n900 x termınalle overclock yapın

Sponsorlu Bağlantılar

miharbiiiiii

Üye
vallahı 4 saattn berı onla ugrasıyorm kafayı yemek uzereyım herseyı yaptm tek bu sorn yapıyor bıde goruntulu konsma yok dglmı
 


joarr

Üye
peki cihazın 800mhz de çalıştığını nası test ederiz? ben direk flasherla yükledim image ı...

--------------- Ekleme ---------------

flasher-3.5 -F <FIASCO image> -f
komutuyla...

--------------- Ekleme ---------------

olmadı... arkadaşlar şuna biraz daha açıklık getirin olmuyor yahu :\

--------------- Ekleme ---------------

biraz yardım edin plx ya :\

--------------- Ekleme ---------------

must be suid t work properly dio abi root yaparken nedir bu

--------------- Ekleme ---------------

rootsh die bi program varmış root access için onu indirmemiz gerekiomş

--------------- Ekleme ---------------

miharbii dediğimi yap indir onu sonra " sudo gainroot " yaz xterm a.. sonra arkadaşların dediği komutları gir ilk önce root access alıcaksın
 

miharbiiiiii

Üye
SAGULASIN YAPTM AMA HEP 800 de kalmıyor hızı 125 KADAR DUSUYOR BU SABIT KALMAZMI
 
murattiy

murattiy

Üye
sabit kalmakmi pil kalmaz o zaman zaten islemci en alt seviye 125 en yuksek 900 yada sen ne yuklediysen o aralikta actigin programa gore degisiyor ihtiyaci oldugu yerde yukseliyor sabit 900 mhz isinmanin yaninda pili islemciyi bitirir pc gibi dusun hic bir zaman surekli en yuksek hizda calismaz bu arada fiasco-image-update /home...... yazarken update bir bosluk / slash yapmayi unutmayin
 

miharbiiiiii

Üye
bilgilendirdign icin tskr ederm :)
 
crazywolf_19

crazywolf_19

Üye
ya kardeş yapıyoruz yapıyoruz olmuyo neden anlamıyorum yolumu yanlış yazıyoruz

--------------- Ekleme ---------------

burada sizin yazdığınız yolu göremiyoruz resimli anlatma şansınız varsa iyi olur çünkü yazıyoruz not found diyor 50 sefer denedik
 
akyzmn

akyzmn

Üye
    Konu Sahibi
ya kardeş yapıyoruz yapıyoruz olmuyo neden anlamıyorum yolumu yanlış yazıyoruz

--------------- Ekleme ---------------

burada sizin yazdığınız yolu göremiyoruz resimli anlatma şansınız varsa iyi olur çünkü yazıyoruz not found diyor 50 sefer denedik

ilgili dosyanin mydocs un icinde olduguna emin ol. klasor icinde olmamali. ve ilgili kodu dogru yazarsan sorun yok..
 
crazywolf_19

crazywolf_19

Üye
abicim ben usb den takıyorum telefonu direkt olarak yığın bellek depolamamı yoksa nokia pc suitmi diye soruyo pc suiti seçiyorum bilgisayarımdan direk olarak görünen n900 telefon logolu yere girip dosyayı atıyorum ve komutu aynen siteden burda yazdığı gibi alıyorum ve yapıştırıyorum gene olmuyor kesin bi yerde yanlış yapıyorum ben

--------------- Ekleme ---------------

abicim mydocs denilen dosyayı zaten göremiyoruz daha açıklayıcı olursan sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

ben bi türlü yapamadım benden mi kaynaklanıyo anlamadım

--------------- Ekleme ---------------

burda yazdığınız koduda birebir burdan kopyalayıp yapıştırdım gene not found diyo

--------------- Ekleme ---------------

dostum herhalde elli sefer yazdım olmadı ya nedendir anlamıyorum dosyayı direk dediğin gibi n900 yazan resim video olan yer var oranın içine direk atıyorum olmuyor kesin eksik bir şey var ben anlamadım

