fazla hassas olan bir dokunmatik ekran sadece kaos yaratır telefonda.

Bana kalırsa içiniz rahat olsun ;)

Katılıyorum... 5800 kullanıcısıyım ve dokunmatiğinde herhangi bi sorun yok gayet güzel...
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
samsung s5620 dokunmatikte 5800dan ileri süper.. fiyatları aynı sayılır özellikleride aynı. tek fark flaş yok samsungda s5620 monte.. ıphone ile anlaşmalı yaptırdığı dokunmatiğini kullanmış bu modelde samsung çünkü
 

zekaibe

Üye
arkadaş menü/ayarlar/telefon/dokunma girişi/dokunmatk. ekr. kalibrsyn./yuvarlakların içine sırayla kalemle dokun sana göre daha hassas laştırı senin dokunma hızınna göre...
 

OğuzcanAbi

Üye
süper tel şimdiden hayırlı olsun
 

etanhunt

Üye
Arkadaşlar telefonları karşılaştırırken denk olanları değerlendirmek lazım.İphone dokunmatiğin en iyisi bunu kabul etmek lazım, aynı sınıfta olan sony xperia x 10 dahil olmak üzere çok sayıda telefon kullandım iphone ye yaklaşmaları mümkün değil.(arkadaşımda samsung galxy var oda aynı fikirde.)(adamlar nasıl bi ekran yapmışlarsa)son olarak şunu söyleyebilirim samsung un dokunmatiği nokia dan daha iyi.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
s5620 ıphone dokunmatiği kullanmaktadır..
 
ULTRASsSLAN

ULTRASsSLAN

Üye
2 yili askindir kullaniyorum bazen kitlenme ve yavas calisma sorunu haric dokunmatiginde bi sorun yasamadim.

Ama iphone ile kiyaslanacak bir telefon degil bana göre 5800 bayaga vasat kalir iphone yaninda.
 

alkımcanosu

Üye
arkadaş menü/ayarlar/telefon/dokunma girişi/dokunmatk. ekr. kalibrsyn./yuvarlakların içine sırayla kalemle dokun sana göre daha hassas laştırı senin dokunma hızınna göre...
arkadaşım cahil cahil konuşma adı üstünde kalibrasyon yani ekrana dokunduğunda farklı bi yere tepki vermesi sonucu olan hatayı düzenlemek için kullanılır:ah
 
SilentOne

SilentOne

Üye
5800 dokunmatiqi iyi yani kotulencek bişiyok sağ elinizin baş ve işaret paramqınızkdai tırnaqi biraz uzat sonra sol elindei baş parmaqında ki tırnaqı biraz uzat tmmdır bn ole yaptım sanki pihone kullanıyormussum gibi olur dokunmatik :D
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
zamanla çok iyileşti dokunmatiği şimdi elim değdigi an anlıyor
 


Üst Alt