Tavsiye Nexus 5..Lg g2..discovery elite

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kingleng123

Üye
Valla kardesim ben derim ki nexus 6 yı bekle.
 


theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Beyler tartışmayın lütfen herkese göre telefonların kullanışlığı farklı olabilir iphone iyi bir telefon nexus da iyi bir telefon arasında tabiki farklılıklar var bu yüzden burda o güzel şu güzel tartışması yapmanıza gerek yok sakin olun ben nexus 5 alcam onu beğendim bakalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Beyler tartışmayın lütfen herkese göre telefonların kullanışlığı farklı olabilir iphone iyi bir telefon nexus da iyi bir telefon arasında tabiki farklılıklar var bu yüzden burda o güzel şu güzel tartışması yapmanıza gerek yok sakin olun ben nexus 5 alcam onu beğendim bakalım.
Şimdiden Hayırlı Olsun Kardeşim :)
 
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah teşekkür ederim kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Şöyle bir durum var artık uzatmayın şu kamera detayını kimine göre nexus iyi çeker kimine göre iphone bu kişiden kişiye degisebilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt