Tavsiye Nexus 5..Lg g2..discovery elite

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Nexus 4 de 4.4 kitkat geldimi acaba?Ben 3 ay sonra alcam acaba telefon stoklarda tükenmez dimi?
 


NEXUS

NEXUS

Üye
Nexus 4 de 4.4 kitkat geldimi acaba?Ben 3 ay sonra alcam acaba telefon stoklarda tükenmez dimi?
Nexus 4 şuanda son sürüm olan 4.4.2 yi kullanıyor :) Hayır tükenmez ben nexus 4 çıktıktan çok uzun süre sonra aldım :) nexus4 kasımda çıktı ben ağustos'ta aldım :)
 
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler ben yarin nexus 5 ile ilgili daha fazla arastirma yapcam
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben oyun oynarim son derece güçlü oyunların kasmasını istemem ayrıca çok hızlı olsun menülerde kasilmalar olmasin genel anlamda oyun hız performans sağlamlık bir arada olsunBide uzun bir sure bana yetsin söyle 4-5 sene güncel olsun isterim

nexus zaten 3 yıl güncelleme alıyor 2 yıl romlarla geçirirsin.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben kesinlikle LG G2 yi tercih ederdim.
Nexus lar kamera konusunda beni hiç tatmin etmedi. Nexus, Nexus 4 kullanmış biri olarak söylüyorum.
Nexus cihazlar donanima önem veriyor.
 
messevim

messevim

Üye
xperia z1,g2 ile yakın ama g2 nin hafıza kartı desteginin olmaması dezavantaj ayrıca g2 16 gb lık olanında gelen boş hafıza 9.2 gb 32 sinde 24 gb , elite de iyi ama kalite olarak z1 in yanında fos
9.2 değil.10.62
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Ben kesinlikle LG G2 yi tercih ederdim.
Nexus lar kamera konusunda beni hiç tatmin etmedi. Nexus, Nexus 4 kullanmış biri olarak söylüyorum.
Nexus cihazlar donanima önem veriyor.
Nexus 4 ü bende kullanıyorum ve kamerası gayet güzel , nexus 5'ide arkadaşım kulaanıyor kamerasının gayet güzel olduğunu söylüyor.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Nexus 4 ün kamerasına güzel diyorsunuz da, ben LG G2 ye geçtim, cihaz kullanmamışim dedim. :)
Telefon da ilk kameraya önem veren hassas biri olarak söylüyorum.
Nexus 4 de, yüksek sesli ortamlar da video çektiğim zaman, videoyu izlediğimde cızırtılı sesler geliyordu, kronik bir sorun bu Nexus larda. ( Deneyebilirsiniz.)
Bu yüzden 6.7 ay sürmeden cihazı teknosaya iade etmiştim.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Nexus 4 ün kamerasına güzel diyorsunuz da, ben LG G2 ye geçtim, cihaz kullanmamışim dedim. :)
Telefon da ilk kameraya önem veren hassas biri olarak söylüyorum.
Nexus 4 de, yüksek sesli ortamlar da video çektiğim zaman, videoyu izlediğimde cızırtılı sesler geliyordu, kronik bir sorun bu Nexus larda. ( Deneyebilirsiniz.)
Bu yüzden 6.7 ay sürmeden cihazı teknosaya iade etmiştim.
Evet ama nexus 4 LG g2 den 1 yıl önce çıktı fakat nexus 4'de ben cızırtıyla karşılaşmadım ben tam 8 aydır kullanıyorum , ne kamerada sorun yaşadım nede başka yerde birde nexus 5 daha da kaliteli bir cihaz , özellikleri , kamerasıda 8 MB yazıyor ama iPhonlardada öyle yazıyor iPhonlar kaliteli çekiyor işte nexus 5 iPhone'dan daha da kaliteli çekim yapmakta :) artı g2 de g3 çıkınca şuanki g1'e döncek ama nexus 5 yerini korucak bak nexus 4'e zaten g1 kullanıcıları aldığına pişman g3 çıkıncada o da birkaç aya çıkacak , g2 de g1 in durumuna döncek :) abimde g pro var ve telefona oyun yükledi 20 tane telefon aşırı derecede kasıyor birde ben aynı oyunları hatta daha fazlasını yükledim telefon aldığım günkü gibi hala stabil ve kasmıyor ben nexuslardan sonra android keyfini gördüm bende ilk olarak abimin aldığı telefonu istemiştim ama kısmet nexus 4 aldım. Ve iyikide almışım diyorum abiminki çok kasıyor + nexuslar daha düşük bütçeli :)
 
