nokia 5800 dokunmatiği hassas mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

futbol123

futbol123

Üye
nokia 5800 dokunmatiği hassas mı ?
arkadaşlar n95 i satıp 5800 almayı düşünüyorumda 5800ın galiba dokunmatiği iphone gibi hassas degılmış sizce napıyım???
 
  • Beğen
Tepkiler: sııwaslı


timothyblue71

Üye
ben samsungunkileri daha cok begendim ama 5800 in ozellikleri bin basar. Bu cevabi telefonumdan yazdim.cok eglenceli
 
Progressivity

Progressivity

Üye
5800 dokunmatiği iphone kadar hassas değil ama çok kötü falanda değil tabi daha önce iphone kullanmadığım için bilemiyorum ama bir 5800 kullanıcısı olarak dokunmatik ekranı bende hayal kırıklığı yaratmadı
 
Utku

Utku

Üye
hassas bazı kişiler çok abartıyor basmatik diye:oke:
 

ocak.1907

Üye
Bence de dokunmatik ekranı fena değil.iphone kadar hassas olmayabilir ama hayal kırıklığı yaratacak kadar da kötü değil.Ben 5800 dokunmatik ekranından gayet memnunum.
 

Turisas

Üye
iPhone dan sonra 5800 kullandım.Şahsen iPhone veya samsung veya LG lerden çok daha kaliteli. Nedeni mi ?

Bir kere ekranı diğerleri gibi cam değil Keratin. Ve iphone gibi sadece parmak izi okuyuculu değil. Tırnak veya herhangi bir cisim işinizi görür.

Dokunmatiğinin hassaslığına gelince.

Siz nasıl birşey arıyorsunuz bilemiyorum fakat, iphone dan eksik bir yanı yok. "Basmatik" gibi laflarada sadece gülüyorum. Bundan fazla hassas olan bir dokunmatik ekran sadece kaos yaratır telefonda.

Bana kalırsa içiniz rahat olsun ;)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
iPhone dan sonra 5800 kullandım.Şahsen iPhone veya samsung veya LG lerden çok daha kaliteli. Nedeni mi ?

Bir kere ekranı diğerleri gibi cam değil Keratin. Ve iphone gibi sadece parmak izi okuyuculu değil. Tırnak veya herhangi bir cisim işinizi görür.

Dokunmatiğinin hassaslığına gelince.

Siz nasıl birşey arıyorsunuz bilemiyorum fakat, iphone dan eksik bir yanı yok. "Basmatik" gibi laflarada sadece gülüyorum. Bundan fazla hassas olan bir dokunmatik ekran sadece kaos yaratır telefonda.

Bana kalırsa içiniz rahat olsun ;)
ben de sonuna kadar katılıyorum..
 
Progressivity

Progressivity

Üye
aynen çok güzel bir açıklama olmuş tebrikler
 

klayt13

Üye
güzel açıklama bende memnunum dokunmatiğinden
 
Utku

Utku

Üye
bencede
 

baran2222

Üye
ben 5800 kullanıyorum dokunmatiği samsung kadar hassas deil biraz bastırmak gerekiyor çünkü ekranın dış kaplaması camdeil cam olmaması daha iyi çünkü aşırı bastırınca alınca kırılma olasılığı cama göre çok daha düşük
 

fesayes

Üye
Kesinlikle 5800 aldım kullanıyorum gerek program gerek kullanım olarak hiç bir sıkıntı yaşatmıyo sms yazarken fln sıkıntı wardı oda güncellemeleri yapdıkdan sonra düzeldi zaten .
 

v_seker

Üye
kardesim bana sorarsan alma mesaj yazmak tam bir ızdırap ben iki hafta önce satınaldım cok pismanım
 
Progressivity

Progressivity

Üye
aynı şeyi milyonlarca kez daha yazmak zorunda kalıcaz hocam sanırım :D
 
masterayfox

masterayfox

Üye
maximum 600tl lik bir telefon alacak olan kişilerin hem özellik hem fiyat bakımıdan alacağı 2 telfon var n79 ve 5800 bu iki secenektende zevke göre telefon alacak kişiler secebilir:hmmm
 
mustafa

mustafa

Üye
evet o kadar hassas ki telefonun üretiminden kasasında açıklık var :D ve kullandıkça her yanı oynamaya başladı telefonun. hız olarak güzel bir telefon ona diyecek yok ama donanım olarak çok vasat. tüketici hakem heyetine başvurdum kabul edildi Allahın izniyle paramı geri alacağım. alacak olan arkadaşlar kasasına çok dikkat etsinler. saygılar...
 
Progressivity

Progressivity

Üye
yahu ne sorun ettiler bu açıklığı o kadar da bariz bi açıklık yok aslında ama benimde içim rahat etmiyor aynı sorun bende de war üstelik telefonum siyah renkte
 
atakax

atakax

Üye
iphone da multi touch var ısıya duyarlı ekran var 5800 da ikiside yok iphone kadar kesinlikle hassas değil (iphone kullanıyorum 5800 da arkadaşımda var)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
herkes istediği telefonu alır..ama ben 5800 dan gayet memnunum..1-2 hafta sonra iphone um olacak o zaman karşılaştırırım..
 


Üst Alt