n900 x termınalle overclock yapın

Sponsorlu Bağlantılar

kezman_796

Üye
orijinal ayarlara donmek icin verdigin kodlar ise yaramiyor
 


PRHACKX

PRHACKX

Üye
Güç tüketimini artırır ama overclock psikopatı olduğumdan yine de göze alırım.Paylaşımın için teşekkürler !!!
 
NR6630

NR6630

Üye
ne yaptiysam bu programi yukleyemedim.. en sonunda vazgectimm.... emegi gecenlere tesekkur ediyorum
arkadaş dur bak bence yapabilirsin sende benim gibi olmuşsun 1. sayfadaki anlatım tamamıyle doğru aynı kodu gir ve indirdiğin mhz dosyasınıı adını doğru gir olur ben 825 yerine 800 e zorluyormuşum yani yanlış yazıyormuşum ondan olmamıştı sended mutlaka gözden kaçırdığın bir nookta yada tire (/.-) olmuştur bende çok güzel çalışıyor hadi bakalım kolay gelsin:evet: dene ve yaz:heyo:
 
kaan dean

kaan dean

Üye
overlock garanti kapsaminindan cikarirmi cihazi...?
 
NR6630

NR6630

Üye
linnnnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkkkk ölüüüü akyözman kardeş ne olur şu 900 lük kerneli yenile yaaw bizahmeeet :oke: bekliyoruz orda tıknanınca not found yazıyo e 825 de yetersiz kalıyo bazı şeylerde tamam şimdiden teşekkürler hocam

--------------- Ekleme ---------------

BULDUMMMM ALIN BUYRUN 900MHZ LİK DOSYA SİZE akyözmen hocanın linki ölmüştüü arkadaşlar güle güle kullanın daha isterseniz var bu arada :ehe bu 900 lük buyrun indirin
 
niksarli1979

niksarli1979

Üye
Hocam indirdiğimiz dosyayı bi MyDocs klasörünün içine at demişin bide direk n900'ün içine.Hangisi dogru?
 

matt01

Üye
Hocam indirdiğimiz dosyayı bi MyDocs klasörünün içine at demişin bide direk n900'ün içine.Hangisi dogru?
MyDocs dediğimiz yer zaten n900 veri aktarma modunda bilgisayara bağladımızda n900 klasörünü gördüğümüz yerdir:oke:
 
niksarli1979

niksarli1979

Üye
MyDocs dediğimiz yer zaten n900 veri aktarma modunda bilgisayara bağladımızda n900 klasörünü gördüğümüz yerdir:oke:
İyide N900'ün içinde My Docs diye bir alt klasörde var.Doğrusu nedir..?Direk N900'ün ana klasörlerine mi?:megafon: N900 klasörlerinden My Docs'un içine mi?
 

matt01

Üye
İyide N900'ün içinde My Docs diye bir alt klasörde var.Doğrusu nedir..?Direk N900'ün ana klasörlerine mi?:megafon: N900 klasörlerinden My Docs'un içine mi?
arkadaşım sen iyice karıştırdın bak ;sonuçta ilk olarak bir tane Mydocs var.Direk N900'ün ana klasörleri dediğin yer ile N900'ün içinde My Docs diye bir alt klasörde var dediğin yer aynı yerler. Farkı n900 bilgisayara bağlayıp giriyorsan ana klasör MyDocs dir .Tlfdan bir uygulama yöneticisi ile giriyorsan Mydocs yazan yer yine MyDocs dir. :kop:
 

ofli6134

Üye
linnnnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkkkk ölüüüü akyözman kardeş ne olur şu 900 lük kerneli yenile yaaw bizahmeeet :oke: bekliyoruz orda tıknanınca not found yazıyo e 825 de yetersiz kalıyo bazı şeylerde tamam şimdiden teşekkürler hocam

--------------- Ekleme ---------------

BULDUMMMM ALIN BUYRUN 900MHZ LİK DOSYA SİZE akyözmen hocanın linki ölmüştüü arkadaşlar güle güle kullanın daha isterseniz var bu arada :ehe bu 900 lük buyrun indirin

hocam bu n900 overclock linkleri olmus ya.sen bulmussun bi tek.onlarin diger degerleri de var mi? 700 veya 800?
 

ccomando

Üye
aynen
 
sanal alem

sanal alem

Üye
öncelikle teşekkürler :oke:

825 MHZ olanı yükledim anlatıldığı gibi. bariz bi hızlanma var. fakat 600 MHZ için geri dönüş kodunuz işe yaramıyor. Garanti konusunda garanti kapsamı dışında kalır diye söyleniyor. Yine sitede okuyabilirsiniz

http://www.maxicep.com/nokia-maemo-...irma-hakkinda-bilmeniz-gerekenler-404433.html

Fakat 600 MHZ ye geri alabilirsek garantilik bir durumda problem olmaz diye düşünüyorum. tabi tahmin yürütüyorum. Buna konuyu açan arkadaş bir açıklık getirirse sevinirim. Zaten N900 de kullanılan işlemci farklı telefon markalarında da 800 MHZ hızda stabil bir şekilde kullanılıyor diye duymuştum.

