Beyler tartışmayın lütfen herkese göre telefonların kullanışlığı farklı olabilir iphone iyi bir telefon nexus da iyi bir telefon arasında tabiki farklılıklar var bu yüzden burda o güzel şu güzel tartışması yapmanıza gerek yok sakin olun ben nexus 5 alcam onu beğendim bakalım.