webplayer
Üye
Arkadaşım bu konuda ki yorumları bi incele işte benim o konuda yorumumda bahsettiğim insan ( utandım ... ) varlıklarından burada da var ne kadar seviyesiz ve saçma cahilce yrumlar olduğuna bak eminim hak vereceksindir.
webplayer umarım dedğimi anlamışsındır...
Ben seni de anlıyorum zaten bir sorun varsa hata tek tarafta değildir hiçbir zaman, ancak o konuda 8 sayfa N8'e saydırıldığını görünce biraz abartı geldi bana, yazasım geldi aklımdakileri. Bu tarz tartışmalara bana laf atılmadıkça girmem, girmeyi de sevmem. Hiçbirimiz birşey kazanmayacağız sonuçta. Yani Wave üstün çıksa ben N8'i çöpe atmayacağım, N8 üstün çıksa da sen Wave'ini çöpe atmayacaksın. Ayrıca neticede bunlar sadece telefon. Daha düşük modelleri kullanan milyonlarca insan var ülkemizde. Burada birbirimizi yiyorsak, sokakta onları gördük mü dövmemiz lazım herhalde değil mi
İnsanlar sorunlarına yardım beklerken bu tarz tartışmalar gereksiz forumda. Ve sonuçta buradaki çoğu kişi belli araştırmalar yaparak forumdan görüş alarak, özelliklerini, eksik yönlerini bilerek aldılar telefonlarını. Model farkı yüzünden siz, biz gibi gruplaşmalara gitmenin saçma olduğunu düşünüyorum, zaten her yönden bölünmeye sürüklenen toplumumuzu, forum ortamında elin adamlarının markaları için bölmeyelim. Sonuç olarak ben beğendim ve aldım telefonumu, şuan da telefonumla mutluyum özellikleri bana yetiyor. Umarım sen de telefonunla mutlusundur, bütün arkadaşlara da telefonlarıyla mutluluklar diliyorum 
seni aşşağılamadan ki senin bana karşı beni tanımadan ve sahip olduğum bilgiyi bilmeden yaptığın gibi sivri zekanın anlayacağı şekilde anlatayım ozaman sana;



biraz