AndroidTR20

AndroidTR20

Üye
bence lg g2 al discovery elite telpa garantisi var nexus 5 hız ve stabil bir sürüm ama çok fazla özelliği yok çünkü saf android ve google bu telefonu çıkardığındında sadece 18 ay güncelleme verecek 14 ay bitti zaten kaldı 4 ay ama herzaman 3 telefondan en stabili bu:biggrin: olur çünkü google nexus :pro:
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Birde nexus 4 ü android 4.4.2 ile kullandınızmı :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
bence lg g2 al discovery elite telpa garantisi var nexus 5 hız ve stabil bir sürüm ama çok fazla özelliği yok çünkü saf android ve google bu telefonu çıkardığındında sadece 18 ay güncelleme verecek 14 ay bitti zaten kaldı 4 ay ama herzaman 3 telefondan en stabili bu:biggrin: olur çünkü google nexus :pro:
14 ay bittimi nexus 4 daha önce çıktı 1 sene önce ondan ve hala destek almakta yanlış bilgilendirmeyelim nexus 5 iki sene daha güncelleme alıcak.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Bu arada o 18 ay olayı sadece play editionlu telefonlar için geçerli , galaxy nexus başka birşeyden dolayı android 4.4 ü alamadı :) ilk çıkan nexus 4.1 e kadar aldı + saf android sıkıcı değil , saf android in en iyi özelliği androidin en çok şikayet edilen oyun yükledikçe kasmıyor , :)
 
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim beyler nexusu detaylı inceleme yapcam bugün aksama kararımı veririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Teşekkür ederim beyler nexusu detaylı inceleme yapcam bugün aksama kararımı veririm.
Şimdiden alacağın telefon hayırlı olsun bu arada birisi 14 ay dolmuş demiş ona bakmamanı tavsiye ederim çünkü daha nexus 5 yeni çıktı sayılır Ve nexus kar en çok güncelleme alan telefon ve saf android olduğu için sistem yorulmuyor ve birde klavyesi swype keyboard gibi çok kullanışlı :) ve arayüzü çok iyi , hemde sistemi touchwiz gibi sistemi yormuyor :) rehberi daha kullanışlı , ayarlar bölümü daha kullanışlı , ekran daha kaliteli , bildirim çubuğu çok rahat indirilip çıkarılıyor ve daha kullanışlı :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Artı orijinal google un telefonu :)
 
theottomandg

theottomandg

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeşim, ben de Nexus 4 un tasarımından performans ından memnundum ta ki o video çekim sorununa kadar.
3 kere servise gitti hal olmadan geri geldi ve sonunda iade aldılar...
Nexus kullanan kolay kolay bırakamiyor... O bir gerçek.
Samsung Galaxy Nexus bile kullandım. O bile güzel halen.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
NEXUS

NEXUS

Üye
Kardeşim, ben de Nexus 4 un tasarımından performans ından memnundum ta ki o video çekim sorununa kadar.
3 kere servise gitti hal olmadan geri geldi ve sonunda iade aldılar...
Nexus kullanan kolay kolay bırakamiyor... O bir gerçek.
Samsung Galaxy Nexus bile kullandım. O bile güzel halen.
Video Çek,m Sorununa Katılmıyorum çünkü bende 8 aydır kullanıyorum ve hiçbir sorunla karşılaşmadım ve sık kamerayı kullanan birisiyim :oke: :) Samsung Galaxy Nexus Evet Halen Güzel :) Ve Kullanlacak Bir Cihaz , Nexusların Hepsi Akıcı , Hızlı Ve Güzel :) Ben Nexus 4'ü 4.3'le hiç sevmemiştim aslında , Orası Gerçek 4.3'te cihaz çok kötüydü , 4.3 güncellemesi sorunlu geldi , aramada sorun yapıyordu bazen temple run oyununu oynarken cızıltı yapıyordu , 4.3'e güncellediğime pişman olmuştum ama ekimin sonlarına doğru 4.4 kitkat güncellemesi geldi , ve telefon tekrardan kurulmuş gibi oldu ve çok stabil sorunların hepsi giderilmişti :) , arayüz değişmedi kötü olmuştu orası gene aynıydı birde yeşil rengi çoğunluk gri aldı :) , oyunlarda bldirim çubuğunu indirme geldi :) , sonrada 4.4.2 geldi , ondada daha stabil oldu :) , arayüz gene değişmedi ama sonra google , nexus 5'in launcher'ını yayınladı :) yani nexus 4 4.4'le çok güzel oldu :) , galaxy nexus'a bakmıştım 4.3 sorun varmı sadece nexus 4'te olmuş :) , nexus 5'i benim arkadaş kullanıyor ve telefon çok iyi keşke 3 ay belkleyip nexus 5 alsaymışım diyorum :)
Zaten Birde bu durum var , ios , iPhone'da sadece kullanılıyor ve hiç kawsmıyor nedeni iPhone'a özel yuapılması fakat başka marka kullansa bence kasacak oda , çünkü wp8 lumia'Da kasmıyor , ve zaten lumia kralı wp8'De ama samsung çıkarmış birde wp8 telefon kasıyor :D işte android'de bence nexuslarda stabil oluyor :) birde özelliklerinr bakmassak nexus one bile güzel telfeon :)
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Nexuslar kameraya önem vermiyor. Bu bir gerçek. Ama Nexus 5'in kamerası da kötü değil yani. Güncelleme , oyun , android'de stabilite isteyenler için ilk tercih Nexus'tur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt