Nexus 4 şuanda son sürüm olan 4.4.2 yi kullanıyorNexus 4 de 4.4 kitkat geldimi acaba?Ben 3 ay sonra alcam acaba telefon stoklarda tükenmez dimi?
Hayır tükenmez ben nexus 4 çıktıktan çok uzun süre sonra aldım
nexus4 kasımda çıktı ben ağustos'ta aldım 
Ben oyun oynarim son derece güçlü oyunların kasmasını istemem ayrıca çok hızlı olsun menülerde kasilmalar olmasin genel anlamda oyun hız performans sağlamlık bir arada olsunBide uzun bir sure bana yetsin söyle 4-5 sene güncel olsun isterim
9.2 değil.10.62xperia z1,g2 ile yakın ama g2 nin hafıza kartı desteginin olmaması dezavantaj ayrıca g2 16 gb lık olanında gelen boş hafıza 9.2 gb 32 sinde 24 gb , elite de iyi ama kalite olarak z1 in yanında fos
Nexus 4 ü bende kullanıyorum ve kamerası gayet güzel , nexus 5'ide arkadaşım kulaanıyor kamerasının gayet güzel olduğunu söylüyor.Ben kesinlikle LG G2 yi tercih ederdim.
Nexus lar kamera konusunda beni hiç tatmin etmedi. Nexus, Nexus 4 kullanmış biri olarak söylüyorum.
Nexus cihazlar donanima önem veriyor.

Evet ama nexus 4 LG g2 den 1 yıl önce çıktı fakat nexus 4'de ben cızırtıyla karşılaşmadım ben tam 8 aydır kullanıyorum , ne kamerada sorun yaşadım nede başka yerde birde nexus 5 daha da kaliteli bir cihaz , özellikleri , kamerasıda 8 MB yazıyor ama iPhonlardada öyle yazıyor iPhonlar kaliteli çekiyor işte nexus 5 iPhone'dan daha da kaliteli çekim yapmaktaNexus 4 ün kamerasına güzel diyorsunuz da, ben LG G2 ye geçtim, cihaz kullanmamışim dedim.
Telefon da ilk kameraya önem veren hassas biri olarak söylüyorum.
Nexus 4 de, yüksek sesli ortamlar da video çektiğim zaman, videoyu izlediğimde cızırtılı sesler geliyordu, kronik bir sorun bu Nexus larda. ( Deneyebilirsiniz.)
Bu yüzden 6.7 ay sürmeden cihazı teknosaya iade etmiştim.
artı g2 de g3 çıkınca şuanki g1'e döncek ama nexus 5 yerini korucak bak nexus 4'e zaten g1 kullanıcıları aldığına pişman g3 çıkıncada o da birkaç aya çıkacak , g2 de g1 in durumuna döncek
abimde g pro var ve telefona oyun yükledi 20 tane telefon aşırı derecede kasıyor birde ben aynı oyunları hatta daha fazlasını yükledim telefon aldığım günkü gibi hala stabil ve kasmıyor ben nexuslardan sonra android keyfini gördüm bende ilk olarak abimin aldığı telefonu istemiştim ama kısmet nexus 4 aldım. Ve iyikide almışım diyorum abiminki çok kasıyor + nexuslar daha düşük bütçeli 
14 ay bittimi nexus 4 daha önce çıktı 1 sene önce ondan ve hala destek almakta yanlış bilgilendirmeyelim nexus 5 iki sene daha güncelleme alıcak.bence lg g2 al discovery elite telpa garantisi var nexus 5 hız ve stabil bir sürüm ama çok fazla özelliği yok çünkü saf android ve google bu telefonu çıkardığındında sadece 18 ay güncelleme verecek 14 ay bitti zaten kaldı 4 ay ama herzaman 3 telefondan en stabili buolur çünkü google nexus
![]()
Şimdiden alacağın telefon hayırlı olsun bu arada birisi 14 ay dolmuş demiş ona bakmamanı tavsiye ederim çünkü daha nexus 5 yeni çıktı sayılır Ve nexus kar en çok güncelleme alan telefon ve saf android olduğu için sistem yorulmuyor ve birde klavyesi swype keyboard gibi çok kullanışlıTeşekkür ederim beyler nexusu detaylı inceleme yapcam bugün aksama kararımı veririm.
ve arayüzü çok iyi , hemde sistemi touchwiz gibi sistemi yormuyor
rehberi daha kullanışlı , ayarlar bölümü daha kullanışlı , ekran daha kaliteli , bildirim çubuğu çok rahat indirilip çıkarılıyor ve daha kullanışlı 
Video Çek,m Sorununa Katılmıyorum çünkü bende 8 aydır kullanıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım ve sık kamerayı kullanan birisiyimKardeşim, ben de Nexus 4 un tasarımından performans ından memnundum ta ki o video çekim sorununa kadar.
3 kere servise gitti hal olmadan geri geldi ve sonunda iade aldılar...
Nexus kullanan kolay kolay bırakamiyor... O bir gerçek.
Samsung Galaxy Nexus bile kullandım. O bile güzel halen.
Samsung Galaxy Nexus Evet Halen Güzel
Ve Kullanlacak Bir Cihaz , Nexusların Hepsi Akıcı , Hızlı Ve Güzel
Ben Nexus 4'ü 4.3'le hiç sevmemiştim aslında , Orası Gerçek 4.3'te cihaz çok kötüydü , 4.3 güncellemesi sorunlu geldi , aramada sorun yapıyordu bazen temple run oyununu oynarken cızıltı yapıyordu , 4.3'e güncellediğime pişman olmuştum ama ekimin sonlarına doğru 4.4 kitkat güncellemesi geldi , ve telefon tekrardan kurulmuş gibi oldu ve çok stabil sorunların hepsi giderilmişti
, arayüz değişmedi kötü olmuştu orası gene aynıydı birde yeşil rengi çoğunluk gri aldı
, oyunlarda bldirim çubuğunu indirme geldi
, sonrada 4.4.2 geldi , ondada daha stabil oldu
, arayüz gene değişmedi ama sonra google , nexus 5'in launcher'ını yayınladı
yani nexus 4 4.4'le çok güzel oldu
, galaxy nexus'a bakmıştım 4.3 sorun varmı sadece nexus 4'te olmuş
, nexus 5'i benim arkadaş kullanıyor ve telefon çok iyi keşke 3 ay belkleyip nexus 5 alsaymışım diyorum 
işte android'de bence nexuslarda stabil oluyor
birde özelliklerinr bakmassak nexus one bile güzel telfeon 
