Ne Olacak bu C6-00'ın Hali?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BarisOzanDincer

Üye
    Konu Sahibi
Ne Olacak bu C6-00'ın Hali?
Lanet olası yazılımı bir güncelleyemediler. en son yazılımı javayı katletmiş java uygulamaların neredeyse hiç birini açmıyor. Facebook uygulaması olmaması ayrı bir olay. telefonu aldığınızda kendiliğinden var, ama nedense silince uygulama telefonunuzla uyumlu değil diyor komik ovi mağazası :) sadece facebook ta değil. biiirsürü uygulama. daha düşük veya aynı işletim sistemine sahip telefonların kaldırdığı uygulamaların cogunu acamıyor sertifika ve lanet olası yeni yazılım yüzünden. Nokia zaten son zamanlarda bıktırdı. hep kücük değişikliklerle büyük paralar kazanıyor. Bir nokia delisi olarak bu telefonu aldığımda nokiadan bıktığım gün geldi. Daha asla kullanmam.
Peki ne olacak? Ne zaman cıkacak bu yeni yazılım bilgisi olan varmı? telefon hacklemeyi bilmiyorum. bilmeyen daha birsürü mağdur var. Nokia nın türk sitesine yazıncada sallayan yok. telefonun nimetlerinden bile faydalanamıyorum.:vur
 


maleguard

maleguard

Üye
ulaş bana hackleyelim :box
 

BarisOzanDincer

Üye
    Konu Sahibi
tüm sorunlar halledilirmi hack olayında. sertifika, java sorunu vs.
 
maleguard

maleguard

Üye
java harici hepsi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt