Nitdroid Alpha #6 Reload Duyuruldu

Seglopsi

Üye
    Konu Sahibi


bu şekilde kalıyor. çok önemli değil de. apiler mi değişti diye merak ettim.
 

exrem80

Üye
alpha #6 ne durumda bilen var mı arkadaşlar?
 
alpha #6 ne durumda bilen var mı arkadaşlar?
Uzun zamandır geliştiricisinden ses seda yok... Geliştirmeyi bırakmış olsaydı twitter üzerinden veya sitesi özerinden duyururdu...
Takip için forum.nitdroid.com veya twitter üzerinde @drunkdebugger
 
Tepkiler: exrem80