slm
acıların çocugu kuavo 15 dostum dur ya kasma kendini


,, eger sendekide n900 ise ve bendekide hiçbir ek yazılıma gerek duymadan h-e-n i direk herşeyi çalıştırıyosa bu demektirki sende tabiki yapabilirsin


aglama yaw bu arada o flash diski nerden buldun müzeyemi gittin


sağlam bişi dene ışıgı bile yanmadı videoda

.. sana bir de püff vereyim tıklama sırasıda önemli ha

dediklerimi dene bir çünki başıma geldi,, sıralamayı şöyle dene h-e-n aç 1.hıgh speed hostmode bas 2.VBUS boost on bas 3.Enumerate bas, şimdi flash tak 10sn bekle, ve mount, unmount bas ve şimdi bak bakalım denemeni istiyorum çünki senin tlfon menün nerdeyse benle aynı videoda baktım sendede aykırı gelen bişi yok h-e-n,,e bence
