peki cihazın 800mhz de çalıştığını nası test ederiz? ben direk flasherla yükledim image ı...
--------------- Ekleme ---------------
flasher-3.5 -F <FIASCO image> -f
komutuyla...
--------------- Ekleme ---------------
olmadı... arkadaşlar şuna biraz daha açıklık getirin olmuyor yahu :\
--------------- Ekleme ---------------
biraz yardım edin plx ya :\
--------------- Ekleme ---------------
must be suid t work properly dio abi root yaparken nedir bu
--------------- Ekleme ---------------
rootsh die bi program varmış root access için onu indirmemiz gerekiomş
--------------- Ekleme ---------------
miharbii dediğimi yap indir onu sonra " sudo gainroot " yaz xterm a.. sonra arkadaşların dediği komutları gir ilk önce root access alıcaksın