825 MHZ olanı yüklediğimde şunu farkettim. İşlemci 5 frekansta çalışıyor: 125 MHZ, 250 MHZ, 500 MHZ, 550 MHZ ve 825 MHZ. Orjinal 600 MHZ'lik çekirdekte en düşük 250 MHZ de çalışıyordu. mantıken düşündüğümüzde bu çekirdekleri yüklediğimiz zaman, N900 ile işlem yapmadığımız zamanlar (uyurken, cebimizde iken vs :naughty:) işlemcimiz düşük hızda çalıştığı için şarj süremizde uzayabilir. Tabi tersi durumda da şarj'ımız daha hızlı bitecektir.

Bunlar benim tahminim tabi. Şimdilik 825 MHz'lik çekirdek baya iyi hatta bence bunun üzerine çıkmamak lazım.
AMA TEK SORUN NEDEN 600 MHZ YE DÖNEMEDİM. YADA NASIL DÖNERİM.....
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle teşekkürler :oke:

825 MHZ olanı yükledim anlatıldığı gibi. bariz bi hızlanma var. fakat 600 MHZ için geri dönüş kodunuz işe yaramıyor. Garanti konusunda garanti kapsamı dışında kalır diye söyleniyor. Yine sitede okuyabilirsiniz

http://www.maxicep.com/nokia-maemo-...irma-hakkinda-bilmeniz-gerekenler-404433.html

Fakat 600 MHZ ye geri alabilirsek garantilik bir durumda problem olmaz diye düşünüyorum. tabi tahmin yürütüyorum. Buna konuyu açan arkadaş bir açıklık getirirse sevinirim. Zaten N900 de kullanılan işlemci farklı telefon markalarında da 800 MHZ hızda stabil bir şekilde kullanılıyor diye duymuştum.

825 MHZ olanı yüklediğimde şunu farkettim. İşlemci 5 frekansta çalışıyor: 125 MHZ, 250 MHZ, 500 MHZ, 550 MHZ ve 825 MHZ. Orjinal 600 MHZ'lik çekirdekte en düşük 250 MHZ de çalışıyordu. mantıken düşündüğümüzde bu çekirdekleri yüklediğimiz zaman, N900 ile işlem yapmadığımız zamanlar (uyurken, cebimizde iken vs :naughty:) işlemcimiz düşük hızda çalıştığı için şarj süremizde uzayabilir. Tabi tersi durumda da şarj'ımız daha hızlı bitecektir.

Bunlar benim tahminim tabi. Şimdilik 825 MHz'lik çekirdek baya iyi hatta bence bunun üzerine çıkmamak lazım.
AMA TEK SORUN NEDEN 600 MHZ YE DÖNEMEDİM. YADA NASIL DÖNERİM.....


root
apt-get -f update

yaz
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
900 MHz' e çıkarttım. Zaten canavar gibiydi şimdi çift başlı canavar oldu :) Acaba 1000MHz ve üstü dosya var mı ?
 
sanal alem

sanal alem

Üye
root
apt-get -f update

yaz

hala 825 MHZ. dediğiniz kodu terminal de yazdım internet bağlantım açıktı. biraz işlem yaptı. işlem bitince kapatıp açtım makinayı hala 825 MHZ. İlerde garantilik bir durum olursa orjinal saatinde garantiye göndeririz diye düşünüyorum. Ama 600 MHZ olmuyor.
 
nedenaaneen

nedenaaneen

Üye
1.15 mhz olarak kullanıyorum. su gibi akıyor. 1930 mAh'lık özel batarya bile 12 saati göremiyor tabi bu arada.
 
sanal alem

sanal alem

Üye
zaten şarj da istediğimiz gibi gitse N900 üstüne tanımam da belki diyorum güncelleme falan çıksa iyileştirilebilir:P:
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
hala 825 MHZ. dediğiniz kodu terminal de yazdım internet bağlantım açıktı. biraz işlem yaptı. işlem bitince kapatıp açtım makinayı hala 825 MHZ. İlerde garantilik bir durum olursa orjinal saatinde garantiye göndeririz diye düşünüyorum. Ama 600 MHZ olmuyor.


root
apt-get -f update
apt-get -f install

dene yada tersini dene
 

Benzer Konular

ilyas_0177
Cevap
18
Görüntüleme
6K
rashitshain
pRime.
Cevap
53
Görüntüleme
5K
rashitshain
ilyas_0177
  • Kilitli
2
Cevap
29
Görüntüleme
5K
EroL


Üst Alt