nokia 5800 dokunmatiği hassas mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

masterayfox

masterayfox

Üye
5800 da güzel bir telefon ama ı phone daha güzel iki telefonun karsılastırmak doğru değil zaten fiyat ve kasa yönünden apayrı telefonlar tabikide ı phone daha hassas tırnakla falan dokunulabiliyor dokunmatiği kimse itiraz edip kendini kandırmasın
 


harun3535

Üye
ben kullanıorum,
dokunmatiğinden memnunum
 

starcom321

Üye
bence hassas parmaklarım büyük ama uzun klavyede bile her dokunduğum tuşu algılıyor
 
atakax

atakax

Üye
5800 da güzel bir telefon ama ı phone daha güzel iki telefonun karsılastırmak doğru değil zaten fiyat ve kasa yönünden apayrı telefonlar tabikide ı phone daha hassas tırnakla falan dokunulabiliyor dokunmatiği kimse itiraz edip kendini kandırmasın

kardeş seni iphone diye yemişler :D ben kullanıyorum ekranı ısıya duyarlı oyuzden ne tırnağa nede farklı bir cihazın dokunmatik kalemine cevap vermez :D
 

327hasan327

Üye
arkadaşlar n95 i satıp 5800 almayı düşünüyorumda 5800ın galiba dokunmatiği iphone gibi hassas degılmış sizce napıyım???
arkadaş iyi dokunmatiği öneririm ama bunda bi problemim var sesini samsunglar geçio çok şaşırdım
 
Progressivity

Progressivity

Üye
samsung un hangi modeli 5800ın sesini geçiyor acaba hayret hani sony ericsson olsa geçer acoustic patchi yapınca ama sanmsungun hangi modeli geçiyo acaba bilmiyorum
 
serhatkara

serhatkara

Üye
iphoneden sonra 5800 aldim gayet guzel bide opera 10yukledim cook hizli tell bilmeyenlere onerrim simdi telden yazdimm ..
 
ysrkvs

ysrkvs

Üye
iPhone dan sonra 5800 kullandım.Şahsen iPhone veya samsung veya LG lerden çok daha kaliteli. Nedeni mi ?

Bir kere ekranı diğerleri gibi cam değil Keratin. Ve iphone gibi sadece parmak izi okuyuculu değil. Tırnak veya herhangi bir cisim işinizi görür.

Dokunmatiğinin hassaslığına gelince.

Siz nasıl birşey arıyorsunuz bilemiyorum fakat, iphone dan eksik bir yanı yok. "Basmatik" gibi laflarada sadece gülüyorum. Bundan fazla hassas olan bir dokunmatik ekran sadece kaos yaratır telefonda.

Bana kalırsa içiniz rahat olsun ;)


Bende 5800 kullanıcısıyım ilk defa dokunmatik bi tlfn kullanıyorum kullanımına ilk elime aldığımda alıştım hiç zor degil ve üzerinde parmağını gezdirirken bile algılıyor bu tlfna basmatik diyenlerin hiçbiri kullanmamıştır bence..
 
masterayfox

masterayfox

Üye
kardeş seni iphone diye yemişler :D ben kullanıyorum ekranı ısıya duyarlı oyuzden ne tırnağa nede farklı bir cihazın dokunmatik kalemine cevap vermez :D

yo arkadasım ben denedim tırnağa cevap veriyor ı phone 3gs
 
M3L!H

M3L!H

Üye
samsung un hangi modeli 5800ın sesini geçiyor acaba hayret hani sony ericsson olsa geçer acoustic patchi yapınca ama sanmsungun hangi modeli geçiyo acaba bilmiyorum

Samsung Star bence. Çünkü DNSe teknolojisi kullanıyor ROCK moduna al 5800'ı geçiyor denedim bn :)
 
futbol123

futbol123

Üye
hepiniz saolun arkadaslar 5800 yada n95 8gb almayı düşünüyorum
 
metehanozen

metehanozen

Üye
dokunmatiğinden bende memnunum ayrıca telefpn samsungtan kat kat daha iyi içinde pek çok özelliği barındırıyorr.tavisyem 5800 :oke:
 
okumus_43

okumus_43

Üye
Yaw Allah aşkına ben çıldırdım burda samsungu kim ne cürretle nokia ile kıyaslayabiliyor... nokia 5800 ın alttaki 3 tuşunu tek satsan samsungun tüm modellerini alır:D

Ek olarak tabikide i phone 5800 dan hasssas olacak o kadar para veriyorsun bi de olmasın yani...
 
petrucci82

petrucci82

Üye
Yaw Allah aşkına ben çıldırdım burda samsungu kim ne cürretle nokia ile kıyaslayabiliyor... nokia 5800 ın alttaki 3 tuşunu tek satsan samsungun tüm modellerini alır:D

Ek olarak tabikide i phone 5800 dan hasssas olacak o kadar para veriyorsun bi de olmasın yani...
kardeş 16 gb hafıza kartıı destekliyor mu 5800 bununla ilgili net bir bilgi bulamadım internette..sonuçte micro sd ama bazı aletlerde 2 gb kadar veya 4 gb a kadar hafıza desteği yazıyor acaba bunun aletle ilgili bir kısıtlaması var mı?çünkü 32 gb kartta var?
 
okumus_43

okumus_43

Üye
Kardeş 5800 16 GB a kadar hafıza kartı destekliyor. Benimki 16 GB tıkır tıkır çalışıyor:oke:
selamlar...
 
laveled

laveled

Üye
bence hiiiç hassas değil bence dokunmatik değil bildiğin basmatik bizim kuzende samsung s5603 var dokunmatik olarak harbiden çok farklı. donanımsal olarak 5800 üstün ama...
 

fnldstntn

Üye
Yeterince hassas...
 
petrucci82

petrucci82

Üye
Kardeş 5800 16 GB a kadar hafıza kartı destekliyor. Benimki 16 GB tıkır tıkır çalışıyor:oke:
selamlar...
çok saol hemen alıyorum 16 gb..aslında 32 gb destekler mi onu da merak etmedim değil aslında bu konuda var mıdır bir bilgin acaba?

--------------- Ekleme ---------------

bu arada aletin dokunmatiği gayet başarılı rezistif bir ekran yani insan teninin elektriği ile değil baskıya duyarlı bir ekran..bu kafanda soru işareti yaratır ama gayet başarılı..aslında tercih meselesi..mesela iphone ve samsung da insan teni olmazsa algılamıyor bu yüzden parmakların etliyse küçük ikonlarda ve widgetlerda problem yaşarsın..ve başka bir cisimle müdahele edemezsin ..ama 5800 da parmağıma küçük gelen tıklama işlemlerinde kalemle veya gitar çaldğımdan tırnaklarım uzun tırnak ucumla dokunabiliyorum..ve diğer aletlerde sadece parmakla dokunabildiğin için ekrana sığdırılabilecek objeler büyük olmak zorunda bu yüzden örneğin bir internet sayfasını açtığında nesneler hep büyük büyük olmak zorunda..ve bu yüzden bir ekranda daha az içerik görüntüleyebilirsin..kısacası tercih meselesi..ama hassas mı diyosun..EVET..
 

JayJayyy

Üye
çok hassas dokunmaya gelmez:ehe
 

sadrazam10

Üye
usata ben önce 5230 aldım öbür ay da 5800 aldım ikisinden de memnunum çok ii tel ikiside tavsiye ederim ama n95 de atılmaz bilader
 


Üst Alt