iPhone dan sonra 5800 kullandım.Şahsen iPhone veya samsung veya LG lerden çok daha kaliteli. Nedeni mi ?
Bir kere ekranı diğerleri gibi cam değil Keratin. Ve iphone gibi sadece parmak izi okuyuculu değil. Tırnak veya herhangi bir cisim işinizi görür.
Dokunmatiğinin hassaslığına gelince.
Siz nasıl birşey arıyorsunuz bilemiyorum fakat, iphone dan eksik bir yanı yok. "Basmatik" gibi laflarada sadece gülüyorum. Bundan fazla hassas olan bir dokunmatik ekran sadece kaos yaratır telefonda.
Bana kalırsa içiniz rahat olsun