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar yardımcı olduğunuz için saolun ama yapamadım kimsede yardımcı olmuyor genede teşekkürler anlatıp geçiyosunuz
 
crazywolf_19

crazywolf_19

Üye
arkadaşlar halen bi cevap veren yok resimli anlatım yapabilirseniz bizde yapalım halen yapamıyorum
 
murattiy

murattiy

Üye
komutu alıp nasıl yapıştırıyorsun burdaki anlatım x-terminal anlatımı.
x-terminal üzerinde rootsh yüklü iken açıp root yaz enter
sonra
fiasco-image-update /home/user/MyDocs/zImage825.fiasco

yazıp enter yap işlem bitti

825 ise indirdiğin image dosyasına göre değişecek
 
kaan dean

kaan dean

Üye
denilen tum komutlari girdim ama yapamadim ekimdeki guncellemede bu hiz konusunda iylestirme olucakmi. bilgi olan varmi.? ayrica su olayi birde resimli anlatabilicek arkadas yokmu aramizda yaz enter yap deemekle yardimci olunmuyor malesef. biraz daha paylasim lutfen
 
asidj

asidj

Üye
sabit kalmakmi pil kalmaz o zaman zaten islemci en alt seviye 125 en yuksek 900 yada sen ne yuklediysen o aralikta actigin programa gore degisiyor ihtiyaci oldugu yerde yukseliyor sabit 900 mhz isinmanin yaninda pili islemciyi bitirir pc gibi dusun hic bir zaman surekli en yuksek hizda calismaz bu arada fiasco-image-update /home...... yazarken update bir bosluk / slash yapmayi unutmayin
ozellikle aciklama icin sagol kardes bosluk brakmiyodum ama olmuyodu eyvallah
800 u yukledim gozle gorulur bariz bi sekilde belli oldu telin acilisi cook hizlandi
guzel paylasim ellerinize sagilik:oke:
 
omeru47

omeru47

Üye
video izleyince telefon patlayacak gibi oluyor cok isiniyor ama overlock yapinca N900 e ;)
 

ofli6134

Üye
hocam ellerine saglik supersin de linkler olmus yenileyebilirmisin?
 

baris4545

Üye
arkadasım 825 mhz lik kerneli senin o fiasco ile baslayan komut satırını bulamadıgı icin flasher ile yukledim
fakat telefonu kapattım acmaya kalktıgımda acılmıyo ne olcak sımdı yardım eder mısın?

acma tusuna bastıgımda nokia yazısı cıkıyo bi sure sonra kapanıyo telefon..

edit :
sorunu hallettim sistemi yeniden yukledim
yanlıs yapmısım o yuzden olmus simdi kerneli de yukledim

sudo gainroot yerine sadece root yazın ardından fiasco-image-update (dosya) ile yukleyin
ben root yerine sudo gainroot yazdıgımdan becerememisim...
 
WinKy.

WinKy.

Üye
850Mhz olanı varsa yükleme imkanın varmı akayözmen kardes....Tskler.
 
kaan dean

kaan dean

Üye
ne yaptiysam bu programi yukleyemedim.. en sonunda vazgectimm.... emegi gecenlere tesekkur ediyorum
 
WinKy.

WinKy.

Üye
ne yaptiysam bu programi yukleyemedim.. en sonunda vazgectimm.... emegi gecenlere tesekkur ediyorum
Dostum nereyi ypamadıgını söyleyebilirsen...Elimden geldigince yardımcı olmaya çalısırım.
 

Benzer Konular

ilyas_0177
Cevap
18
Görüntüleme
6K
rashitshain
pRime.
Cevap
53
Görüntüleme
5K
rashitshain
ilyas_0177
  • Kilitli
2
Cevap
29
Görüntüleme
5K
EroL


Üst Alt