N95 8gb Türkçe yap

Sponsorlu Bağlantılar

memoli_528

Üye
selam windows 7 kulanıyorum pc suite ve yazılım güncellestiriciyi nokia.com da indirdim kurdum güncellestirdim ve nss programını indirdim kurdum ve hep eror veriyor
 


abuzer kadayif

Üye
Arkadaşım emeğine sağlık, çok faydalı bilgiler
sana sormak istediğim şu, ben de geçen güncelleme gaflatinde bulundum Türkçe dil kayboldu şimdi aynı işlemleri yapmaya çalışıyorum, güncellemeye gerek olmadığını söylüyor, ne yapmam lazım?
 

mami0090

Üye
teşekkür ederim :bye2:
 
bektascinar

bektascinar

Üye
O dediğin Programda Telefonu Görmüyo Yardımcı Olursan Sevinirim.
 

amedi_2100

Üye
nemesis te eror sebepleri genelde bilgisayarda pc suite olmaması tel bağlarken tel ekranından pc suite seçilecek ve daha önceden teli bilgisayara bağladığınızda ilk pc sute seçin daha sonrada çıkartıp takın veri aktarmayı seçin her ikisindede işlem yapabilmeniz gerekiyo bilgisayar teli görcek ve veri aktarma seçeneğinde modem usb vs vs gibi driverler yüklüo bu ndan sora görmezse yazın tekrar bakarız bi çaresine

1) adresindeki nemesis suite indir kur tel usb kablosunu tak programı çalıştır büyüteci tıkla phone info yu tıkla tel resmi var ztn sonra sol taraftaki read yazısını tıkla telefonun bilgilerini okicak product kode yazan yere 0564947 yaz enable işaretle write tıkla tel product kode değişti





2) tıkla sayfanın en altında Enter your product code: yazan yere 0564947 gir ve go de zaten n95 8gb için software buluyo Go to Nokia Software Updater download tıkla download demeden önce Other languages tıkla turkısh seç sora download tıkla inen program türkçe inecek programı kur sonrasını ztn kendisi yönlendiriyo
denenmiştir kendim yaptım bizzat yapamıyanlar yazsın yardımcı olurum[/QUOTE]


dediklerinin hiçbiri işe yaramadı.nokıa nın sayfasında dediğingibi bir bölme yok.verdiğin diğer programdadevamlı hata veriyor pcsuit yüklü olmasına rağmen..
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
teşekkürler
 

methalcelik79

Üye
en son sürümü yüklediğimde tlfnum ingilizce'ye döldu. herhalde dışarıdan satın alınmış. sizin yazdığınız şekilde codu girip nokia uptader ı yükledim fakat güncelleştirme ye izin vermiyor. "zaten en son güncelleştirmeleri kullanıyorsunuz" gibi bir ibare çıkıyor. bu türkçeleştirmenin başka bir yöntemi varmı? tşk
 

q7^BLADE

Üye
OHHH BEEEEEEEEEEE sonunda!!!
emeğine ellerine sağlık kardeş :oke:
forumdaki yorumları okudum bazı arkadaşlarda benim düştüğüm yanılgıya düşmüş sanırım versyonu güncelledikten sonra türkçeye çevirmeye çalışınca olmuyor sanmıştım ilk başta bende... sürüm zaten güncel diyor yüklenmiyor falan yazmışlar arkadaşlarda... kendimce bende yardımcı olmaya çalışim dedim o arkadaşlara...

arkadaşlar nss yi indirip yükledikten sonra pc suit kapalıyken telefonu usb girişine takıp pc suit modunda bağlanıyoruz (bilgisayarda pc suit kesinlikle kapalı olacak!!) daha sonra nss den mehmet kardeşimizin anlattığı şekilde işlemlerle kodu değiştiriyoruz ve nss yi kapatıyoruz...
daha sonra nokia software update weya pc suit içerisindeki updateden tekrar güncelleme yaptırıyoruz... (zaten güncel sürüm mevcut dese bile kutucuğu işaretleyip yeniden yükleme yapılabiliyor ;)) ben o kısmı görürkenden sinirlendiğim için dikkat edememişim :D)
ve tamamdır güncelleme sonrasında telefon türkçe olarak açılıyor zaten ;)
 

dilek2011

Üye
ben o kutucuğu göremedimyapiyorum yapiyorum olmuyor :((
 

damarcıkız

Üye
arkadaslar bana yurt dısından nokia n95 8gb geldı bunu turkce yapabılmem ıcın yardımcı olurmusunuzz rıca etsemm
 

fatih4534

Üye
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
mrb bende denedim ama ordaki kod değişmiyo yazıyorum söylediğin kodu enable i,şaretliyorum sonra read yapıyorum ama eski kod geri geliyo yardımcı olurmusun
 


Üst Alt